Ligt eraan wat die ervoor heeft opgeofferd. Als die daardoor een Manor onderdeel heeft gehouden, of geen TR heeft ipv Sauber bijvoorbeeld, kan het een gok zijn.quote:
Jij staat 1 plaatsje hoger dan ik en je had net precies hetzelfde team gekocht. Ik heb de boel daarom maar volledig omgegooid, ben benieuwd of ik je voorbij gaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:45 schreef Fer het volgende:
Ik heb ook manor, ze finishen toch wel vaak P15-16 en ik kan het geld effectieven inzetten dan bijvoorbeeld FI of Sauber dat waarschijnlijk P12-14 scoort.
Ja en ik goed balen dat ik Vettel verkocht heb (was denk ik sowieso gebeurd, foutje of niet, ik was aan het kijken naar 4 'onderdelen' die evenveel kans maken op (veel) punten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:07 schreef hmmmz het volgende:
De laatste vrije training uitslag mag van mij ook wel de kwalificatie en race uitslag worden. Vettel en Sainz
Vettel verkopen is zonde, veel te hoge transactiekosten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja en ik goed balen dat ik Vettel verkocht heb (was denk ik sowieso gebeurd, foutje of niet, ik was aan het kijken naar 4 'onderdelen' die evenveel kans maken op (veel) punten.
Voorlopig nog niets, want Sainz is niet uit de uitslag van de kwalificatie geschrapt, maar heeft een straf voor de race gekregen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:22 schreef lobotm het volgende:
Ja heb ook sainz ben benieuwd hoeveel punten me dit geintje nu al kost
Daar moet je voorlopig niets van verwachten. Die kunnen de ontwikkelingsrace niet bijbenenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Baggercore... 165 punten maar, hopelijk laat Sauber nog wat zien in de race
In de manager kan hetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef exile79 het volgende:
Waar reken je die punten uit, of doen jullie dat zelf?
Wat was jouw team ook alweer?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Baggercore... 165 punten maar, hopelijk laat Sauber nog wat zien in de race
425 met 2x Manorquote:Op zondag 24 mei 2015 20:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
424 punten...
Niet gek voor een team met een Manor chassis
Iddquote:
En nu de hamvraag: wat was dat geweldige team?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:26 schreef RudyL het volgende:
492, rondewinnaar als dat titels zijn
Prima weekend voor deze manager. Achterstand op de koploper weer wat verminderd.
Kijk naar de nummers twee deze ronde en je kunt het simpel uitrekenenquote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: wat was dat geweldige team?
Aan de hand van de score alleen kan ik het al, maar geen zin in nuquote:Op zondag 24 mei 2015 20:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Kijk naar de nummers twee deze ronde en je kunt het simpel uitrekenen
Lucky bastardquote:Op zondag 24 mei 2015 20:33 schreef RudyL het volgende:
Rosberg, Sainz, Sauber x2. De twijfel tussen Sainz en Verstappen was er, goed gekozen.
Met Nasr had je nog iets beter gezeten denk ik. Evt gecombineerd met 1x FIquote:Op zondag 24 mei 2015 20:33 schreef RudyL het volgende:
Rosberg, Sainz, Sauber x2. De twijfel tussen Sainz en Verstappen was er, goed gekozen.
Rosberg had ik al, die inwisselen is eigenlijk te duur om waardevol te zijn. Nasr had wel minder punten dan Sainz en kon de wissel voor een Tr onderdeel nog niet maken. Denk niet dat er een betere combi te maken vielquote:Op zondag 24 mei 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Nasr had je nog iets beter gezeten denk ik. Evt gecombineerd met 1x FI
Rosberg was wel een goede call.
Raar dat Nasr minder punten had. Sainz was immers laatste in de kwalificatie.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:59 schreef RudyL het volgende:
[..]
Rosberg had ik al, die inwisselen is eigenlijk te duur om waardevol te zijn. Nasr had wel minder punten dan Sainz en kon de wissel voor een Tr onderdeel nog niet maken. Denk niet dat er een betere combi te maken viel
Nee was 8e. Heeft alleen straf gehad en we hebben geen minpunten meer. Nasr met een force was inderdaad wel beter geweest met meer punten zie ik nu.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat Nasr minder punten had. Sainz was immers laatste in de kwalificatie.
Ja. Hier hebben ze dat anders gerekend. Ik begreep ook dat hij uit de kwalificatie is geschrapt en daardoor vanuit de pits starten, maar Peterselieman zei geloof ik dat het een racestraf was en daardoor niet meetelt voor de punten hier. Geen idee hoe dat dan precies zit.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat Nasr minder punten had. Sainz was immers laatste in de kwalificatie.
Het was een gridstrafquote:Op zondag 24 mei 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Hier hebben ze dat anders gerekend. Ik begreep ook dat hij uit de kwalificatie is geschrapt en daardoor vanuit de pits starten, maar Peterselieman zei geloof ik dat het een racestraf was en daardoor niet meetelt voor de punten hier. Geen idee hoe dat dan precies zit.
Artikel 26.2:quote:In accordance with Article 26.1 (iv) of the FIA Formula One Sporting regulations the
driver is required to start from the pit lane.
Dus helaas is het zo goed...quote:In the event of any breach of these provisions for the weighing of cars the stewards may drop the driver such number of grid positions as they consider appropriate or exclude him from the race.
Ik dacht dat straffen in de kwalificatie altijd doorberekend werden.. maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd gerekend. Daarnaast is de weegbrug missen gewoon een diskwalificatie die geldt voor de kwalificatie volgens mij.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Hier hebben ze dat anders gerekend. Ik begreep ook dat hij uit de kwalificatie is geschrapt en daardoor vanuit de pits starten, maar Peterselieman zei geloof ik dat het een racestraf was en daardoor niet meetelt voor de punten hier. Geen idee hoe dat dan precies zit.
Ik vind dat de strafpunten hier gewoon hadden moeten blijven.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat straffen in de kwalificatie altijd doorberekend werden.. maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd gerekend. Daarnaast is de weegbrug missen gewoon een diskwalificatie die geldt voor de kwalificatie volgens mij.
Maar goed, ik ga er niet over
Ik heb Sainz en Verstappen in mijn manager en ik ben hier niet mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind dat de strafpunten hier gewoon hadden moeten blijven.
Die strafpunten waren een dom systeem, waarmee je driedubbel gestraft werd. Blij dat ze verdwenen zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind dat de strafpunten hier gewoon hadden moeten blijven.
Lang verwacht lijkt mij de wissel van Raikkonen naar Hamilton, alleen die lijkt toch niet haalbaar. Misrekend op stijgende verkoopkosten, waardestijging Hamilton of is het toch een andere wissel waar je al lang op wacht?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ah, eindelijk kan ik de wissel maken waar ik al een tijdje op zit te wachten
Manor is wel garantie op punten. Al zijn het er idd niet veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef nils7 het volgende:
Net niet genoeg geld voor Hamilton![]()
tenzij ik iets van Manor moet nemen.
Ik wacht eerst even de vrije trainingen af.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Hoppetee, Hammie + 3 x Sauber. Met de gridstraf van max en Canada als volgende race lijkt TR niet de beste optie nu. Daarnaast is Lotus onbetrouwbaar met Crashtor en de FI lijkt niet echt significant beter te zijn als de Sauber... beide hun ups and downs.
McLaren durf ik niet aan, ze gaan steeds beter maar de betrouwbaarheid is nog bedroevender dan de Renault-motoren op dit moment.
Ik denk ook aan Lewis + 3x Sauberquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Hoppetee, Hammie + 3 x Sauber. Met de gridstraf van max en Canada als volgende race lijkt TR niet de beste optie nu. Daarnaast is Lotus onbetrouwbaar met Crashtor en de FI lijkt niet echt significant beter te zijn als de Sauber... beide hun ups and downs.
McLaren durf ik niet aan, ze gaan steeds beter maar de betrouwbaarheid is nog bedroevender dan de Renault-motoren op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |