Ik denk dat het in Mnaco echt puur gokwerk is, elk jaar weer. Normaal gesproken al een technische sport, in Monaco kunnen de besten uitvallen door heel stomme stuurfoutjes of fouten van anderen. Grsjean vindt ik teveel een pechpiloot, als het niet aan hemzelf ligt, dan wel dan door een ander dat hij slechte scores haalt. Hij trekt gewoon elke keer weer de zwarte piet.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:39 schreef hmmmz het volgende:
Ik ga voor volgende race Nasr inwisselen voor Sainz, die kwalificeert beter dan Max en inhalen op Monaco is moeilijk. En Manor chasis naar Sauber. Dus Vettel, Sainz, Sauber, Sauber.
Mja, niet verwacht dat dat zoveel zou schelen. Ik heb dan wel Vettel, maar met de rest is het aanharken van puntjes.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ah, alsnog 55e. Niks gewonnen niks verloren met de race
Puur STR de winnende keuze dit weekend, wie had dat verwacht... 4 mensen binnen de top 100
dat duurt altijd even. Dat gebeurt op gezette tijden, terwijl ondertussen jouw punten al wel kunnen kloppenquote:Op zondag 10 mei 2015 20:35 schreef Nattekat het volgende:
432, win één plaats
Ranglijsten nog niet uptodate
Laat me raden: jij kiest Butten en Alonso.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb net een team bekeken, die volgens mij heel goed zou kunnen scoren, natuurlijk, zoals ik al eerder zei, het blijft wel Monaco, maar wel 4 onderdelen die samen best veel puntjes kunnen opleveren.
Wat ga ik nog niet zeggen, eerst afwachten tot de donderdag/vrijdag van het gp weekend.
Dat geld heb ik niet, niet helemaal. Wel indd 1 McLaren onderdeel, welke weet ik nog niet, ligt aan de donderdag. Ik heb wel vertrouwen in hun progressie, beide coureurs zijn beide ervaren Monaco rijders & winnaars. Ik kan wel 2 keer McLaren nemen, maar dan de 2 overige onderdelen op Manor... nee gaat het niet worden.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat me raden: jij kiest Butten en Alonso.
Geen flauw idee waar je dat vertrouwen in McLaren vandaan haalt. De coureurs kunnen nog zo goed zijn, die auto is bagger.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat geld heb ik niet, niet helemaal. Wel indd 1 McLaren onderdeel, welke weet ik nog niet, ligt aan de donderdag. Ik heb wel vertrouwen in hun progressie, beide coureurs zijn beide ervaren Monaco rijders & winnaars. Ik kan wel 2 keer McLaren nemen, maar dan de 2 overige onderdelen op Manor... nee gaat het niet worden.
En daarom maken ze race na race toch progressie? Alonso vorige race de eerste punt binnen, dit weekend beide auto's in Q2, dat de auto goed is, hoor je mij niet zeggen, zover ik het interview van Button begreep, was het de langste gp uit zijn carriere. Er is daar nog erg veel werk te zetten, maar op een baan als Monaco is de motor en snelheid wat minder belangrijk en komt het wat meer op de coureurs aan en zowel Button als Alonso zijn erg ervaren rijders, zeker op het krappe Monaco. Maar ook een Hulkenberg, Bottas en Ricciardo staan op mijn korte lijstje.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je dat vertrouwen in McLaren vandaan haalt. De coureurs kunnen nog zo goed zijn, die auto is bagger.
Welk eerste punt?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En daarom maken ze race na race toch progressie? Alonso vorige race de eerste punt binnen, dit weekend beide auto's in Q2, dat de auto goed is, hoor je mij niet zeggen, zover ik het interview van Button begreep, was het de langste gp uit zijn carriere.
Gek he.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik zat even te denken om Crashtor op te nemen in mijn team, maar terugkijkend naar vorige jaren zie ik dat hij Monaco nog nooit gefinisht heeftVorig jaar een technisch probleem, maar alle jaren daarvoor (hoe kan het ook anders) door een collision de race uit
dat zal een foutje zijn. Ik ga even iemand aan zijn haren trekkenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:59 schreef Beach het volgende:
Hoezo gaat de manager woensdag pas weer open?
Dag zoemquote:Op maandag 11 mei 2015 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zal een foutje zijn. Ik ga even iemand aan zijn haren trekken
Misschien ruil ik voor Monaco Sauber om naar FI. Dan doet de auto er minder toe en ik heb meer vertrouwen in Perez en Hulkenberg als rijders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:33 schreef Catatafish het volgende:
Sauber erg matig de laatste races, maar komen wel aan de finish.
Was een wat minder slimme opmerking die heel snel weggeëdit wasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarop? Je wacht tot je glazen bol het doet?
Ohw, nou in dat geval wachten we wel op zondagmiddag danquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een wat minder slimme opmerking die heel snel weggeëdit was
Ja, ik kan hetzij Nasr omruilen voor Max, hetzij mijn Sauber-chassis omruilen voor FI.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:42 schreef zoem het volgende:
Sauber + Max + Kimi. Nasr weggedaan, Sauber is minder de laatste races.
Zou het niet veel slimmer zijn qua potentiële punten om Vettel in te ruilen voor Kimi en dan één Sauber te dumpen voor STR, als je dat kan betalen?quote:
Grappig, ik heb bijna hetzelfde team. Ferrari - Ferrari (Sauber) - Max - Carlos.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:31 schreef Fer het volgende:
Alles omgegooid, Sauber Nasr Kimi eruit.
Welkom Ferrari, Ferrari(Manor), Max en Carlos.
Als ze p3-5 p7-8 en p15-16 pakken ben ik content en bijna 471 puntjes rijker.
Zo ga je nooit scoren...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:47 schreef Max23 het volgende:
Mijn gok maak ik niet bekend, maar ik heb nog steeds een Manor onderdeel
Ik heb er deze race 2 van Manorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:47 schreef Max23 het volgende:
Mijn gok maak ik niet bekend, maar ik heb nog steeds een Manor onderdeel
1xtop10 levert al meer op dan 2x18quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er deze race 2 van ManorAls ze kansloos achteraan rijden maar bij geen enkel incident betrokken zijn levert het tenminste nog enigszins wat op. Kans op uitvallers is zeer groot.
Jep maar nu wisselen, houdt in dat ik voor canada mijn beoogde wissel waarschijnlijk niet kan makenquote:
Ik verwacht minstens 5-6 uitvallers. Dan is het verschil in punten niet super groot dan dat ik een Sauber onderdeel zou nemen, die ik van de overige teams het laagst verwacht.quote:
Oeiquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gelukkig op 42.000$ na mijn wissel in de vorige race terugverdiend, eens kijken of ik nog iets leuks kan doen.
1M tekort om Sauber Motor voor TR in te wisselen, kutzooi
Of een hele ingewikkelde puzzel, maar dat kost weer zo veelquote:
Vorige race bijna de hoogst scorende combinatie onder iedereenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Aan het begin een beetje liggen slapen, sta nu zo laag dat het toch allemaal niet meer uitmaakt. All in op STR, weet zeker dat ik daar spijt van ga krijgen
Vettel doet het over het algemeen een stuk beter dan Kimi. Ik verwacht dat Vettel dit jaar nog wel een paar keer gaat winnen. De transactie kosten zijn te hoog. STR is na monaco weer kut.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het niet veel slimmer zijn qua potentiële punten om Vettel in te ruilen voor Kimi en dan één Sauber te dumpen voor STR, als je dat kan betalen?
De winst die je met Vettel boekt tov Raikkonen ben je 100% kwijt als je Sauber ipv TR neemt. En daarbij een fortuin aan transactiekosten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vettel doet het over het algemeen een stuk beter dan Kimi. Ik verwacht dat Vettel dit jaar nog wel een paar keer gaat winnen. De transactie kosten zijn te hoog. STR is na monaca weer kut.
Sauber finisht, bij STR is dat maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De winst die je met Vettel boekt tov Raikkonen ben je 100% kwijt als je Sauber ipv TR neemt. En daarbij een fortuin aan transactiekosten.
Als er één plek is waar die motoren niet stuk gaan, is het Monaco. En lees goed: 1xtop 10 vs 2x18. Daarmee zeg ik al dat er één TR rijder uitvalt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Sauber finisht, bij STR is dat maar de vraag.
En daarnaast heb je nog verkoopkosten die je extra moet behalen tijdens de racequote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er één plek is waar die motoren niet stuk gaan, is het Monaco. En lees goed: 1xtop 10 vs 2x18. Daarmee zeg ik al dat er één TR rijder uitvalt.
Senna heeft 'm 6 keer gewonnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:16 schreef Fer het volgende:
Sauber heeft in de winter een goede auto gebouwd, nu zijn ze ng steeds hetzelfde, maar de rest is sneller geworden.
En op Monaco vallen heetgebakerde Mexicanen en Zuid Amerikanen uit.
Ligt eraan wat die ervoor heeft opgeofferd. Als die daardoor een Manor onderdeel heeft gehouden, of geen TR heeft ipv Sauber bijvoorbeeld, kan het een gok zijn.quote:
Jij staat 1 plaatsje hoger dan ik en je had net precies hetzelfde team gekocht. Ik heb de boel daarom maar volledig omgegooid, ben benieuwd of ik je voorbij gaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:45 schreef Fer het volgende:
Ik heb ook manor, ze finishen toch wel vaak P15-16 en ik kan het geld effectieven inzetten dan bijvoorbeeld FI of Sauber dat waarschijnlijk P12-14 scoort.
Ja en ik goed balen dat ik Vettel verkocht heb (was denk ik sowieso gebeurd, foutje of niet, ik was aan het kijken naar 4 'onderdelen' die evenveel kans maken op (veel) punten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:07 schreef hmmmz het volgende:
De laatste vrije training uitslag mag van mij ook wel de kwalificatie en race uitslag worden. Vettel en Sainz
Vettel verkopen is zonde, veel te hoge transactiekosten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja en ik goed balen dat ik Vettel verkocht heb (was denk ik sowieso gebeurd, foutje of niet, ik was aan het kijken naar 4 'onderdelen' die evenveel kans maken op (veel) punten.
Voorlopig nog niets, want Sainz is niet uit de uitslag van de kwalificatie geschrapt, maar heeft een straf voor de race gekregen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:22 schreef lobotm het volgende:
Ja heb ook sainz ben benieuwd hoeveel punten me dit geintje nu al kost
Daar moet je voorlopig niets van verwachten. Die kunnen de ontwikkelingsrace niet bijbenenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Baggercore... 165 punten maar, hopelijk laat Sauber nog wat zien in de race
In de manager kan hetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef exile79 het volgende:
Waar reken je die punten uit, of doen jullie dat zelf?
Wat was jouw team ook alweer?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Baggercore... 165 punten maar, hopelijk laat Sauber nog wat zien in de race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |