Ik zag op RTL4 eens een gezin met een stuk of 12 dochters en 1 zoon.quote:Op maandag 20 april 2015 01:05 schreef Seam het volgende:
Lijkt me echt kut om 3 dochters te hebben ofzo, ik ga sowieso door totdat ik een zoon heb.
Dit topic zou trouwens totaal anders verlopen als je het in OUD zou openen
quote:Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef pijltjegooien het volgende:
Mocht ik ooit een kind krijgen, dan moet dat een zoon zijn. Zo niet, dan wacht de baby hetzelfde lot als drie kittens afgelopen zomer.
Iets met een juten zak en een paar bakstenen.
volgens die kalender zou ik een jongen krijgen en het werd toch echt een meisje.quote:Op zondag 19 april 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Ben wel benieuwd of het klopt bij degenen die kinderen hebben hier?
Tering hé, breng die kittens anders gewoon naar mij.quote:Op maandag 20 april 2015 13:24 schreef pijltjegooien het volgende:
Mocht ik ooit een kind krijgen, dan moet dat een zoon zijn. Zo niet, dan wacht de baby hetzelfde lot als drie kittens afgelopen zomer.
Iets met een juten zak en een paar bakstenen.
Kunnen ze schuilen tussen de flappentap.quote:Op maandag 20 april 2015 13:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Tering hé, breng die kittens anders gewoon naar mij.
Dit is wel gemeen van je.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen ze schuilen tussen de flappentap.
Goed dat je die "d" wegliet.quote:Op maandag 20 april 2015 13:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit is wel gemeen van je.
quote:
Dan adopteer je verkeerd.quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hey spatieboos ouwe kikker koe haas volgens mij krijg je gewoon een kind en daar moet je het mee doen bij adoptie.
Dat vind ik altijd zo'n kutopmerking ja. Ik heb wel een voorkeur ja (liefst eerst een jongen, dan een meisje). Maar het is en blijft een voorkeur. Het is geen harde eis, en er zijn maar weinig mensen die later denken: Goh was het maar wat anders geweest.quote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Het zou mij niet zo heel veel uitmaken, als het maar gezond is.
Ja ja, klinkt lekker politiek correct
Maar als iemand oprecht geen voorkeur heeft is het opeens wel fout? Beide geslachten hebben zo hun plus- en minpunten en om die reden komt het voor mij gelijk uit. Zou mijn kind dom zijn daarentegen...quote:Op maandag 20 april 2015 15:16 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kutopmerking ja. Ik heb wel een voorkeur ja (liefst eerst een jongen, dan een meisje). Maar het is en blijft een voorkeur. Het is geen harde eis, en er zijn maar weinig mensen die later denken: Goh was het maar wat anders geweest.
Als je mensen om een smaak Magnum vraagt, mag je wel een voorkeur hebben. Maar bij kinderen opeens niet?
quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boude uitspraak met die username.quote:
Ja grappig hé. En alle katten met een baas afgeschoten willen hebben:quote:
En honden mogen er wel gewoon zijnquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:57 schreef Robuustheid het volgende:
Mooi zo. Er was toch al een overschot aan katten, gezien de dalende vogelpopulatie.
Ik mag hopen dat er nog een aantal katten afgeschoten worden.
Heb liever geen haar daar.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle katten moeten dood.quote:Op dinsdag 21 april 2015 04:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja grappig hé. En alle katten met een baas afgeschoten willen hebben:
[..]
En honden mogen er wel gewoon zijn: F&F / Oudere hond heeft probleem met alleen zijn [geen puppy!]
Zijn honden met een baas meer waard dan katten met een baas?
En kippen en kuikens?: GC / Nog meer reden om scharrelei te nemen:
Precies.quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Maar als iemand oprecht geen voorkeur heeft is het opeens wel fout? Beide geslachten hebben zo hun plus- en minpunten en om die reden komt het voor mij gelijk uit. Zou mijn kind dom zijn daarentegen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |