wow rascist ! ;squote:Op zondag 19 april 2015 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Ga terug naar Tumblr jankbal.
Blanke kinderen
sry :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
MONSTERquote:Op zondag 19 april 2015 19:28 schreef Melleyn het volgende:
Ik zou als eerste kind ook liever een jongen krijgen
En dit sowieso.quote:
k..quote:Op zondag 19 april 2015 19:23 schreef NickGrouwen het volgende:
Mensen die een kind verwachten en die dat zeggen
[ afbeelding ]
Is ontzettend seksistisch, politiek incorrect, waarom begrijpen mensen dat niet, alsof jij of je kind bepalen welk geslacht eruit komtstel je voor dat je geen controle had over welk ras je baby zou zijn, zou je dit zo kunnen vervangen met "I really want a white baby, fingers crossed". Het is juist mooi dat wij niet kunnen bepalen welk geslacht eruit komt (al verandert dat binnenkort), het zou nog mooier zijn als het ras ook willekeurig zou zijn. Als het kind maar gezond is? Verlicht mij, waar komt bij mensen de drang vandaan om een bepaald geslacht de voorkeur te geven? Alsof je als vader geen honkbal zou kunnen spelen met je dochtertje of weet ik veel.
Niet als ze met mijn sperma lopen te snowballenquote:Op zondag 19 april 2015 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Als twee vrouwen seks hebben moet je wel een meisje krijgen.
Jawel dan is het 2 tegen 1 en winnen de vrouwenquote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet als ze met mijn sperma lopen te snowballen
quote:Op zondag 19 april 2015 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Ga terug naar Tumblr jankbal.
Blanke kinderen
Veel melk drinken.quote:Op zondag 19 april 2015 19:44 schreef DeJori het volgende:
Gezien ik en mijn vriendin blank zijn hoop ik ook op blanke kinderen.
http://www.babytjes.nl/chinesegeboortekalender.htmlquote:Op zondag 19 april 2015 20:51 schreef Fascination het volgende:
Vind het echt jammer dat ik dat niet van te voren kan selecteren. Zou het een uitkomst vinden.
quote:Op zondag 19 april 2015 20:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
http://www.babytjes.nl/chinesegeboortekalender.html
Ik heb twee zoons, van de eerste werd ik in februari zwanger toen ik 24 was, en van de tweede werd ik in maart zwanger toen ik 43 was....quote:Op zondag 19 april 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Ben wel benieuwd of het klopt bij degenen die kinderen hebben hier?
Hey spatieboos ouwe kikker koe haas volgens mij krijg je gewoon een kind en daar moet je het mee doen bij adoptie.quote:Op zondag 19 april 2015 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen hebben nou eenmaal voorkeuren en daar is niks mis mee.
Maar of je voorkeur uitkomt of niet, je moet je kinderen gewoon goed proberen op te voeden.
Of adopteer er een, dan kun je wel het geslacht kiezen (Denk ik?). En het ras al zijn sommige rassen duurder, hey is dat niet racisme?
quote:Op zondag 19 april 2015 19:23 schreef NickGrouwen het volgende:
Verlicht mij, waar komt bij mensen de drang vandaan om een bepaald geslacht de voorkeur te geven?
quote:Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nu wil ik geen kinderen, maar áls ik ze zou willen wil ik toch echt een meisje.
Op maandag 20 april 2015 01:05 schreef Seam het volgende:
Tot je kind een jaartje of 12 is heeft een jongetje een grotere kans om verkracht te worden. #themoreyouknowquote:Op zondag 19 april 2015 23:57 schreef Werkman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je straks 7 dochters en 1 zoon. Kan je er vergif op innemen dat die ook verwijfd wordt.quote:Op maandag 20 april 2015 01:05 schreef Seam het volgende:
Lijkt me echt kut om 3 dochters te hebben ofzo, ik ga sowieso door totdat ik een zoon heb.
Dit topic zou trouwens totaal anders verlopen als je het in OUD zou openen
Je vergeet nogquote:Op maandag 20 april 2015 12:36 schreef Donnis het volgende:
Liever een zoon hoor, meisjes zijn heel lief maar dan moet je 15 jaar lang gezanik over prinsessen, barbies en one direction aanhoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |