Ongeveer hetzelfde niveau als die van jou. Wel lekker makkelijk in NWS overigens. De xenofobe meute zal je veel bijval geven. Wees er maar blij mee.quote:
En dat stelt dan taalgebruik aan de kaak.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat vroeg Hitler ook. Die zag ook mensen als kakkerlakken en had ook oplossingen.
quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat vroeg Hitler ook. Die zag ook mensen als kakkerlakken en had ook oplossingen.
Onze bevolking is ongeveer 1/30 van de totale bevolking van EU28. Wij zouden dan dus zo'n 13.400 mensen moeten opnemen. Zoals je in dat plaatje kunt zien, nemen wij er meer op.quote:Op zondag 19 april 2015 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Onevenredig veel ja?
Hoeveel inwoners heeft Zweden, hoeveel heeft Duitsland en hoeveel hebben wij?
Ook relatief gezien nemen wij bijzonder weinig vluchtelingen op.
Vooral zeiken op anderen met een duidelijke mening die niet in het policor straatje past.quote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Zij komt tenminste met een oplossing; of het verdere taalgebruik dan even gepolijst is kan me wat minder schelen. Wat is uw oplossing eigenlijk?
En dat, mijn beste barbusse, is jouw mening.quote:Op zondag 19 april 2015 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen feit, het is een (grotendeels ongefundeerde) mening.
Je hebt dus geen oplossing en bent maar dom aan het lullen. Staat wederom genoteerd.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Juist ja, xenofoob.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde niveau als die van jou. Wel lekker makkelijk in NWS overigens. De xenofobe meute zal je veel bijval geven. Wees er maar blij mee.
Dat klopt. Maar wij zijn een van de meest welvarende landen van Europa. En het beeld lijkt te leven dat wij enorm veel vluchtelingen opnemen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef hugecooll het volgende:
Onze bevolking is ongeveer 1/30 van de totale bevolking van EU28. Wij zouden dan dus zo'n 13.400 mensen moeten opnemen. Zoals je in dat plaatje kunt zien, nemen wij er meer op.
U hebt bloed aan uw handen. Mensen aanmoedigen om naar Europa te komen, opdat ze onderweg verzuipen. En dan ook nog met een aureool van medemenselijkheid. Lager kan het bijna niet.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde niveau als die van jou. Wel lekker makkelijk in NWS overigens. De xenofobe meute zal je veel bijval geven. Wees er maar blij mee.
En nu graag inhoudelijk?quote:Op zondag 19 april 2015 13:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ach, een oplossing van iemand die die mensen als kakkerlakken ziet. Het is niet vreemd dat mensen vallen over dergelijk nazi-taalgebruik.
En zoals ik zei, het is niet nieuw, het is niet bijzonder, het is niet interessant en het rechtvaardigt haar zieke taalgebruik niet.
Jij bent anders een stuk lager qua niveau met je Godwins.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En jij staat aan de kant van de achterlijke boze meute hier, dan moet je toch even jezelf afvragen of je het wel bij het juiste eind hebt.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Reya het volgende:
Ik lees dat Kosmoproleet het eigenlijk wel prima vindt dat duizenden mensen op zee sterven. Keihard
Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt bloed aan uw handen. Mensen aanmoedigen om naar Europa te komen, opdat ze onderweg verzuipen. En dan ook nog met een aureool van medemenselijkheid. Lager kan het bijna niet.
Er zijn er hier op Fok! maar weinig zo dom als jij hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En jij staat aan de kant van de achterlijke boze meute hier, dan moet je toch even jezelf afvragen of je het wel bij het juiste eind hebt.
Ik heb medestanders die in veel gevallen niet mijn medestanders zouden zijn; dat gebeurt wel vaker. Overigens sta ik, in tegenstelling tot sommige lieden alhier, niet te juichen bij menselijk leed.quote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En jij staat aan de kant van de achterlijke boze meute hier, dan moet je toch even jezelf afvragen of je het wel bij het juiste eind hebt.
Als 90% van al die vluchtelingen in Nederland zou aankomen zouden we precies hetzelfde doenquote:
En hoe denk jij even zomaar even te kunnen beslissen dat ik voor meer aanzuigende werking en boten bent zonder dat ik zoiets heb gezegd?quote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Reya het volgende:
Ik heb medestanders die in veel gevallen niet mijn medestanders zouden zijn; dat gebeurt wel vaker. Overigens sta ik, in tegenstelling tot sommige lieden alhier, niet te juichen bij menselijk leed.
Mwah, als je alle asielzoekers evenredig qua oppervlakte in de EU zou opnemen, zouden er iets meer dan 4100 in Nederland zitten. Aangezien we er volgens dat plaatje meer dan viermaal zoveel opnemen, zijn we dat dus wel.quote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wij zijn een van de meest welvarende landen van Europa. En het beeld lijkt te leven dat wij enorm veel vluchtelingen opnemen.
Dat valt bijzonder mee. We zijn geen groot asielzoekersland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |