Ongeveer hetzelfde niveau als die van jou. Wel lekker makkelijk in NWS overigens. De xenofobe meute zal je veel bijval geven. Wees er maar blij mee.quote:
En dat stelt dan taalgebruik aan de kaak.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat vroeg Hitler ook. Die zag ook mensen als kakkerlakken en had ook oplossingen.
quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat vroeg Hitler ook. Die zag ook mensen als kakkerlakken en had ook oplossingen.
Onze bevolking is ongeveer 1/30 van de totale bevolking van EU28. Wij zouden dan dus zo'n 13.400 mensen moeten opnemen. Zoals je in dat plaatje kunt zien, nemen wij er meer op.quote:Op zondag 19 april 2015 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Onevenredig veel ja?
Hoeveel inwoners heeft Zweden, hoeveel heeft Duitsland en hoeveel hebben wij?
Ook relatief gezien nemen wij bijzonder weinig vluchtelingen op.
Vooral zeiken op anderen met een duidelijke mening die niet in het policor straatje past.quote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Zij komt tenminste met een oplossing; of het verdere taalgebruik dan even gepolijst is kan me wat minder schelen. Wat is uw oplossing eigenlijk?
En dat, mijn beste barbusse, is jouw mening.quote:Op zondag 19 april 2015 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen feit, het is een (grotendeels ongefundeerde) mening.
Je hebt dus geen oplossing en bent maar dom aan het lullen. Staat wederom genoteerd.quote:Op zondag 19 april 2015 13:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Juist ja, xenofoob.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde niveau als die van jou. Wel lekker makkelijk in NWS overigens. De xenofobe meute zal je veel bijval geven. Wees er maar blij mee.
Dat klopt. Maar wij zijn een van de meest welvarende landen van Europa. En het beeld lijkt te leven dat wij enorm veel vluchtelingen opnemen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef hugecooll het volgende:
Onze bevolking is ongeveer 1/30 van de totale bevolking van EU28. Wij zouden dan dus zo'n 13.400 mensen moeten opnemen. Zoals je in dat plaatje kunt zien, nemen wij er meer op.
U hebt bloed aan uw handen. Mensen aanmoedigen om naar Europa te komen, opdat ze onderweg verzuipen. En dan ook nog met een aureool van medemenselijkheid. Lager kan het bijna niet.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde niveau als die van jou. Wel lekker makkelijk in NWS overigens. De xenofobe meute zal je veel bijval geven. Wees er maar blij mee.
En nu graag inhoudelijk?quote:Op zondag 19 april 2015 13:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ach, een oplossing van iemand die die mensen als kakkerlakken ziet. Het is niet vreemd dat mensen vallen over dergelijk nazi-taalgebruik.
En zoals ik zei, het is niet nieuw, het is niet bijzonder, het is niet interessant en het rechtvaardigt haar zieke taalgebruik niet.
Jij bent anders een stuk lager qua niveau met je Godwins.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En jij staat aan de kant van de achterlijke boze meute hier, dan moet je toch even jezelf afvragen of je het wel bij het juiste eind hebt.quote:Op zondag 19 april 2015 13:49 schreef Reya het volgende:
Ik lees dat Kosmoproleet het eigenlijk wel prima vindt dat duizenden mensen op zee sterven. Keihard
Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt bloed aan uw handen. Mensen aanmoedigen om naar Europa te komen, opdat ze onderweg verzuipen. En dan ook nog met een aureool van medemenselijkheid. Lager kan het bijna niet.
Er zijn er hier op Fok! maar weinig zo dom als jij hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En jij staat aan de kant van de achterlijke boze meute hier, dan moet je toch even jezelf afvragen of je het wel bij het juiste eind hebt.
Ik heb medestanders die in veel gevallen niet mijn medestanders zouden zijn; dat gebeurt wel vaker. Overigens sta ik, in tegenstelling tot sommige lieden alhier, niet te juichen bij menselijk leed.quote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En jij staat aan de kant van de achterlijke boze meute hier, dan moet je toch even jezelf afvragen of je het wel bij het juiste eind hebt.
Als 90% van al die vluchtelingen in Nederland zou aankomen zouden we precies hetzelfde doenquote:
En hoe denk jij even zomaar even te kunnen beslissen dat ik voor meer aanzuigende werking en boten bent zonder dat ik zoiets heb gezegd?quote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Reya het volgende:
Ik heb medestanders die in veel gevallen niet mijn medestanders zouden zijn; dat gebeurt wel vaker. Overigens sta ik, in tegenstelling tot sommige lieden alhier, niet te juichen bij menselijk leed.
Mwah, als je alle asielzoekers evenredig qua oppervlakte in de EU zou opnemen, zouden er iets meer dan 4100 in Nederland zitten. Aangezien we er volgens dat plaatje meer dan viermaal zoveel opnemen, zijn we dat dus wel.quote:Op zondag 19 april 2015 13:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wij zijn een van de meest welvarende landen van Europa. En het beeld lijkt te leven dat wij enorm veel vluchtelingen opnemen.
Dat valt bijzonder mee. We zijn geen groot asielzoekersland.
Bedankt voor het erkennen van uw nederlaag.quote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ach ik ben tenminste niet lelijk met een bochel en klompvoet.
Nee, dan had ik het constante gejammer over discriminatie ook wel wat gegronder gevonden.quote:Op zondag 19 april 2015 13:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ach ik ben tenminste niet lelijk met een bochel en klompvoet.
Als iemand met een oplossingsrichting komt, valt u degene aan op enkele woorden, in plaats van op de oplossingsrichting in te gaan. Blijkbaar wenst u geen oplossing.quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En hoe denk jij even zomaar even te kunnen beslissen dat ik voor meer aanzuigende werking en boten bent zonder dat ik zoiets heb gezegd?
Dat maakt natuurlijk wel veel uit.quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, als je alle asielzoekers evenredig qua oppervlakte in de EU zou opnemen, zouden er iets meer dan 4100 in Nederland zitten. Aangezien we er volgens dat plaatje meer dan viermaal zoveel opnemen, zijn we dat dus wel.
Dat we welvarend zijn maakt natuurlijk geen fuck uit. 'Ach, we kunnen het betalen' is een kutreden om iets goed te praten.
Wat een absurde redenering.quote:Op zondag 19 april 2015 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Als iemand met een oplossingsrichting komt, valt u degene aan op enkele woorden, in plaats van op de oplossingsrichting in te gaan. Blijkbaar wenst u geen oplossing.
Sowieso is meten naar oppervlakte natuurlijk te zwakzinnig voor woorden.quote:Op zondag 19 april 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk wel veel uit.
Mensen komen liever naar welvarende landen, omdat ze daar meer kans denken te maken op werk of voorzieningen.
Ja nee, ze moeten niet 'liever naar welvarende landen' komen. Ze moeten opgevangen worden in een veilig land. Dat kan ook prima in een van de minder welvarende landen binnen de EU. Het zijn nog steeds vluchtelingen he, gelukszoekers kunnen we al helemaal missen als kiespijn.quote:Op zondag 19 april 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mensen komen liever naar welvarende landen, omdat ze daar meer kans denken te maken op werk of voorzieningen.
Als iedereen tegen je is in NWS doe je doorgaans iets goeds.quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedankt voor het erkennen van uw nederlaag.
Sowieso nogal simpel om te kijken naar landen waar de bevolkingsdichtheid een enorm stuk lager ligt, en dan te zeiken dat wij niet genoeg doen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral een voorbeeld nemen aan Frankrijk, Zweden en het verenigd koninkrijk.![]()
Waarom trouwens niet gewoon de cijfers van vorig jaar?
U valt over drie woorden en negeert de rest van het artikel, dat u nota bene zelf plaatst. Dat is simpelweg een gebrek aan sérieux.quote:Op zondag 19 april 2015 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat een absurde redenering.
Ik val erover dat iemand verdrinkende families kakkerlakken noemt. Vervolgens verbind jij daar allerlei vreemde conclusies aan.
Enorme werkloosheid, grote schaarste op de woningmarkt, jarenlange bezuinigingen en integratieproblematiek zelfs met al generaties hier aanwezige minderheden.quote:Op zondag 19 april 2015 13:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Dat gebeurt ook.quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef hugecooll het volgende:
Ja nee, ze moeten niet 'liever naar welvarende landen' komen. Ze moeten opgevangen worden in een veilig land. Dat kan ook prima in een van de minder welvarende landen binnen de EU.
En alsnog is het te veel want azc's puilen uit en er wordt al een tijd gesproken van een tekort aan woningen om statushouders in te huisvesten.quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Dat gebeurt ook.
Maar wij nemen eenvoudigweg helemaal niet zoveel vluchtelingen op als vaak wordt gedacht.
Nee, dat is iets wat jij even hebt besloten en vervolgens denk je daar mij even op aan te kunnen spreken, in een plek waar je weet dat iedereen achter je staat.quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
U valt over drie woorden en negeert de rest van het artikel, dat u nota bene zelf plaatst. Dat is simpelweg een gebrek aan sérieux.
Maar dat is een top 10. Ik mis nog een hoop andere EU-landen in dat lijstje.quote:Op zondag 19 april 2015 13:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nederland neemt echt veel asielzoekers/vluchtelingen op zeg. Niet normaal mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof het die mensensmokkelaars het interesseert. Die zien die vluchtelingen alleen maar als wandelden geldbiljetten.quote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
Het is ook erg dom om met zoveel mensen op één bootje te gaan zitten
Het zit diep bij je?quote:Op zondag 19 april 2015 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, dat is iets wat jij even hebt besloten en vervolgens denk je daar mij even op aan te kunnen spreken, in een plek waar je weet dat iedereen achter je staat.
Maar goed, als iemand je moeder aanrandt en een mes tussen je ribben steekt en vervolgens drie uur praat over boten praat. Negeer je dat over boten ook.
Klopt!quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als iedereen tegen je is in NWS doe je doorgaans iets goeds.
We hebben het over enkele woorden die over de grens van het betamelijke gaan. Ontoelaatbaar, maar ook weer niet schokkend. Er worden wel ergere dingen geroepen aan de stamtafel. De vergelijking met geweld lijkt me niet gepast.quote:Op zondag 19 april 2015 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, als iemand je moeder aanrandt en een mes tussen je ribben steekt en vervolgens drie uur praat over boten praat. Negeer je dat over boten ook.
Nee, ze worden niet goed verspreid waardoor dat, in jouw ogen, geringe aantal vluchtelingen in onevenredig groten getale aanwezig is bepaalde steden. Dat ze daarbuiten amper aanwezig zijn maakt natuurlijk weinig uit.quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Dat gebeurt ook.
Maar wij nemen eenvoudigweg helemaal niet zoveel vluchtelingen op als vaak wordt gedacht.
Dat gebeurt ook. Ik snap ook nog steeds niet waarom mensen zo huilen over gelukszoekers. Alsof daar geen potentieel tussenzit.quote:Op zondag 19 april 2015 13:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ze moeten niet 'liever naar welvarende landen' komen. Ze moeten opgevangen worden in een veilig land. Dat kan ook prima in een van de minder welvarende landen binnen de EU. Het zijn nog steeds vluchtelingen he, gelukszoekers kunnen we al helemaal missen als kiespijn.
Iets roepen "aan de stamtafel" is toch net even iets anders dan het in een krant publiceren.quote:Op zondag 19 april 2015 14:00 schreef Reya het volgende:
[..]
We hebben het over enkele woorden die over de grens van het betamelijke gaan. Ontoelaatbaar, maar ook weer niet schokkend. Er worden wel ergere dingen geroepen aan de stamtafel. De vergelijking met geweld lijkt me niet gepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |