quote:Op zondag 19 april 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
Nou ik heb weer wifi op de telefoon via de laptop.
Heb je een beetje verstand van sport dan?quote:Op zondag 19 april 2015 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoort bij ons plan om als NWS-mods heel FOK! over te nemen
Daar hadden we jou voor in gedachten.quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje verstand van sport dan?
Ik heb overal verstand van, zoals het hoort als NWS-godquote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje verstand van sport dan?
En we hebben Jojo natuurlijk voor sport, als vast poster in onze SC wordt hij ook ingezet in onze machtsovernamequote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hadden we jou voor in gedachten.
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hadden we jou voor in gedachten.
NWS mod zit nog in je bloed.quote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te bestedenquote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS-mod. Dus helaas...
Zal best, maar dat telt niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NWS mod zit nog in je bloed.
Tegen betaling is veel mogelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook iemand nodig om de FP aan uit te besteden
In natura zeker viespeuk.quote:Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal best, maar dat telt niet.
[..]
Tegen betaling is veel mogelijk.
Wie dit keer?quote:
Oh die. Jammer.quote:
Slepucariumquote:Op zondag 19 april 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je zijn naam niet weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 19 april 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan mijn antenne wel vinden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 19 april 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan mijn antenne wel vinden ...Hoeveel dBi is die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Cabaretiers gaan onder leiding van Arie Boomsma met elkaar in debat en slaan ze elkaar om de oren met zinnige en onzinnige argumenten. Het publiek wijst uiteindelijk de winnaar aan van deze spannende humoristische strijd. Het koningshuis, voetbal, het weer, relaties, alles komt voorbij. Moeten we van Europa één land maken? Zou het broeikaseffect niet juist gestimuleerd moeten worden? Moet de maan afgeschaft worden? En is de man beter in bed, of juist de vrouw? De cabaretiers Howard Komproe, Sanne Wallis de Vries, Jan Jaap van der Wal, Dolf Jansen, Karin Bruers, Henry van Loon, Ronald Snijders, Carolien Borgers, Eva Crutzen, Tex de Wit en Emilio Guzman hebben al hun medewerking aan één of meerdere uitzendingen toegezegd. In Arie Boomsma's debat-arena zullen ze alles op alles zetten om het publiek te overtuigen van hun gelijk en mee te slepen in hun humoristische betoog. Larie is voor iedereen die hunkert naar een frisse kijk en een komisch gelijk.
Ik heb voorstukjes gezien.. en zag dat er mensen zijn die 2 keer zoveel wegen als ik.quote:Op zondag 19 april 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat programma Obese is wel goed voor het zelfvertrouwen.
Allemaal apenaids.quote:Op zondag 19 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Howard Komproe, Sanne Wallis de Vries, Jan Jaap van der Wal, Dolf Jansen, Karin Bruers, Henry van Loon, Ronald Snijders, Carolien Borgers, Eva Crutzen, Tex de Wit en Emilio Guzman
En 4x zoveel als ik, als dat geen motivatie is om een ijsje te eten..quote:Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb voorstukjes gezien.. en zag dat er mensen zijn die 2 keer zoveel wegen als ik.
Ze bedoelde gewoon dat je je shirt uit moest trekken.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
Ik had ook een goede grap. Mijn vriendin zei; Ik wil Obese zien. Toen zei ik; Dan kijk je toch in de spiegel.
Ghagahaghahhahahaha :p
Ze vond hem minder grappig dan ik.maar dat geeft niet.
Misschien vertelde je hem niet goed.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
Ik had ook een goede grap. Mijn vriendin zei; Ik wil Obese zien. Toen zei ik; Dan kijk je toch in de spiegel.
quote:Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon dat je je shirt uit moest trekken.
Die kipstukjes van de vegetarische slager zijn lekker.quote:Op zondag 19 april 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze ijsjes zijn heel lekkerTem's vriendin is het met me eens.
[ afbeelding ]
Bij een event van een studentenvereniging moest iemand uit ons groepje een banaan deeptroathen als opdracht. Eén meisje was erg gewillig maar toen beet ze hem gewoon doormidden.quote:
Ja? Dat zijn toch die kleffe? Ik vond die niet zo, geloof ik.quote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Die kipstukjes van de vegetarische slager zijn lekker.
Smaakte enigszins naar kip. Vond ze wel lekker.quote:Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja? Dat zijn toch die kleffe? Ik vond die niet zo, geloof ik.
Ik vind 'm best leuk, zeg dat maar tegen je vriendin.quote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
Ja precies, ik vond ze teveel naar kip smakenquote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Smaakte enigszins naar kip. Vond ze wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |