Ja super app. Ook reisadvies naar zo'n beetje elk Europees adres volgens mijquote:Op maandag 20 april 2015 11:10 schreef bork het volgende:
[..]
Fantastische app DB navigator natuurlijk, zitten niet alleen je kaartjes in maar gewoon alles wat je verder nodig hebt om relaxt met een trein te reizen.
http://www.bahn.de/p/view/buchung/mobil/db-navigator.shtml
http://www.bahn.de/p/view(...)r_update2014_704.ogg
Ze zijn momenteel de tijdelijke bouwwanden aan het verwijderen.quote:Op maandag 20 april 2015 11:06 schreef b2py het volgende:
[..]
[afbeelding ]
Het begint er al goed uit te zien in Utrecht!
Daar gaan ze mee bezig. Ze doen eerst de boel in het nieuwe stationsgebouw en daarna in de hal. Als ik het goed begrepen heb ten minste.quote:Op maandag 20 april 2015 01:01 schreef Bitlord het volgende:
Wanneer wordt ookt dat dak afgemaakt in de perrontunnel van arnhem? ziet er niet uit.
Mijn broer werkt daar tegenwoordigquote:Op maandag 20 april 2015 11:44 schreef boriq het volgende:
Kwam er iets speciaals langs Moerdijk? Stond helemaal vol met fotografen aan de noordzijde van de brug...
Volgens mij komt de SSN terug met twee stoomlocs uit Duitslandquote:Op maandag 20 april 2015 11:44 schreef boriq het volgende:
Kwam er iets speciaals langs Moerdijk? Stond helemaal vol met fotografen aan de noordzijde van de brug...
Alleen één groot nadeel: de taal is niet in te stellen. Als je Android-instellingen op een andere taal dan Duits staan wordt de app vanzelf in het Engels... Ik wil geen Engels, mijn Duits is veel beter op spoorgebied.quote:Op maandag 20 april 2015 11:10 schreef bork het volgende:
[..]
Fantastische app DB navigator natuurlijk, zitten niet alleen je kaartjes in maar gewoon alles wat je verder nodig hebt om relaxt met een trein te reizen.
http://www.bahn.de/p/view/buchung/mobil/db-navigator.shtml
http://www.bahn.de/p/view(...)r_update2014_704.ogg
Wat voor spoorjargon staat er dan in wat in het Duits makkelijker is dan in het Engels? Elk simpele ziel moet die app toch kunnen gebruiken?quote:Op maandag 20 april 2015 12:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Alleen één groot nadeel: de taal is niet in te stellen. Als je Android-instellingen op een andere taal dan Duits staan wordt de app vanzelf in het Engels... Ik wil geen Engels, mijn Duits is veel beter op spoorgebied.
Die komt pas later vanmiddag zie ik nu:quote:Op maandag 20 april 2015 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij komt de SSN terug met twee stoomlocs uit Duitsland
Niet iets specifieks, maar een DB-app moet gewoon in het Duits in te stellen zijn. Er is al veel te veel onzinnig Engels tegenwoordig... Wat is het nou voor moeite op een taalselectieoptie te maken bij de instellingen?quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat voor spoorjargon staat er dan in wat in het Duits makkelijker is dan in het Engels? Elk simpele ziel moet die app toch kunnen gebruiken?
Daar heb ik nooit op gelet, vind ik een goede opmerking, ik ga er een mailtje aan wagen.quote:Op maandag 20 april 2015 12:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Alleen één groot nadeel: de taal is niet in te stellen. Als je Android-instellingen op een andere taal dan Duits staan wordt de app vanzelf in het Engels... Ik wil geen Engels, mijn Duits is veel beter op spoorgebied.
Spijkers op laag water zoeken hoorquote:Op maandag 20 april 2015 12:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Niet iets specifieks, maar een DB-app moet gewoon in het Duits in te stellen zijn. Er is al veel te veel onzinnig Engels tegenwoordig... Wat is het nou voor moeite op een taalselectieoptie te maken bij de instellingen?
Meer een Korinthenkackerquote:
Als dit Luxemburg of Oostenrijk zou zijn niet maar nu is het inderdaad spijkers op laag water zoeken. Het is niet alsof greavy geen Engels kan.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ohja, bij jou is je Engels beter dus is dit spijkers op laag water zoeken?
Niet meer dan normaal toch? Het is sowieso al schandalig dat abonnementhouders meer geld voor een nieuwe kaart betalen dan mensen zonder abonnement.quote:Op maandag 20 april 2015 14:52 schreef Yreal het volgende:
Ns twitter11¤ van ze gekregen voor een nieuwe ov chipkaart.
7,50 voor betaalt...quote:Op maandag 20 april 2015 15:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal toch? Het is sowieso al schandalig dat abonnementhouders meer geld voor een nieuwe kaart betalen dan mensen zonder abonnement.
Speciaal voor alle autoliefhebbers die met de trein komen...quote:Op maandag 20 april 2015 17:22 schreef Yreal het volgende:
Die hoeveelheid treinen tussen zuid en rai gaat echt helemaal nergens over
Er rijden tig metro's. Solved.quote:Op maandag 20 april 2015 17:22 schreef Yreal het volgende:
Die hoeveelheid treinen tussen zuid en rai gaat echt helemaal nergens over
Zeg dat nog eens. En dan GOED naar jezelf luisteren.quote:Op maandag 20 april 2015 17:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Speciaal voor alle autoliefhebbers die met de trein komen...
Lekkere kipsters ook?quote:Op maandag 20 april 2015 18:09 schreef Yreal het volgende:
Loopt nog een goed blik beveiligers rond ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |