Heb hem iig wel gezien, rijdt vlak voor IC 1649 uit.
 Heb hem iig wel gezien, rijdt vlak voor IC 1649 uit.

Dat is de dag na Hemelvaart. Wellicht verwachten ze dan minder animo voor deze trein?quote:Op zondag 19 april 2015 15:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand wat de reden kan zijn dat deze Thalys 15 Mei niet rijdt?
T is nergens een feestdag ofzo
[ afbeelding ]

oh ja dat is een puntquote:Op zondag 19 april 2015 15:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is de dag na Hemelvaart. Wellicht verwachten ze dan minder animo voor deze trein?

_
_ 

Een volledig verslag is natuurlijk welkom in het tramtopicquote:Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef greavy het volgende:
4 Foto's van het begin van de RTM foto-excursie op zaterdag 18 april 2015, die ik samen met Patrick Meeder georganiseerd heb. Ik zal jullie niet met álle foto's van deze dag lastigvallen.

Ziet er goed uit ja, een volgende keer hoop ik er ook bij te zijnquote:
 .
 .

quote:Op zondag 19 april 2015 17:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Een volledig verslag is natuurlijk welkom in het tramtopic

quote:IC Amsterdam-Berlijn
IC Amsterdam-Berlijn
Door herstelwerkzaamheden rijdt de IC naar Berlijn niet rechtstreeks. Reizigers moeten overstappen in Deventer en Bad Bentheim.Het is nog niet bekend tot wanneer dit duurt. Dit duurt in ieder geval tot en met maandag. Plan uw reis op www.nsinternational.nl (onder het kopje Reisinformatie staat de reisplanner zwart gedrukt).

http://www.nu.nl/economie(...)-weer-stakingen.htmlquote:Op zondag 19 april 2015 18:17 schreef greavy het volgende:
Ik zou niet weten wanneer er gestaakt zou worden?

Zeg er waren ook museumbussen!quote:Op zondag 19 april 2015 17:04 schreef greavy het volgende:
4 Foto's van het begin van de RTM foto-excursie op zaterdag 18 april 2015, die ik samen met Patrick Meeder georganiseerd heb. Ik zal jullie niet met álle foto's van deze dag lastigvallen.
[ link | afbeelding ]
RTM Sperwer
18 April 2015 - Tijdens de foto-excursie, georganiseerd door mij en Patrick Meeder, werd er nog voor een bonus gezorgd. De bonus bestond uit de Sperwer die sinds jaren weer aan het publiek buiten de loods getoond werd.
De Sperwer is nog niet rijvaardig, dus werd deze buiten de poort geplaatst, bij de parkeerplaatsen. Bij binnenkomst van de deelnemers kon deze dus gelijk gefotografeerd worden.
[ link | afbeelding ]
Line-up van locomotieven en motorwagens
18 April 2015 - Na de welkomstboodschap werd er eerst een uitgebreide line-up verzorgd met divers materieel voor de loods.
Van links naar rechts: stoomloc 50, stoomloc 54, diesellocomotief M76, diesellocomotief MD1805, dieselmechanische locomotief M1651, dieselmechanische motorwagen 1804, dieselelektrische motorwagen 1602 en helemaal rechts staat tramstel Sperwer.
[ link | afbeelding ]
RTM M1602 + Sperwer
18 April 2015 - De eerste echte fotostop was gepland met de Sperwer, maar omdat de Sperwer nog niet op eigen kracht kan rijden, werd deze door de motorwagen M1602 naar het fotopunt gesleept, en kon deze tijdens het klaarzetten nog gefotografeerd worden.
[ link | afbeelding ]
RTM Sperwer
18 April 2015 - Nadat de motorwagen M1602 was afgekoppeld en weggereden, kon de Sperwer in volle glorie gefotografeerd worden, terwijl een goederenwagen staat te wachten op de volgende inzet.

Ik hoorde gister tijdens 't werk (in Dld) op de radio komende week. Dat is nogal een breed begripquote:Op zondag 19 april 2015 18:17 schreef greavy het volgende:
Ik zou niet weten wanneer er gestaakt zou worden?
 Mijn ouders moeten morgen vanuit Berlijn terug komen (met de ICB tot Rheine, vanaf daar RE richting Emden)
 Mijn ouders moeten morgen vanuit Berlijn terug komen (met de ICB tot Rheine, vanaf daar RE richting Emden)

Hangt er van af waar je verder op reist.quote:Op zondag 19 april 2015 20:02 schreef boriq het volgende:
Reizen met een studentenreis-product in de IC naar Brussel, dan mag je toch al in Rotterdam uitchecken?

Wat is daar idioot aan? Dat was wereldwijd, inclusief Nederland heel normaal een halve eeuw geleden. Zie ook het recent gesloten industrieel smalspoormuseum. Of dat geval in Erica. Het werkt, het kost geen klap.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |