quote:
Net die schop ook al, ze moeten hem wel hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een belachelijk klap in de rug van Messi zeg..
Voor die directe rode kaart zal hij vast iets gezegd hebben. Die zal dan ook wel terecht zijn. Maar ik vond dat nooit een gele kaart.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
Alba gebruikte ook de nodige woorden en mochten dat serieuze krachttermen zijn dan staat Lahoz gewoon in zijn recht
Hij keek hem ook gewoon aan toen hij het zei dus wat hij ook gezegd heeft het is niet zo gek dat de scheids het hoorde.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:14 schreef chufi het volgende:
Iets van Hijo de puta of cabron..... Maar de scheids stond duidelijk te dicht bij en heeft het gehoord
Ach, die 0-2 van Barça was gewoon buitenspel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:25 schreef Brecht35 het volgende:
De wedstrijden van Barça waarin er geen dubieuze beslissing valt door de scheidsrechter in het nadeel van Barça zijn op je 2 handen te tellen. En Real Madrid krijgt voor alles een penalty en buitenspelgoals worden vaak niet afgekeurd.
Die scheidsen zijn gewoon anti-Catalanen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
Die scheids lijkt me nogal partijdig, dit was toch overduidelijk een kaart.
Dat reken ik als goedmakertje voor al die onterecht afgekeurde doelpunten van Lionel Messi. Paar weken geleden was er weer eentje..quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, die 0-2 van Barça was gewoon buitenspel.
Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt
Als Catalunya zich onafhankelijk wil verklaren krijgen we elk weekend dezelfde wedstrijd...quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die scheidsen zijn gewoon anti-Catalanen.
Wel zo makkelijk en goed voor het milieu, want minder reizen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Catalunya zich onafhankelijk wil verklaren krijgen we elk weekend dezelfde wedstrijd...
Is de Spaanse competitie ook 4 weken eerder klaarquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk en goed voor het milieu, want minder reizen.
Minder kans om een wedstrijd met Ronaldo tegen te komenquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de Spaanse competitie ook 4 weken eerder klaar
Het is een mongool. Kut Alba.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Getafe en Cordoba als volgende tegenstanders is de schorsing van Alba op zich wel op te vangen met Adriano of Mathieu. Maar mooi is het niet.
Dat zijn taaie thuisquote:Op zondag 26 april 2015 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Celta tegen Real, al binnen 10 minuten.
Mark van Bommel is hiermee begonnen.quote:Op zondag 26 april 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
Grappig om te zien dat sinds een tijdje iedereen met een hand voor de mond praat ...
Ik zou het maar niet doen,....quote:Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef Brecht35 het volgende:
Er komt een onterechte penalty en Real Madrid wint.
Waar kan ik hierop m'n geld zetten?
Wedstrijd gespeeld dus, jammerquote:
Nu 1 minuut stilte, lijkt wel gebruikelijk daar in Spanje... Maar dan gaan ze zo beginnenquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:24 schreef fliert het volgende:
Vanavond 8 uur Barca Getafe, voor wie dat niet wil missen.
JAMMER EMILEquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Met een commentator die zelf ook een aardig balletje kan trappen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |