SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets wat je niet hebt kun je niet verliezen. Twente uitgezonderd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt puntverlies voor Feyenoord.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kun je niet verliezen. Twente uitgezonderd.
De KNVB is erg streng voor onsquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk nu iedere keer dat het morgen maandag is
Gelukkig spelen jullie een keer uit.
Hoi!quote:
Ga jij nou ook al beginnen?quote:
Tegelijkertijd speelt Ajax de uitwedstrijd bij mijn antiheld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaan daar niet winnen. Niet op zondag.
Gelijkspelquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd speelt Ajax de uitwedstrijd bij mijn antiheld.
Ben je weer bij een rel betrokken?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De KNVB is erg streng voor ons
[..]
Hoi!
[..]
Ga jij nou ook al beginnen?
Bedankt voor je vertrouwen in ADO. Ik ben benieuwd of zij nog 2x gaan scoren in de tweede helftquote:
Er bestaat een zacht meningsverschil over het aantal wedstrijddagen dat FC Groningen op zondag thuis zou spelenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je weer bij een rel betrokken?
Dankzij vanavond kom ik tot 33 thuis wedstrijden op zondag.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er bestaat een zacht meningsverschil over het aantal wedstrijddagen dat FC Groningen op zondag thuis zou spelen
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondagquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankzij vanavond kom ik tot 33 thuis wedstrijden op zondag.
Het is werkelijk waar schandalig !!quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondag
geen grap
Gelukkig, ik wilde al mezelf gaan krassenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapje hoor, Paultjen.
We zijn allemaal heel blij dat je weer aanwezig bent.
[ afbeelding ]
Hans wil namelijk graag op vrijdag avond naar de snackbar weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondag
geen grap
Helaas is GGMM er niet om een passende reactie te geven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sorry jongens, ik ga met da boys kijken
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is GGMM er niet om een passende reactie te geven.
Hou hier onmiddelijk mee op.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sorry jongens, ik ga met da boys kijken
Dus Hans is een eter?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans wil namelijk graag op vrijdag avond naar de snackbar weet ik toevallig.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is GGMM er niet om een passende reactie te geven.
Dit zou betekenen dat Paxcon niet #viesdik is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst.
Dat is absoluut een feit.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat Paxcon niet #viesdik is.
Dikka fissa hier in het stadionquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Singing fritsje Philips
We worden kampioen
Je caps staat aan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN OP FOK! RANDDEBIEL.
Ik sta nog buitenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN OP FOK! RANDDEBIEL.
Dit gebeurt pas wanneer ADO daadwerkelijk aandringt voor de overwinning.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft ado nog geen rood en pingel tegen gehad van Makkelie?
Straks dus als de 1-1 valt..quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gebeurt pas wanneer ADO daadwerkelijk aandringt voor de overwinning.
AZ - NAC?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:40 schreef Brammess het volgende:
Deze wedstrijd doet me hopelijk denken aan AZ - NAC enkele jaren geleden
1-2 werd het.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was het vitesse? iig die wedstrijd dat ze 1-1 ofzo speelde door die goal vanaf 40 meter
Nog vier minuten dan kun je wegzappenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word naar van het walgelijke voetbal van AZ.
Dat moet je niet roepen bij voetbal supporters. Die willen dan allemaal over je moeder heen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je moeder binnen is en je naar binnen moet.
Wachten op de rode kaart en penalty.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk leest Makkelie dit nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wachten op de rode kaart en penalty.
Mijn gevoel zegt dat AZ best veel penalty's heeft meegekregen dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk leest Makkelie dit niet
Hier ben ik benieuwd naarquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat AZ best veel penalty's heeft meegekregen dit seizoen.
Ik ga het eens uitzoeken.
wedstrijd over laten spelenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado publiek zingt jeleleleleelle Johny NSB NSB Johny NSB
Ik weet niet of zijn vader bij de commando's zat en zijn moeder... nja laat maar...quote:
Hm, valt toch mee.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ben ik benieuwd naar.
Ah, ik had dat gevoel namelijk ook dat ze veel pingels mee kregen.quote:
Wat doe je in hemelsnaam op fok bij de kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:48 schreef RubenSosa het volgende:
BOEREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amsterdam are you watching ??
Toen ik dat postte net 2-1quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou stream is het nog 1-1 denk ik zo?
Iakovenko eruit. Die stelt mij teleurquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Duinen erin brengen voor de 2-2. Veel ruimtes achterin
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:48 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat doe je in hemelsnaam op fok bij de kampioenswedstrijd
Dit neem ik je kwalijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Verdikkeme, ik heb de treffer van PSV gemist
Je had dit doelpunt van de Jong nodig om tot die conclusie te komen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:51 schreef Brammess het volgende:
Als ik zie hoeveel ruimte De Jong krijgt sluit ik me aan bij de meningen van iedereen dat Nederland heel, maar dan ook heel ver van de europese top is.
Tering, de meest kopsterke spits van de Eredivisie zo vrij laten
Jullie zijn toch wel veilig.quote:
Dit waardeer ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hansen doet ook geen moeite, hé.
Ik zap naar de kampioenswedstrijd.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ADO een balvaste speler achter Kramer nodig heeft.
OMGEKOCHT VOOR 10 KRATJES!quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat staat Heerenveen naïef te ballen joh.
Hahaha ik snappum je doet 1 lettertje anders maken en dan lijkt het net een vrouw van lichte zedenquote:
wat zou jij doen...die krijgen sowieso winstpremiequote:Op zaterdag 18 april 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat staat Heerenveen naïef te ballen joh.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zou jij doen...die krijgen sowieso winstpremie
Helder licht gespotquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahaha ik snappum je doet 1 lettertje anders maken en dan lijkt het net een vrouw van lichte zeden
Nee, Heerenveen voetbalt nergens meer voor inderdaad. Hoe hoger, hoe beter met betrekking tot de play-offs.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat zou jij doen...die krijgen sowieso winstpremie
Die kreeg ik toch al nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
NU KRIJG JE HELEMAAL GEEN REVIEW MEER VAN ME
Ik vind hem Marzozoquote:
jAquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk komt er nog een beetje spektakel. Een 1-1 van Joey van den Berg of zo.
Die kun je dan ook niet vaak genoeg zien.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overwoog dit gifje ook te plaatsen.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overwoog dit gifje ook te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat zal die Heerenveen spelers dat iets interesseren??quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Heerenveen voetbalt nergens meer voor inderdaad. Hoe hoger, hoe beter met betrekking tot de play-offs.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-psv-heerenveen-1-0
gezellig
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
gezellig
quote:Totaal geen weerstand van Heerenveens zijde terwijl Heerenveen tegen Ajax meteen druk zou zetten. Belachelijk. Let maar op ze gaan expres heel slap spelen en waarom omdat ze onprofessioneel zijn. Ze hebben weken vrij gehad om te trainen en tactisch voorbereiden. Wat hebben de Heerenveen spelers in de tussentijd gedaan dan? Niks? Is het Nederlandse voetbal onder de top drie echt top-klasse niveau geworden?
Zou jij Europa wel of niet in willen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en wat zal die Heerenveen spelers dat iets interesseren??
Hahah, zo je zaterdagavond spenderenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
gezellig
Ze staan dus niet voor doordat Gözübüyük zich weer eens heeft laten omkopen.quote:
Maarquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahah, zo je zaterdagavond spenderen. Lekker gallen op een site met allemaal medemongolen.
Ik las eerst RensAjaciedquote:
Ja dat is waar, maar de meeste mensen hier zullen niet zulke posts neerzetten. Het niveau is gewoon...ja sneu, een enge blik in de hoofden van hele sneue kiddo's.quote:
Ik raakte dan ook ernstig in de war tijdens het lezen.quote:
Ik dacht dat die verbannen was.quote:
Echte die hardquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er kijkt waarschijnlijk nu 1 iemand via fox naar az-ado en dat ben ik dan
Ik kijk ook. Al is het wel een marteling met ook nog eens Reitsma op de achtergrond.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er kijkt waarschijnlijk nu 1 iemand via fox naar az-ado en dat ben ik dan
Mijn geluid staat inmiddels uit. Wat fijn dat jij ook kijktquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk ook. Al is het wel een marteling met ook nog eens Reitsma op de achtergrond.
Hij heeft gelijk hoor, ik zie op FOX veel vaker een doelpunt van PSV dan van Ajaxquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
IK ZAP TERUG.
VD BERGGOD.
[ afbeelding ]
Als Evert deze wedstrijd had gedaan dan was het een topshow geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn geluid staat inmiddels uit. Wat fijn dat jij ook kijkt
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Evert deze wedstrijd had gedaan dan was het een topshow geweest.
Dat is wel heel snel dan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zap nog sneller dan een Jood die wegrent.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zap nog sneller dan een Jood die wegrent.
Ik heb goede hoop dat we hem zo kunnen bewonderen bij Willem II - Groningenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert zit helaas in het gebied waar Sked ook bivakkeert.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat we hem zo kunnen bewonderen bij Willem II - Groningen
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koert zou ook goed zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evert zit helaas in het gebied waar Sked ook bivakkeert.
Als dat zo is, dan ga ik die wedstrijd zeker bekijken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat we hem zo kunnen bewonderen bij Willem II - Groningen
Ik hoop ook al jaren dat ze Sierd er een keer bijhalen.quote:
Ali Boualiquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tezzy Tamata.
Weten jullie (nog) wie zijn zaakwaarnemer is?
Ali B.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tezzy Tamata.
Weten jullie (nog) wie zijn zaakwaarnemer is?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Maher z'n techniek faalt al een paar keer dit seizoen.
Ook een kampioenswedstrijd mag barsten van de droevigheid.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
Maher z'n techniek faalt al een paar keer deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik durf te voorspellen dat PSV vanavond kampioen wordt
Ik snap niet hoe dat een post van de week is maar goed blijkbaar kom je hier niet vaakquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Post van de week met een tussenstand van 2-1.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af hoe Sked deze wedstrijd beleeft.
Een amper gevuld Gelredome.
0-0 tegen FC Fucking Dordrecht.
De lucht is blauw.
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lees ik deze website nog. Heeft iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Drizzt vindt dit erg leuk
Zelfkastijding.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze match gefiksjt is inderdaad. Anders was Ajax nog kampioen geworden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het Rens was.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch lachen dat soort reactiesquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |