SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets wat je niet hebt kun je niet verliezen. Twente uitgezonderd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt puntverlies voor Feyenoord.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kun je niet verliezen. Twente uitgezonderd.
De KNVB is erg streng voor onsquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk nu iedere keer dat het morgen maandag is
Gelukkig spelen jullie een keer uit.
Hoi!quote:
Ga jij nou ook al beginnen?quote:
Tegelijkertijd speelt Ajax de uitwedstrijd bij mijn antiheld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaan daar niet winnen. Niet op zondag.
Gelijkspelquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd speelt Ajax de uitwedstrijd bij mijn antiheld.
Ben je weer bij een rel betrokken?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De KNVB is erg streng voor ons
[..]
Hoi!
[..]
Ga jij nou ook al beginnen?
Bedankt voor je vertrouwen in ADO. Ik ben benieuwd of zij nog 2x gaan scoren in de tweede helftquote:
Er bestaat een zacht meningsverschil over het aantal wedstrijddagen dat FC Groningen op zondag thuis zou spelenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je weer bij een rel betrokken?
Dankzij vanavond kom ik tot 33 thuis wedstrijden op zondag.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er bestaat een zacht meningsverschil over het aantal wedstrijddagen dat FC Groningen op zondag thuis zou spelen
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondagquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankzij vanavond kom ik tot 33 thuis wedstrijden op zondag.
Het is werkelijk waar schandalig !!quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondag
geen grap
Gelukkig, ik wilde al mezelf gaan krassenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapje hoor, Paultjen.
We zijn allemaal heel blij dat je weer aanwezig bent.
[ afbeelding ]
Hans wil namelijk graag op vrijdag avond naar de snackbar weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen was vorig jaar een beetje achtergesteld en daarom heeft Hans dit seizoen gelobbyd voor meer thuiswedstrijden op zondag
geen grap
Helaas is GGMM er niet om een passende reactie te geven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sorry jongens, ik ga met da boys kijken
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is GGMM er niet om een passende reactie te geven.
Hou hier onmiddelijk mee op.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sorry jongens, ik ga met da boys kijken
Dus Hans is een eter?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans wil namelijk graag op vrijdag avond naar de snackbar weet ik toevallig.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas is GGMM er niet om een passende reactie te geven.
Dit zou betekenen dat Paxcon niet #viesdik is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst.
Dat is absoluut een feit.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zou betekenen dat Paxcon niet #viesdik is.
Dikka fissa hier in het stadionquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Singing fritsje Philips
We worden kampioen
Je caps staat aan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN OP FOK! RANDDEBIEL.
Ik sta nog buitenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN OP FOK! RANDDEBIEL.
Dit gebeurt pas wanneer ADO daadwerkelijk aandringt voor de overwinning.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom heeft ado nog geen rood en pingel tegen gehad van Makkelie?
Straks dus als de 1-1 valt..quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gebeurt pas wanneer ADO daadwerkelijk aandringt voor de overwinning.
AZ - NAC?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:40 schreef Brammess het volgende:
Deze wedstrijd doet me hopelijk denken aan AZ - NAC enkele jaren geleden
1-2 werd het.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was het vitesse? iig die wedstrijd dat ze 1-1 ofzo speelde door die goal vanaf 40 meter
Nog vier minuten dan kun je wegzappenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word naar van het walgelijke voetbal van AZ.
Dat moet je niet roepen bij voetbal supporters. Die willen dan allemaal over je moeder heen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je moeder binnen is en je naar binnen moet.
Wachten op de rode kaart en penalty.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk leest Makkelie dit nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wachten op de rode kaart en penalty.
Mijn gevoel zegt dat AZ best veel penalty's heeft meegekregen dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk leest Makkelie dit niet
Hier ben ik benieuwd naarquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat AZ best veel penalty's heeft meegekregen dit seizoen.
Ik ga het eens uitzoeken.
wedstrijd over laten spelenquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado publiek zingt jeleleleleelle Johny NSB NSB Johny NSB
Ik weet niet of zijn vader bij de commando's zat en zijn moeder... nja laat maar...quote:
Hm, valt toch mee.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ben ik benieuwd naar.
Ah, ik had dat gevoel namelijk ook dat ze veel pingels mee kregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |