2-2 na 4 kwalificatiesquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, weer dik verslagen als het om 1 snelle ronde gaat.Gelukkig maakt hij het in de race wel goed, maar dit moet wel beter hoor.
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijnequote:
quote:
1 waar het een loterij was (Maleisie). Maar ook de vrije trainingen.quote:
Ja, omdat ze door de lock heenposttequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijne
Hoe meer acties, hoe groter de kans op een rookpluim onder de motorkapquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef tralalala het volgende:
Ach, tenminste weer een hoop inhaalacties van Verstappen morgen, zonder Verstappen had vorige week supersaai geweest.
Vrije trainingen, daar draait het idd om het snelste rondje ja....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
1 waar het een loterij was (Maleisie). Maar ook de vrije trainingen.
Kweet, maar ik wil ''ik had de LaPoquote:
Ik postte per ongeluk door het slotje heen!quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijne
Maar dan speelt zich wel in kijker.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe meer acties, hoe groter de kans op een rookpluim onder de motorkap
Nog een keer?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan speelt zich wel in kijker.
Ik denk niet dat Ericson hem nog een keer voorbij laat. Dan gaan ze beiden er af.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan speelt zich wel in kijker.
Ja precies, dat de eerste 10 van die kwali bij de eerste 11 auto's die naar buiten gingen zaten maakte niets uit natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vrije trainingen, daar draait het idd om het snelste rondje ja....
Max is een hele goede regenrijder, dus Maleisie was geen mazzel maar gewoon erg netjes.
Of Marcus doet weer eens een ongeplande pirouettequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ericson hem nog een keer voorbij laat. Dan gaan ze beiden er af.
Sainz heeft dezelfde baggerauto.quote:
Zonder een beetje geluk zo nu en dan kom je er nooit.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja precies, dat de eerste 10 van die kwali bij de eerste 11 auto's die naar buiten gingen zaten maakte niets uit natuurlijk
Wil niet zeggen dat ze dezelfde problemen hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sainz heeft dezelfde baggerauto.
die drukte per ongeluk op de turbo boost knopquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sainz heeft dezelfde baggerauto.
Gefeliciteerd...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Negende, u las het hier als eerst. Feliciteer Max hieronder.
neequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
hou je koest manquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
ja man, Verstappen schiet daar opt moment veel mee op....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
Hey Vosssquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
De intelligentie straalt van deze post.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
Hij heeft motorproblemen...quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
Max moet een beetje leren kwalificeren.
Ik zal het niet meer doen meneer.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En volgende keer niet weer zulke rare dingen schreeuwen.
Frentzen erin !quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
De LULquote:
Pech.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb net de hele tijd zonder pc gekeken, weet iemand een reden van de mindere tijd van Max, of zat t gewoon niet mee vandaag?
Dus jij wil dat Max niet uit Q1 komt?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
Rosberg heeft moeite om tussen de tranen door te kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Krijg het idee dat het verschil tussen Ham en Ros groter is dan vorig jaar, of is dat te voorbarig.
Dat wordt een dik gevecht tussen Ferrari en Mercedes morgenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef zoem het volgende:
Rosberg 6 tienden langzamer dan Hamilton, au
Wat is er dan nog, is toch gedaanquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Door naar Sky dus nu, Beeb wat doe je
Net-niet coureur net als Rosberg, Kvyat, Pérez, Massa, Maldonado, Verstappen, Button, Ericsson, Merhi.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef THEFXR het volgende:
kimi verliest natuurlijk weer 3 plaatsen
En ook nog eens in het voordeel van Hamilton, want in de kwalificatie was dat vorig jaar wel eens anders.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Krijg het idee dat het verschil tussen Ham en Ros groter is dan vorig jaar, of is dat te voorbarig.
Reacties? Interviews? Huilende Rosberg?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat is er dan nog, is toch gedaan
Button en Verstappenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Net-niet coureur net als Rosberg, Kvyat, Pérez, Massa, Maldonado, Verstappen, Button, Ericsson, Merhi.
Jaa ik bedoelde ook dat Hamilton beter was haha.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En ook nog eens in het voordeel van Hamilton, want in de kwalificatie was dat vorig jaar wel eens anders.
Joh als er live andere sporten op zijn ga ik dat niet kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Reacties? Interviews? Huilende Rosberg?
Het verschil lijkt inderdaad groter te zijn dan vorig jaar. Rosberg heeft toen eens aangegeven zich te concentreren op zijn kwalificaties omdat hij zei dat dat nog wel eens een zwak punt van hem is. Zo te zien heeft Hamilton door nog meer op geoefend.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaa ik bedoelde ook dat Hamilton beter was haha.
Ik kijk geen andere live sporten dan motorsportenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh als er live andere sporten op zijn ga ik dat niet kijkenZeker niet van de kwali.
Wielrennen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik kijk geen andere live sporten dan motorsporten't heeft of 2 wielen of 4 wielen......
En is gemotoriseerdquote:
Nog altijd beter dan op een forum net doen alsof je dan een vervelend leven hebt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef Nober het volgende:
Je zal maar een heel jaar in een Manor zitten.
Beetje geile chicks neuken, fitnessen en snelle wagu's rijden, bah niks aan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan op een forum net doen alsof je dan een vervelend leven hebt.
Ga ergens anders de domme troll uithangen droeftoeterquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef Nober het volgende:
Je zal maar een heel jaar in een Manor zitten.
Ze zijn juist niet snel, Vandoorne was sneller in de GP2 kwalificatie.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beetje geile chicks neuken, fitnessen en snelle wagu's rijden, bah niks aan.
En wat voor geweldige wagen rij jij?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zijn juist niet snel, Vandoorne was sneller in de GP2 kwalificatie.
Een Ferrari F2004 omdat mijn Ferrari F2002 onderhoud heeft.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wat voor geweldige wagen rij jij?
Verder dan de 1e vluchtheuvel zal je er niet mee komen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Ferrari F2004 omdat mijn Ferrari F2002 onderhoud heeft.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef Nober het volgende:
Sorry, wist niet dat jullie allemaal fans waren van Manor, dat geweldige team dat al jaren 6 seconden te langzaam is.
Volgens mij lurkt Britney zo een heel tankje sinaassappelsap weg per sessie. Of banaantjes door zijn shakejes.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:15 schreef ColtZ40 het volgende:
Volgens mij heeft rosberg geelzucht. Of is het tijd voor een nieuwe tv?
Dat ligt niet aan jouw tv. Rosberg ziet er sinds de vrije trainingen in Maleisië al niet fris uit.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:15 schreef ColtZ40 het volgende:
Volgens mij heeft rosberg geelzucht. Of is het tijd voor een nieuwe tv?
Je kunt zeggen wat je wilt ervan, maar Vandoorne was ~0.5s sneller dan een Manor. Het blijft raar dat een GP2 wagen een F1 overclassed.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wat voor geweldige wagen rij jij?
Natuurlijk is dat raar, maar kijkquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt ervan, maar Vandoorne was ~0.5s sneller dan een Manor. Het blijft raar dat een GP2 wagen een F1 overclassed.
Ik ken de reden hoor, en ik vind het ook bijzonder knap dat 't hun gelukt is in de aanloop van de Aussi GP om er überhaupt te staan, niets dan lof ervoorquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat raar, maar kijk
A, waar Manor vandaan komt, ik vind het knap dat ze er staan
en
B, ook naar de reglementen, die zijn zo belachelijk geworden dat je een F1 wagen niet meer op de limiet kan rijden.
Dat is me al een paar keer opgevallen, ook tijdens vorige races. Geen idee waarom dat zo is...quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:15 schreef ColtZ40 het volgende:
Volgens mij heeft rosberg geelzucht. Of is het tijd voor een nieuwe tv?
Riciardo reed er ook in. Alonso en Webber begonnen bij Minardi.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:08 schreef Nober het volgende:
Je zal maar een heel jaar in een Manor zitten.
Alleen Kimi is 3x WK champ geweest.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Net-niet coureur net als Rosberg, Kvyat, Pérez, Massa, Maldonado, Verstappen, Button, Ericsson, Merhi.
Wel jammer dat die teams simpelweg kansloos zijn. De enige rede dat ze meedoen is zodat Ecclestone geen boete krijgt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ken de reden hoor, en ik vind het ook bijzonder knap dat 't hun gelukt is in de aanloop van de Aussi GP om er überhaupt te staan, niets dan lof ervoorMaar ik kijk er niet vanop dat mensen dat niet begrijpen. Wat ik dan wel achterlijk vind is dat diezelfde mensen gaan schreeuwen dat Manor (of HRT en Lotus/Caterham) niet thuis horen in de F1, want dat soort figuren lijken niet te begrijpen dat er altijd wel een hekkensluiter moet zijn.
Misschien moet Nico zich eerst maar eens met zichzelf bezig gaan houden, in plaats van alleen maar naar de anderen te kijken.quote:Nico Rosberg heeft zich tijdens de kwalificatie naar eigen zeggen verkeken op het sterke tempo van Ferrari-coureur Sebastian Vettel. De Duitse Mercedes-rijder start morgen vanaf de derde positie. Volgens de vice-kampioen was een fout met de strategie de boosdoener van zijn teleurstellende avondsessie.
"Daar lag het vandaag voornamelijk aan. Ik keek al te veel naar de wedstrijd en onderschatte daarbij de snelheid van Sebastian en ook hoeveel het mij zou gaan kosten", sprak Rosberg kort na de Bahreinse kwalificatie. "In Q2 deed ik het vrij rustig aan op een nieuw setje banden, want daar start ik ook de race mee. Dat ging ten koste van mijn ritme, waar ik vervolgens ook niet meer goed in kwam. Het derde kwalificitiedeel begon ik op een gebruikte set banden en daar ging het vervolgens op fout. Het is teleurstellend, omdat Sebastian mij heeft verslagen. Had ik tweede gestaan, dan was de schade nog beperkt geweest, maar de derde positie is zeker niet ideaal."
Dat is idd ook na de eerste GP een eigen leven gaan leiden. Maar van een mindere kwalificatie zoals vandaag wordt ie echt niet slechter. Ook Max kan een slechte dag hebben, die blinde adoratie mag af en toe best op deze manier gerelativeerd worden. Dat gezegd hebbende, ik wacht nog op zijn verklaring, want het verschil is wel erg groot vandaag.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Mensen die zeggen dat Max niet kan kwalificeren lach in trouwens uit. Afgelopen 2 races stond hij voor Sainz remember. Kwalificatieduel is nu 2-2.... Races imponeert max meer dan sainz...
Als Max gewoon een redelijk goede wagen heeft kan hij een mooie inhaal race houden en kan hij mikken op een top 10 notering. Mooie race voor de boeg dus 👍quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:12 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat is idd ook na de eerste GP een eigen leven gaan leiden. Maar van een mindere kwalificatie zoals vandaag wordt ie echt niet slechter. Ook Max kan een slechte dag hebben, die blinde adoratie mag af en toe best op deze manier gerelativeerd worden. Dat gezegd hebbende, ik wacht nog op zijn verklaring, want het verschil is wel erg groot vandaag.
Ik zie Max volgend jaar ook gewoon nog in de Toro Roso rijden. Hij moet de komende anderhalf jaar de ruimte hebben om fouten te maken, bij Red Bull word je na twee mindere weekends al afgeschreven door de buitenwacht, zie Kvyat.
Om daarna uit te vallen met een rookgordijnquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als Max gewoon een redelijk goede wagen heeft kan hij een mooie inhaal race houden en kan hij mikken op een top 10 notering. Mooie race voor de boeg dus 👍
Liever van P15 naar P7 of 8 rijden en uitvallen, dan kleurloos finishen op 12 of 13...quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om daarna uit te vallen met een rookgordijn![]()
Dat zeker, echt genoten van zijn vorige racequote:Op zaterdag 18 april 2015 19:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Liever van P15 naar P7 of 8 rijden en uitvallen, dan kleurloos finishen op 12 of 13...
Jep. Hopen dat hij het hoofd koel houdt en de spulletjes heel..quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet nog zien dat Max kan aanvallen in deze race. Het gaat het hele weekend al moeizaam.
Max zit het hele weekend al te worstelen met de STR, we zien het wel morgen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:12 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat is idd ook na de eerste GP een eigen leven gaan leiden. Maar van een mindere kwalificatie zoals vandaag wordt ie echt niet slechter. Ook Max kan een slechte dag hebben, die blinde adoratie mag af en toe best op deze manier gerelativeerd worden. Dat gezegd hebbende, ik wacht nog op zijn verklaring, want het verschil is wel erg groot vandaag.
Ik zie Max volgend jaar ook gewoon nog in de Toro Roso rijden. Hij moet de komende anderhalf jaar de ruimte hebben om fouten te maken, bij Red Bull word je na twee mindere weekends al afgeschreven door de buitenwacht, zie Kvyat.
Was te verwachten!quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:59 schreef Beach het volgende:
Geen een Renault auto in de top10 speedtrap.
Ja en dus? De Red Bulls stonden daar ook nooit en toch werd Vetlel 4x wereldkampioen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:59 schreef Beach het volgende:
Geen een Renault auto in de top10 speedtrap.
quote:Renault engines 'vulnerable' to failure
Unable to fix what caused Max Verstappen's Chinese engine failure, Rob White fears Renault's runners could be "vulnerable" in Bahrain.
Last time out at the Shanghai circuit, only two of the four Renault powered cars managed to reach the chequered flag as both Daniil Kvyat and Verstappen's car suffered engine failures.
But while Renault have put a fix in place to prevent a failure such as Kvyat's, they have been unable to find a solution to Verstappen's issue and fear it could happen again this weekend in Bahrain.
"Clearly we had a bad day at the office in China and the consequences of that bear very heavily, individually and collectively, on everybody at Viry. It’s never good to cause trouble for the teams or the drivers," Renault's chief technical officer White stated.
"The situation is that we understand what happened to the two engines that failed during the race. One of the incidents, the one that happened to Kvyat, was an incident that we know about, which we were aware of a vulnerability for, and for which we have what we believe is a good counter-measure. We don't expect to be vulnerable to that going forward.
"Unfortunately the failure that ended Max's race was not of that type. We were absolutely not expecting such a thing at such a low mileage, so a real shame to end the race for him in that way. The time is such that the best we have for this week is engines of a similar spec, that we must look after during the Friday, Saturday and of course Sunday running, but we are vulnerable to that failure still.
"Looking forward of course the task back at the factory is to create a solution to that for the races ahead. We’re not out of the woods yet on that one."
Hij had eerst last van overstuur, dat hebben ze voor zijn laatste run iets teveel bijgesteld waardoor hij teveel onderstuur had, dat is zijn verklaring.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:12 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat is idd ook na de eerste GP een eigen leven gaan leiden. Maar van een mindere kwalificatie zoals vandaag wordt ie echt niet slechter. Ook Max kan een slechte dag hebben, die blinde adoratie mag af en toe best op deze manier gerelativeerd worden. Dat gezegd hebbende, ik wacht nog op zijn verklaring, want het verschil is wel erg groot vandaag.
Ik zie Max volgend jaar ook gewoon nog in de Toro Roso rijden. Hij moet de komende anderhalf jaar de ruimte hebben om fouten te maken, bij Red Bull word je na twee mindere weekends al afgeschreven door de buitenwacht, zie Kvyat.
ja, het tweede kampioenschap werd hem door de neus geboord, doordat ze dat seizoen geen banden mochten wisselen, dus kimi carshte door een lekke bandquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wat seizoenen gemist geloof ik...
Wat ik me afvraag, mag er tegenwoordig nog gesleuteld worden aan de afstelling na de kwalificatie?quote:Op zondag 19 april 2015 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had eerst last van overstuur, dat hebben ze voor zijn laatste run iets teveel bijgesteld waardoor hij teveel onderstuur had, dat is zijn verklaring.
Vandaag afwachten hoe lang zijn auto het uithoudt en of hij nog wat leuks kan laten zien
En ik vind het jammer dat er altijd mensen zullen blijven die dit denken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wel jammer dat die teams simpelweg kansloos zijn. De enige rede dat ze meedoen is zodat Ecclestone geen boete krijgt.
Het luistert allemaal zeer nauw en dan kan het wel een keertje fout gaan, als die jongen zelf maar zo nuchter blijft als hij nu is komt het allemaal wel goed, ik had eerlijk gezegd zelf deze hype in NL niet verwacht, alleen jammer dat de meeste van die succes supporters nu al podiumplekken verlangen.quote:Op zondag 19 april 2015 10:08 schreef aesop het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, mag er tegenwoordig nog gesleuteld worden aan de afstelling na de kwalificatie?
Lijkt me wel nuttig als er nog iets aan dat onderstuur gedaan kan worden
Overigens is dit een typisch voorbeeld van gebrek aan ervaring, welke marges er zijn met de afstelling van de auto en hoe je met je engineer tot de uiteindelijke setup komt. Max heeft er echt wat aan dat ie hier af en toe een beetje de mist mee in gaat. Leert ie ontzettend veel van en dat is uiteindelijk het voornaamste doel dit jaar, leren. En een beetje kritiek tussen de voortdurende loftuitingen lijkt me ook heel gezond.
Zolang ie op Spa maar punten scoort want dat zit ik in eau rouge 😎
Neem je rubber laarzen dan wel meequote:Op zondag 19 april 2015 10:08 schreef aesop het volgende:
Zolang ie op Spa maar punten scoort want dat zit ik in eau rouge 😎
Beter een paar stevige wandelschoenen; heb je imo meer aan.quote:Op zondag 19 april 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Neem je rubber laarzen dan wel mee
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Ik lees nu overal berichten over dat Max een inhaalrace te wachten staat door zijn ietwat tegenvallende kwalificatie.quote:Op zondag 19 april 2015 10:17 schreef Tarado het volgende:
ik had eerlijk gezegd zelf deze hype in NL niet verwacht, alleen jammer dat de meeste van die succes supporters nu al podiumplekken verlangen.
Als ik de grap al moet gaan uitleggenquote:Op zondag 19 april 2015 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beter een paar stevige wandelschoenen; heb je imo meer aan.
Ik wandel altijd het circuit een keer of 3 rond op zo een dag met tussenpozen op mooie plekjens (en bij vreet/drinkkraampjes).
Dan loop je toch al snel een kilometer of 20 op zo een dag denk ik. Dat moet je (of ik in elk geval) niet willen met laarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
En als dit soort teams er niet zijn, rijden er teams achteraan die honderden miljoenen per jaar spenderen en er dan achterkomen dat dat niet rendabel is en het niet meer kunnen verantwoorden ten opzichte van de aandeelhouders en er dan uitstappen. Dan wordt de grid wel erg snel kleiner.quote:Op zondag 19 april 2015 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ik vind het jammer dat er altijd mensen zullen blijven die dit denken.
Een team zoals Manor wordt gerund door een man met passie voor racen: John Booth.
Actief (geweest) in meerdere takken van de motorsport, en daar ook succesvol in is geweest. Kreeg een kans in de F1 en pakte die ook aan.
HRT was ook gestart door zo'n man, onder de naam Campos. Jammer genoeg al kapot voordat dat er ook maar 1 laag carbonfiber werd gelegd, kapot door valse beloftes van de FIA en hun budgetplafond.
Er werd/wordt misschien lacherig gedaan richting deze teams gedurende het seizoen, maar het was gewoon knap wat ze soms voor elkaar kregen om enkel en alleen al op de grid te kunnen verschijnen, en dat kost meer wat het in eerste instantie oplevert.
Caterham daarentegen leek in het begin de beste papieren in handen te hebben, maar bleek uiteindelijk niets meer dan een duur speeltje te zijn voor een te rijke Maleisiër zonder passie voor het vak. Die heeft de keet ook verlaten via de achterdeur. Geen drang om te overleven zoals HRT en Manor wel hebben/hadden.
Deze teams geven/gaven ook nog kansen aan opkomende talenten: Di Grassi, Bruno Senna, Bianchi oa. Misschien niet alle 3 van hetzelfde niveau (of überhaupt hoog genoeg voor F1), maar ze doen of deden het zeker niet onverdienstelijk in andere klassen. En op basis daarvan zeker te rechtvaardigen dat ze ook F1 gereden hebben imo.
Dit soort team zijn misschien kansloos op een winst, maar zijn zeker niet kansloos om in de toekomst succesvol te kunnen worden. Al dan niet door een overname, waar Toleman>Benetton/Renault of Minardi>STR me even te binnen schieten.
En jonge monteurs/engineers moeten ook ergens beginnen, waarbij wijlen Dino Toso me te binnen schiet die via Jordan naar Renault gehaald werd. Het is niet zo dat er deuren wagenwijd openstaan bij topteams om van vandaag op morgen hoofd earo te worden.
Enfin, begin meer te typen dan ik van plan was. Maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk gemaakt heb
Aah, dat zijn die RB filmpjes aangeplakt? Prima, dat ben ik al een tijdje aan het zoeken, maar was nog niet terug te vinden op Youtubequote:Op zondag 19 april 2015 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
Hier nog een filmpje van Max voor de geinteresseerden
Oh ik ben het helemaal met je eens hoor, alle respect voor de mindere teams.quote:Op zondag 19 april 2015 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ik vind het jammer dat er altijd mensen zullen blijven die dit denken.
Een team zoals Manor wordt gerund door een man met passie voor racen: John Booth.
Actief (geweest) in meerdere takken van de motorsport, en daar ook succesvol in is geweest. Kreeg een kans in de F1 en pakte die ook aan.
HRT was ook gestart door zo'n man, onder de naam Campos. Jammer genoeg al kapot voordat dat er ook maar 1 laag carbonfiber werd gelegd, kapot door valse beloftes van de FIA en hun budgetplafond.
Er werd/wordt misschien lacherig gedaan richting deze teams gedurende het seizoen, maar het was gewoon knap wat ze soms voor elkaar kregen om enkel en alleen al op de grid te kunnen verschijnen, en dat kost meer wat het in eerste instantie oplevert.
Caterham daarentegen leek in het begin de beste papieren in handen te hebben, maar bleek uiteindelijk niets meer dan een duur speeltje te zijn voor een te rijke Maleisiër zonder passie voor het vak. Die heeft de keet ook verlaten via de achterdeur. Geen drang om te overleven zoals HRT en Manor wel hebben/hadden.
Deze teams geven/gaven ook nog kansen aan opkomende talenten: Di Grassi, Bruno Senna, Bianchi oa. Misschien niet alle 3 van hetzelfde niveau (of überhaupt hoog genoeg voor F1), maar ze doen of deden het zeker niet onverdienstelijk in andere klassen. En op basis daarvan zeker te rechtvaardigen dat ze ook F1 gereden hebben imo.
Dit soort team zijn misschien kansloos op een winst, maar zijn zeker niet kansloos om in de toekomst succesvol te kunnen worden. Al dan niet door een overname, waar Toleman>Benetton/Renault of Minardi>STR me even te binnen schieten.
En jonge monteurs/engineers moeten ook ergens beginnen, waarbij wijlen Dino Toso me te binnen schiet die via Jordan naar Renault gehaald werd. Het is niet zo dat er deuren wagenwijd openstaan bij topteams om van vandaag op morgen hoofd earo te worden.
Enfin, begin meer te typen dan ik van plan was. Maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk gemaakt heb
Die zijn op Sport1 ook uitgezonden. Staan hier op mijn recorder. Kloterij is dat ik film pjes die ik opneem met dat ding met geen mogelijkheid richting mijn computer krijgquote:Op zondag 19 april 2015 10:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aah, dat zijn die RB filmpjes aangeplakt? Prima, dat ben ik al een tijdje aan het zoeken, maar was nog niet terug te vinden op Youtube [ afbeelding ]
Tegenwoordig zit het veel korter op elkaar dan vroeger. Waarom iedereen denkt dat het vroeger korter op elkaar zat en spannender was weet ik niet. Ik denk dat dat een gevalletje herinneringsverfraaiing is.quote:Op zondag 19 april 2015 10:32 schreef Izzy73 het volgende:
Maar het is gewoon jammer dat er soms een gat van meer dan 4sec is met de topteams.
Als dat gat kleiner zou zijn zou het beter zijn voor de sport. Nu zijn het vaak rijdende chicanes.
Goeie tip:)quote:Op zondag 19 april 2015 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beter een paar stevige wandelschoenen; heb je imo meer aan.
Ik wandel altijd het circuit een keer of 3 rond op zo een dag met tussenpozen op mooie plekjens (en bij vreet/drinkkraampjes).
Dan loop je toch al snel een kilometer of 20 op zo een dag denk ik. Dat moet je (of ik in elk geval) niet willen met laarzen
De Toleman was zelf al een hele aardige auto.(Dan kun je zeggen dat de podia toe te schrijven waren aan Senna, maar dat vind ik onzin, Senna had in 1992 ook niet de snelheid om het Mansell moeilijk te maken met een McLaren waar Berger nauwelijks slechter in was.) STR had natuurlijk het geluk in feite met een ontwikkeld Jaguar-chassis te kunnen rijden en heeft betere motoren gehad dan Minardi ooit heeft gehad sinds midden jaren 90 (het missen van die Mugen-deal heeft ze uiteindelijk van een laag middenveldteam naar een echt achterhoedeteam teruggeworpen en door het wegvallen van kleine teams als Simtek, Coloni, Forti en EuroBrun werden ze uiteindelijk jaarlijks de langzaamste van de grid).quote:Op zondag 19 april 2015 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ik vind het jammer dat er altijd mensen zullen blijven die dit denken.
Een team zoals Manor wordt gerund door een man met passie voor racen: John Booth.
Actief (geweest) in meerdere takken van de motorsport, en daar ook succesvol in is geweest. Kreeg een kans in de F1 en pakte die ook aan.
HRT was ook gestart door zo'n man, onder de naam Campos. Jammer genoeg al kapot voordat dat er ook maar 1 laag carbonfiber werd gelegd, kapot door valse beloftes van de FIA en hun budgetplafond.
Er werd/wordt misschien lacherig gedaan richting deze teams gedurende het seizoen, maar het was gewoon knap wat ze soms voor elkaar kregen om enkel en alleen al op de grid te kunnen verschijnen, en dat kost meer wat het in eerste instantie oplevert.
Caterham daarentegen leek in het begin de beste papieren in handen te hebben, maar bleek uiteindelijk niets meer dan een duur speeltje te zijn voor een te rijke Maleisiër zonder passie voor het vak. Die heeft de keet ook verlaten via de achterdeur. Geen drang om te overleven zoals HRT en Manor wel hebben/hadden.
Deze teams geven/gaven ook nog kansen aan opkomende talenten: Di Grassi, Bruno Senna, Bianchi oa. Misschien niet alle 3 van hetzelfde niveau (of überhaupt hoog genoeg voor F1), maar ze doen of deden het zeker niet onverdienstelijk in andere klassen. En op basis daarvan zeker te rechtvaardigen dat ze ook F1 gereden hebben imo.
Dit soort team zijn misschien kansloos op een winst, maar zijn zeker niet kansloos om in de toekomst succesvol te kunnen worden. Al dan niet door een overname, waar Toleman>Benetton/Renault of Minardi>STR me even te binnen schieten.
En jonge monteurs/engineers moeten ook ergens beginnen, waarbij wijlen Dino Toso me te binnen schiet die via Jordan naar Renault gehaald werd. Het is niet zo dat er deuren wagenwijd openstaan bij topteams om van vandaag op morgen hoofd earo te worden.
Enfin, begin meer te typen dan ik van plan was. Maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk gemaakt heb
quote:Op zondag 19 april 2015 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
HAM lekker fucken met ROS
[ afbeelding ]
http://wtf1.co.uk/hamilton-rosberg-chair-banter/
Haha.quote:Op zondag 19 april 2015 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
HAM lekker fucken met ROS
[ afbeelding ]
http://wtf1.co.uk/hamilton-rosberg-chair-banter/
Ik denk dat het nog iets algemener is, alle maatregelen die zijn genomen om de kosten en de snelheid te drukken maken de F1 stabieler. Er is minder te ontwikkelen, ontwikkeling is meer een kwestie van een heleboel werk in een heleboel kleine stapjes, ipv één idee dat meteen een flinke inhaalslag betekent of dat er zoveel ingredienten in de mix zitten dat de verhoudingen ineens anders komen te liggen.quote:Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Toleman was zelf al een hele aardige auto.(Dan kun je zeggen dat de podia toe te schrijven waren aan Senna, maar dat vind ik onzin, Senna had in 1992 ook niet de snelheid om het Mansell moeilijk te maken met een McLaren waar Berger nauwelijks slechter in was.) STR had natuurlijk het geluk in feite met een ontwikkeld Jaguar-chassis te kunnen rijden en heeft betere motoren gehad dan Minardi ooit heeft gehad sinds midden jaren 90 (het missen van die Mugen-deal heeft ze uiteindelijk van een laag middenveldteam naar een echt achterhoedeteam teruggeworpen en door het wegvallen van kleine teams als Simtek, Coloni, Forti en EuroBrun werden ze uiteindelijk jaarlijks de langzaamste van de grid).
Het grote probleem is dat er minder uitvallers zijn. Toen mocht je blij zijn als team dat je 2 auto's aan de finish bracht. De top 2 lukte dat vaak nog wel (en dan vooral ook nog niet tegelijkertijd), en er zat altijd wel een gekke race tussen in het jaar (Duitsland 1994, Australie 1995, Monaco 1996, Hongarije 1997, enz.) waarin je als klein team punten of zelfs podia kon scoren. Als je de top 6 uit Australie toentertijd zou vergelijken met de huidige grid zou het iets a la Vettel, Grosjean, Hulkenberg, Kvyat, Button, Mehri zijn wat top 6 rijdt. Dat is ongekend, dat zie je gewoon niet meer sinds de veranderingen in midden 2000.
Het niet meer op de limiet mogen zitten heeft die teams wel dichterbij gebracht in het middenveld, maar geeft het middenveld alleen de kans om te winnen door de topteams op snelheid te verslaan. En dat kan alleen door een gimmick (Brawn 2009) of door een auto te bouwen die heel zuinig omgaat met z'n banden (Sauber 2012)
En het achterveld mist daardoor enige kans op punten omdat het middenveld ook betrouwbaarder is geworden.
Dat helpt ook mee, je ziet nauwelijks meer sprongen tussen de jaren door behalve in de grootste veranderingsjaren en dan vooral gemeten over het middenveld. Al is dat wel iets van alle jaren. Grote sprongen zijn sinds de jaren 90 al wel te verklaren door reglementsveranderingen. Daarvoor was dat natuurlijk anders, tot medio jaren 80 was er echt wel goed te innoveren en misschien zelfs nog wel in begin jaren 90. Maar juist dat werd na de Senna crash heel erg aan banden gelegd.quote:Op zondag 19 april 2015 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog iets algemener is, alle maatregelen die zijn genomen om de kosten en de snelheid te drukken maken de F1 stabieler. Er is minder te ontwikkelen, ontwikkeling is meer een kwestie van een heleboel werk in een heleboel kleine stapjes, ipv één idee dat meteen een flinke inhaalslag betekent of dat er zoveel ingredienten in de mix zitten dat de verhoudingen ineens anders komen te liggen.
Ja, maar het is ook een natuurlijk proces. Innovatie gaat overal in steeds kleinere stapjes die gezet worden door meer mensen gezamenlijk. Naarmate er meer terrein ontgonnen is wordt het verleggen van grenzen een gelijkmatiger proces, dat zie je ook in de wetenschap en bij reguliere industriele innovatie. Het concept raceauto is dermate doorontwikkeld dat je geen grote klappen meer kunt maken.quote:Op zondag 19 april 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat helpt ook mee, je ziet nauwelijks meer sprongen tussen de jaren door behalve in de grootste veranderingsjaren en dan vooral gemeten over het middenveld. Al is dat wel iets van alle jaren. Grote sprongen zijn sinds de jaren 90 al wel te verklaren door reglementsveranderingen. Daarvoor was dat natuurlijk anders, tot medio jaren 80 was er echt wel goed te innoveren en misschien zelfs nog wel in begin jaren 90. Maar juist dat werd na de Senna crash heel erg aan banden gelegd.
Ja, dat is toch ook iets wat ik onderken? Mijn punt is alleen dat dit al aan de gang is sinds medio jaren 90, en dat is inderdaad de fase dat er een middenveldteam (of twee, als je Tyrrell meerekent) naar de achterhoede wegzakte. Maar die konden toen met wat mazzel wel punten pakken. En de overige teams haalde ook best een paar keer punten.quote:Op zondag 19 april 2015 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een natuurlijk proces. Innovatie gaat overal in steeds kleinere stapjes die gezet worden door meer mensen gezamenlijk. Naarmate er meer terrein ontgonnen is wordt het verleggen van grenzen een gelijkmatiger proces, dat zie je ook in de wetenschap en bij reguliere industriele innovatie. Het concept raceauto is dermate doorontwikkeld dat je geen grote klappen meer kunt maken.
In de jaren 80 en 90 was het vaak ook een kwestie van een motor tijdens 1 van zijn 2 piekjaren in een chassis hangen dat op dat moment het beste was. Daardoor had je vaak 1 of 2 superieure auto's, maar werd de voorsprong ook vaak snel ingehaald. Door de doorontwikkeling van de F1-auto is daarna integratie van motor en chassis veel belangrijker geworden, waardoor het spelletje van slim shoppen bij verschillende motorenfabrikanten wezenlijk is veranderd.
zie OPquote:
Ik denk ook niet dat we het erg oneens zijn, de vraag is alleen of de Fia er wat aan zou kunnen doen. Je kunt elkaar de regels fllink veranderen, dan worden de kaarten opnieuw geschud en duurt het even voordat dat zich allemaal weer stabiliseert in het voordeel van de grote teams, maar daardoor wordt het voor iedereen veel duurder. En dat is weer in het voordeel van de grote teams. Die hebben sowieso al het voordeel dat winst geboekt wordt door veel goede ingenieurs gewoon veel werk te laten verzetten.quote:Op zondag 19 april 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook iets wat ik onderken? Mijn punt is alleen dat dit al aan de gang is sinds medio jaren 90, en dat is inderdaad de fase dat er een middenveldteam (of twee, als je Tyrrell meerekent) naar de achterhoede wegzakte. Maar die konden toen met wat mazzel wel punten pakken. En de overige teams haalde ook best een paar keer punten.
Nu kunnen ze dat niet - terwijl de helft van de coureurs punten pakt.
De vraag is of er door meer vrij te geven een grotere kans op uitval ontstaat.quote:Op zondag 19 april 2015 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat we het erg oneens zijn, de vraag is alleen of de Fia er wat aan zou kunnen doen. Je kunt elkaar de regels fllink veranderen, dan worden de kaarten opnieuw geschud en duurt het even voordat dat zich allemaal weer stabiliseert in het voordeel van de grote teams, maar daardoor wordt het voor iedereen veel duurder. En dat is weer in het voordeel van de grote teams. Die hebben sowieso al het voordeel dat winst geboekt wordt door veel goede ingenieurs gewoon veel werk te laten verzetten.
Wij in La Source 😉 Nu al zin in!quote:Op zondag 19 april 2015 10:08 schreef aesop het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, mag er tegenwoordig nog gesleuteld worden aan de afstelling na de kwalificatie?
Lijkt me wel nuttig als er nog iets aan dat onderstuur gedaan kan worden
Overigens is dit een typisch voorbeeld van gebrek aan ervaring, welke marges er zijn met de afstelling van de auto en hoe je met je engineer tot de uiteindelijke setup komt. Max heeft er echt wat aan dat ie hier af en toe een beetje de mist mee in gaat. Leert ie ontzettend veel van en dat is uiteindelijk het voornaamste doel dit jaar, leren. En een beetje kritiek tussen de voortdurende loftuitingen lijkt me ook heel gezond.
Zolang ie op Spa maar punten scoort want dat zit ik in eau rouge 😎
Ergens live?quote:Op zondag 19 april 2015 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Op zondag 19 april 2015 16:00 schreef Intellectueel het volgende:
Wanneer begint de race eigenlijk?
Over een uurtje.
Voorbeschouwing loopt nuquote:
Wat wil je dan ook met Rob Kamphues en Fatimaquote:Op zondag 19 april 2015 16:09 schreef Jigzoz het volgende:
En het is weer ouderwets gezellig bij Sport1. Lekker knullig allemaal.
Lekker knus man.quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook met Rob Kamphues en Fatima
Rob Kamphuesquote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook met Rob Kamphues en Fatima
Murray Walkerquote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand help eens, hoe heet die man nu van de BBC. Niet Coulthart, die andere. Kom echt niet meer op zn naam
Eddie Jordanquote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NeeDie wat met Suzi en Coulthart presenteert.
Hij doet ook wel vrij irritantquote:Op zondag 19 april 2015 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij vindt Max Mollie echt een sukkel.
Misschien dat ze toch maar iemand anders moeten regelen voor die interviews. Dit is een beetje gênant.quote:
Degene met de beste auto jaquote:Op zondag 19 april 2015 16:26 schreef nils7 het volgende:
veel plezier iedereen met de race, moge de beste winnen
Dat bewijst dat Hammie geen echte neger isquote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef zoem het volgende:
Niet kunnen kiezen tussen de Queen en Mandela
Exact!quote:Op zondag 19 april 2015 16:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Leuk gesprek, zie ik Mol nog niet voor elkaar krijgen.
Ja. Lachen ook als ie je daarna een lift geeft.quote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef nils7 het volgende:
Denk dat je met Pastor best een rummetje of 7 a 8 kan weg tikken en een toffe avond kan hebben
Misschien gaat hij er wel beter van rijden..quote:Op zondag 19 april 2015 16:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Lachen ook als ie je daarna een lift geeft.
Een dronken Maldonado... Dan raak je nog eens wat.
Kimi is ook fan van een Wodkaatjequote:Op zondag 19 april 2015 16:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij er wel beter van rijden..
Veel slechter zal het niet worden.quote:Op zondag 19 april 2015 16:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij er wel beter van rijden..
Idd alles met een Honda, Renault of een Maldonado dat mijdt je!quote:
Ik ga voor alles STR. Ik ga toch niet winnen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd alles met een Honda, Renault of een Maldonado dat mijdt je!
nope, ze hebben hem net gestart voor het eerst sinds gisteren en nu is ie weer stukquote:
dat heeft hij dan goed gezienquote:Op zondag 19 april 2015 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij vindt Max Mollie echt een sukkel.
Happy met Hondaquote:Op zondag 19 april 2015 16:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
nope, ze hebben hem net gestart voor het eerst sinds gisteren en nu is ie weer stuk
Ja, het schijnt een volwassen hoofd op jonge schouders te zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens mij vindt Max Mollie echt een sukkel.
Had daar wel wat meer van verwachtquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Geralt het volgende:
God god god wat een gekut daar. Nog erger dan Renault
Ik wil dan ook alleen naar Sport1 kijken de dag dat Max zijn eerste titel haalt, ik wil die Mol horen janken.quote:
Gelukkig heeft hij nog Jessica die zijn ontbijtje maakt.quote:
Damn!quote:Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nog Jessica die zijn ontbijtje maakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2015 16:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nog Jessica die zijn ontbijtje maakt.
[ afbeelding ]
als ik zo kijk dan denk ik dat ze een mooi karakter heeftquote:
En flinke borden ook!quote:Op zondag 19 april 2015 16:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Vijf borden voor twee man...
Dat is correctquote:Op zondag 19 april 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Button rijdt niet volgens de Beeb.
Vettelquote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
Zeg het maar jongens.
Ik heb 20 euro op Max Verstappen gezet.quote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
Zeg het maar jongens.
Hamiltonquote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
Zeg het maar jongens.
nee dat is kut. Ze kunnen beter aan het eind van het jaar heel de flikkerse zooi aan Brawn verkopen voor een symbolisch bedrag.quote:
Als dat lukt ... doe mij dan ook een leuk vakantiehuisje!quote:Op zondag 19 april 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro op Max Verstappen gezet.
Gelukkig hebben wij hem niet in de managerquote:
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als dat lukt ... doe mij dan ook een leuk vakantiehuisje!
*kuch* *ahum*quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij hem niet in de manager
Lekker dit hoorquote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij hem niet in de manager
Nouja als ie nog kan rijden kan ie zo nog top 6 halenquote:
Button op z'n kont in de pitquote:Op zondag 19 april 2015 17:01 schreef Max23 het volgende:
Button en Maldonado op Medium, de rest op Soft
Vergeet het maar.quote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het regenen, Max is een regenmeester net als zijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |