2-2 na 4 kwalificatiesquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, weer dik verslagen als het om 1 snelle ronde gaat.Gelukkig maakt hij het in de race wel goed, maar dit moet wel beter hoor.
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijnequote:
quote:
1 waar het een loterij was (Maleisie). Maar ook de vrije trainingen.quote:
Ja, omdat ze door de lock heenposttequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijne
Hoe meer acties, hoe groter de kans op een rookpluim onder de motorkapquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef tralalala het volgende:
Ach, tenminste weer een hoop inhaalacties van Verstappen morgen, zonder Verstappen had vorige week supersaai geweest.
Vrije trainingen, daar draait het idd om het snelste rondje ja....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
1 waar het een loterij was (Maleisie). Maar ook de vrije trainingen.
Kweet, maar ik wil ''ik had de LaPoquote:
Ik postte per ongeluk door het slotje heen!quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijne
Maar dan speelt zich wel in kijker.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe meer acties, hoe groter de kans op een rookpluim onder de motorkap
Nog een keer?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan speelt zich wel in kijker.
Ik denk niet dat Ericson hem nog een keer voorbij laat. Dan gaan ze beiden er af.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan speelt zich wel in kijker.
Ja precies, dat de eerste 10 van die kwali bij de eerste 11 auto's die naar buiten gingen zaten maakte niets uit natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vrije trainingen, daar draait het idd om het snelste rondje ja....
Max is een hele goede regenrijder, dus Maleisie was geen mazzel maar gewoon erg netjes.
Of Marcus doet weer eens een ongeplande pirouettequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ericson hem nog een keer voorbij laat. Dan gaan ze beiden er af.
Sainz heeft dezelfde baggerauto.quote:
Zonder een beetje geluk zo nu en dan kom je er nooit.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja precies, dat de eerste 10 van die kwali bij de eerste 11 auto's die naar buiten gingen zaten maakte niets uit natuurlijk
Wil niet zeggen dat ze dezelfde problemen hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sainz heeft dezelfde baggerauto.
die drukte per ongeluk op de turbo boost knopquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sainz heeft dezelfde baggerauto.
Gefeliciteerd...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Negende, u las het hier als eerst. Feliciteer Max hieronder.
neequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Mag ik even schelden? Ja? Dank u.
TREK KVYAT UIT DIE RED BULL GODVERDOMME EN ZET VERSTAPPEN ERIN! NU!!!
hou je koest manquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
ja man, Verstappen schiet daar opt moment veel mee op....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Hey Vosssquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
De intelligentie straalt van deze post.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Hij heeft motorproblemen...quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
Max moet een beetje leren kwalificeren.
Ik zal het niet meer doen meneer.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En volgende keer niet weer zulke rare dingen schreeuwen.
Frentzen erin !quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
De LULquote:
Pech.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb net de hele tijd zonder pc gekeken, weet iemand een reden van de mindere tijd van Max, of zat t gewoon niet mee vandaag?
Dus jij wil dat Max niet uit Q1 komt?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
Rosberg heeft moeite om tussen de tranen door te kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Krijg het idee dat het verschil tussen Ham en Ros groter is dan vorig jaar, of is dat te voorbarig.
Dat wordt een dik gevecht tussen Ferrari en Mercedes morgenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef zoem het volgende:
Rosberg 6 tienden langzamer dan Hamilton, au
Wat is er dan nog, is toch gedaanquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Door naar Sky dus nu, Beeb wat doe je
Net-niet coureur net als Rosberg, Kvyat, Pérez, Massa, Maldonado, Verstappen, Button, Ericsson, Merhi.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef THEFXR het volgende:
kimi verliest natuurlijk weer 3 plaatsen
En ook nog eens in het voordeel van Hamilton, want in de kwalificatie was dat vorig jaar wel eens anders.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Krijg het idee dat het verschil tussen Ham en Ros groter is dan vorig jaar, of is dat te voorbarig.
Reacties? Interviews? Huilende Rosberg?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat is er dan nog, is toch gedaan
Button en Verstappenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Net-niet coureur net als Rosberg, Kvyat, Pérez, Massa, Maldonado, Verstappen, Button, Ericsson, Merhi.
Jaa ik bedoelde ook dat Hamilton beter was haha.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En ook nog eens in het voordeel van Hamilton, want in de kwalificatie was dat vorig jaar wel eens anders.
Joh als er live andere sporten op zijn ga ik dat niet kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Reacties? Interviews? Huilende Rosberg?
Het verschil lijkt inderdaad groter te zijn dan vorig jaar. Rosberg heeft toen eens aangegeven zich te concentreren op zijn kwalificaties omdat hij zei dat dat nog wel eens een zwak punt van hem is. Zo te zien heeft Hamilton door nog meer op geoefend.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaa ik bedoelde ook dat Hamilton beter was haha.
Ik kijk geen andere live sporten dan motorsportenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh als er live andere sporten op zijn ga ik dat niet kijkenZeker niet van de kwali.
Wielrennen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik kijk geen andere live sporten dan motorsporten't heeft of 2 wielen of 4 wielen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |