2-2 na 4 kwalificatiesquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, weer dik verslagen als het om 1 snelle ronde gaat.Gelukkig maakt hij het in de race wel goed, maar dit moet wel beter hoor.
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijnequote:
quote:
1 waar het een loterij was (Maleisie). Maar ook de vrije trainingen.quote:
Ja, omdat ze door de lock heenposttequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijne
Hoe meer acties, hoe groter de kans op een rookpluim onder de motorkapquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef tralalala het volgende:
Ach, tenminste weer een hoop inhaalacties van Verstappen morgen, zonder Verstappen had vorige week supersaai geweest.
Vrije trainingen, daar draait het idd om het snelste rondje ja....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
1 waar het een loterij was (Maleisie). Maar ook de vrije trainingen.
Kweet, maar ik wil ''ik had de LaPoquote:
Ik postte per ongeluk door het slotje heen!quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had de LaPo, maar die post verscheen niet meer in het topic na de mijne
Maar dan speelt zich wel in kijker.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe meer acties, hoe groter de kans op een rookpluim onder de motorkap
Nog een keer?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan speelt zich wel in kijker.
Ik denk niet dat Ericson hem nog een keer voorbij laat. Dan gaan ze beiden er af.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan speelt zich wel in kijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |