1. Dat het niet mag wilniet zeggen dat het niet gebeurdquote:
Ik heb op het moment zelf geen katten (uit huis gegaan en nog niet van gekomen, de 2 katten die ik had zijn bij m'n moeder gebleven). Maar het blijft gewoon een huisdier. Een hond schijt en pist ook op straat, laten we het eens over in de hondenpoep trappen hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom hou je ze dan als huisdier?
Je gaat toch ook geen mus of eekhoorn als huisdier houden?
Open er een topic overquote:Op zondag 19 april 2015 11:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelf geen katten (uit huis gegaan en nog niet van gekomen, de 2 katten die ik had zijn bij m'n moeder gebleven). Maar het blijft gewoon een huisdier. Een hond schijt en pist ook op straat, laten we het eens over in de hondenpoep trappen hebben.
En jij hebt de illusie dat dit gaat helpen?quote:Ik vind dat als je een probleem hebt met andermans kat in je tuin, dat je dan met de eigenaar moet gaan praten en samen proberen tot een oplossing te komen.
Je kan toch afspreken dat je de kat een keer goed laat schrikken en wat water spuit met een plantenspuit/waterpistool? Na 1 of 2 keer komt ie echt niet meer terug.quote:Op zondag 19 april 2015 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Open er een topic over
[..]
En jij hebt de illusie dat dit gaat helpen?
En de derde keer mag je schieten met een buksquote:Op zondag 19 april 2015 11:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Je kan toch afspreken dat je de kat een keer goed laat schrikken en wat water spuit met een plantenspuit/waterpistool? Na 1 of 2 keer komt ie echt niet meer terug.
Om vervolgens een huiltopic te openen in KLB dat Hans een pak slaag gekregen heeft...quote:Op zondag 19 april 2015 11:34 schreef hans1985 het volgende:
[..]
En de derde keer mag je schieten met een buks
quote:Op zondag 19 april 2015 11:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om vervolgens een huiltopic te openen in KLB dat Hans een pak slaag gekregen heeft...
Daar zijn poepzakjes voor en iedereen die met een hond wandelt is verplicht om die bij zich te hebben. Sowieso schijten honden liever in de bosjes.quote:Op zondag 19 april 2015 11:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelf geen katten (uit huis gegaan en nog niet van gekomen, de 2 katten die ik had zijn bij m'n moeder gebleven). Maar het blijft gewoon een huisdier. Een hond schijt en pist ook op straat, laten we het eens over in de hondenpoep trappen hebben.
Ben ik wel mee eens. Overigens vind ik wel dat je als katteneigenaar die verantwoordelijkheid moet nemen. Niet alleen tegenover je buren, maar ook naar je eigen katten.quote:Ik vind dat als je een probleem hebt met andermans kat in je tuin, dat je dan met de eigenaar moet gaan praten en samen proberen tot een oplossing te komen.
En als we jou nou eens hard slaan met een klomp?quote:Op zondag 19 april 2015 12:00 schreef Grutsk het volgende:
Je moet zo'n kat gewoon eens een keer goed raken met een schoen, of nog beter een klomp, dan komen ze niet meer terug.
Ik zit toch niet ongevraagd te schijten in jouw achtertuin, of wel?quote:Op zondag 19 april 2015 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En als we jou nou eens hard slaan met een klomp?
Nee maar dan hoef je toch nog geen geweld te gebruiken tegen een weerloos dier?quote:Op zondag 19 april 2015 12:02 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik zit toch niet ongevraagd te schijten in jouw achtertuin, of wel?
Als water, satéprikkers en pepers niet helpen dan kun je het ze maar beter één keer goed leren. Joh, van zo'n schoen die ze achter de kont aanvliegt worden ze echt niet invalide.quote:Op zondag 19 april 2015 12:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar dan hoef je toch nog geen geweld te gebruiken tegen een weerloos dier?
Yup... Hier op Fok worden honden nog verdedigd als ze een peuter aan flarden scheuren...quote:Op zondag 19 april 2015 12:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Reacties zouden anders zijn als het om een hond ging. Dan zou iedereen op de dierenarts kotsen
Wat vind jij dat er moet gebeuren met verwilderde vrij lopende katten die de wildstand bedreigen?quote:Op zondag 19 april 2015 12:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Reacties zouden anders zijn als het om een hond ging. Dan zou iedereen op de dierenarts kotsen
Water spuiten maar zeker geen pijl afvurenquote:Op zondag 19 april 2015 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren met verwilderde vrij lopende katten die de wildstand bedreigen?
En hoe lost water spuiten het probleem op?quote:
Verwilderde katten zijn van een andere orde dan huiskatten he. Maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ik.quote:Op zondag 19 april 2015 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren met verwilderde vrij lopende katten die de wildstand bedreigen?
Geef eens antwoord op de vraag, als je er toch op reageren wilquote:Op zondag 19 april 2015 12:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verwilderde katten zijn van een andere orde dan huiskatten he. Maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |