Wat een kutwijf.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)arrow_n_7090630.html
Ze mist nogal wat inschattingsvermogen...
Twee andere sites zijn nog "up":quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:53 schreef Hoplahopla het volgende:
De facebookpagina is alweer uit de lucht gehaald. Hoezo censuur?
Misschien op last van een advocaat van haar?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:53 schreef Hoplahopla het volgende:
De facebookpagina is alweer uit de lucht gehaald. Hoezo censuur?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://washington-animal-clinic.com/
een gedomesticeerde kat doodschieten met pijl en boog in je eigen tuin is niet primitief bedoel je?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:16 schreef Kowloon het volgende:
Primitieve reacties weer van de dierenliefhebbers.
Wilde katten wordt flink op gejaagd hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
katten doodschieten is sowieso verboden in de VS, of het nu een wilde of een tamme is. Dan moet je wel helemaal debiel zijn om er op facebook mee te gaan pronken...
[..]
http://www.nydailynews.co(...)ow-article-1.2189471
Alsof dieren grenzen kennen. En vogels, egels e.d ook maar afschieten omdat ze in 'jouw tuin' komen ? Je bent niet wijs man. Held !! Ik ben opgevoed met waarden en normen en zie mijn huisdieren bijna als familie. Diegene die mijn huisdier/familielid afschiet wordt automatisch mijn prooi ongeacht de straf die daarop volgt. Dit soort sadisten moeten maar eens voelen hoe het is als men op hun jaagt met wapens waar je geen schijn van kans tegen maakt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja als de kad van iemand anders in jouw tuin loopt. Moet je dat beest maar bij je houden
bobcat is een lynx.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wilde katten wordt flink op gejaagd hoor.
Bobcat Hunting Seasons
Following the completion of New York's Bobcat Management Plan, regulations were adopted to increase hunting opportunities for bobcat:
http://www.dec.ny.gov/outdoor/29475.html
Met pijl en boog en dan triomfantielijk op de foto met het dode lichaam?quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:10 schreef De_Kaas het volgende:
Wat een dom wijf die dat gedaan heeft, ze zouden die vrouw moeten afschieten. Arm dier.
Dat zou wel een goede les voor die vrouw zijn ja.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met pijl en boog en dan triomfantielijk op de foto met het dode lichaam?
En een lynx is een wilde kat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
bobcat is een lynx.
[ afbeelding ]
Het doden van Felis catus is verboden, op Lynx rufus mag gejaagd worden. Zo beter?quote:
Primaquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het doden van Felis catus is verboden, op Lynx rufus mag gejaagd worden. Zo beter?
Jij bent zo hypocriet dat ik hier nieteens verder op inga. Kat afschieten is idioot, maar diegene afschieten die jouw kat afschiet niet? Mafquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:10 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Alsof dieren grenzen kennen. En vogels, egels e.d ook maar afschieten omdat ze in 'jouw tuin' komen ? Je bent niet wijs man. Held !! Ik ben opgevoed met waarden en normen en zie mijn huisdieren bijna als familie. Diegene die mijn huisdier/familielid afschiet wordt automatisch mijn prooi ongeacht de straf die daarop volgt. Dit soort sadisten moeten maar eens voelen hoe het is als men op hun jaagt met wapens waar je geen schijn van kans tegen maakt.
Dom inderdaad. Domme actie en niet al te leuke houding t.a.v. de kritiek die ze krijgt. Maar om haar dood te wensen om een kat??quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:10 schreef De_Kaas het volgende:
Wat een dom wijf die dat gedaan heeft, ze zouden die vrouw moeten afschieten. Arm dier.
En toch reageer je. Dat is vreemd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij bent zo hypocriet dat ik hier nieteens verder op inga.
Oh nou ineens met andere mening komen. Je eerste reactie, deze dus:quote:Kat afschieten is idioot, maar diegene afschieten die jouw kat afschiet niet? Maf
dat is jouw ware aard. Je hoeft nou niet meer te proberen om van mening te veranderen nu je van iedereen kritiek krijgt. Je bent ontmaskerd als dierenmishandelaar. Ik ken dat soort mensen die alleen tegen dieren, kinderen en bejaarden durven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja als de kad van iemand anders in jouw tuin loopt. Moet je dat beest maar bij je houden
Het gaat om het principe. Trouwens, ik vind mensen die dieren vermoorden gevaarlijker en ziekelijker dan mensen die andere mensen vermoorden. Dieren kunnen niets doen en hebben geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dom inderdaad. Domme actie en niet al te leuke houding t.a.v. de kritiek die ze krijgt. Maar om haar dood te wensen om een kat??
Echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |