Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlandenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:50 schreef The_Odd_One het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rapport
Rapport maken. Is ook gewoon nederlands
Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien in Vlaanderen, maar heb dit nooit gehoord in de Nederlanden
Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil makenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:57 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben geen vlaming. Ik ken de nederlandse taal.
Het onderwerp komt gek genoeg niet vaak aan bod. 😉quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Boeit ook verder niet. Ik zou alleen niet tegen een date zeggen dat je rapport met haar wil maken
Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:07 schreef Silenus het volgende:
Je moet rapport ook uitspreken op z'n Frans in deze context. Ben het trouwens alleen in sales-trainingen tegengekomen, denk dat weinig mensen de betekenis ervan kennen.
En je tong halverwege haar keel a la french kiss. 😈😂quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Op z'n Frans? Dus met een stokbrood onder de arm en een fles rode wijn in de hand.
Dat was een neukdate.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef The_Odd_One het volgende:
Ik heb weleens bij een date het volgende gezegd. We stoppen na 5 minuten en dan is het ja of nee. Nee is gewoon naar huis. Ja is ik blijf nog ff zitten.
8 uur later zaten we er niet meer, maar waren wel samen haha
Het moest maar. 😬quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was een neukdate.
Niks mis mee.
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiendquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
[..]
je had hem de pijp moeten roken of in ieder geval moeten afschudden
zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:
[..]
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend. Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef joyvke het volgende:
[..]
Wie weet had ik dat moeten doen, maar dan deed ik iets waar ik niet geheel achter sta. Hij had overigens ook voor een kus kunnen gaan, heeft die ook niet gedaan. Waarschijnlijk ben ik gewoon te lelijk voor hem, boeiend. Alleen jammer dat die dan zegt dat hij het nog wel zeker laat weten en je vervolgens niks hoort. Ben daar zelf wel altijd heel duidelijk in als ik het wel of niet zie zitten.
Nouja, er is een verschil tussen kwetsen en liegen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zie butterfly. Mensen kwetsen gewoon liever niet.
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor isquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij had ook een kus kunnen geven of een berichtje kunnen sturen.
Hmmm de "je hoort het nog" is veelzeggend.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is.
Snap ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:11 schreef joyvke het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te verlegen in ;p. Verder heb ik hem al een berichtje gestuurd dat ik het echt heel leuk vond en zeker voor herhaling vatbaar. Als reactie kreeg ik een "je hoort het nog". En ik wil niet te opdringerig overkomen. Al denk ik dat het daar al te laat voor is.
Hoe lang ben jij al single eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na een je hoort het nog zou ik zelf afhaken. Graag of niet.
Op de avond zelf zei hij dat hij het ook leuk vond en de volgende ochtend wenste hij me een fijne dag toe. Die dag was er wel wat contact heen en weer. Toen stuurde ik dus dat berichtje, en nu moet ik zeggen dat de communicatie in het Engels was omdat hij een expat is. Alleen als je dan krijgt "Dankje ik weet het nog niet" (ja wat weet je niet, wanneer je tijd hebt, of wanneer je nog een keer op date wil, of dat je me niet ziet zitten of wel) "je hoort het zeker nog wel" (wat hoor ik, zie voorgaande vragen). Al had ik toen al zoiets "pff man wees eens duidelijk zo moeilijk is het niet om gewoon nee te zeggen", helemaal als ik al aangeef dat ik dat fijn vind als mensen eerlijk zijn ook al kan het cru over komenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Snap ik.O zo, ja, wellicht stuurt hij nog wat. Of misschien durft hij inderdaad niet eerlijk te zeggen dat hij het niet leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |