ditquote:
BES2.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:34 schreef IPA35 het volgende:
Hmmm, Windmill is geen verplichte stof bij BES3.
Lekker ook hoe BES2 stof als bekend wordt verondersteld bij BES3quote:
Zo moet het toch ook?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Lekker ook hoe BES2 stof als bekend wordt verondersteld bij BES3
Niet als je de volgorde andersom doet zoals ikquote:
Bes3 is echt een eitje. Met of zonder kennis over bes2.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Lekker ook hoe BES2 stof als bekend wordt verondersteld bij BES3
Volgens mij ook, gelukkig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bes3 is echt een eitje. Met of zonder kennis over bes2.
Tja, het is niets voor niets dat 2 voor 3 komt vrindquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet als je de volgorde andersom doet zoals ik
Het zijn gelijkwaardige vakken. 2 is materieel en 3 het procesrecht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, het is niets voor niets dat 2 voor 3 komt vrind
En juist daarom snap ik niet zo heel goed hoezo kennis over bes2 wordt verondersteldquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het zijn gelijkwaardige vakken. 2 is materieel en 3 het procesrecht.
Zo leek het aan de orde te komen tijdens het eerste HC. Maar in feite is het denk ik vooral BES1 stof.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
En juist daarom snap ik niet zo heel goed hoezo kennis over bes2 wordt verondersteld
Dat is idd BES1.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zo leek het aan de orde te komen tijdens het eerste HC. Maar in feite is het denk ik vooral BES1 stof.
Je moet kunnen beoordelen of iets wel of geen besluit is en wie belanghebbende is en zo. Volgens mij gaat het niet verder dan dat.
RuGquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Voor Rechtspersonen, Personenvennootschappen werd ook kennis over Handelsrecht (A) verondersteld. Kan
bommelding gedaan bij politie noord.quote:
Goedzo. Figuren zoals ikquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bommelding gedaan bij politie noord.
boksquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet als je de volgorde andersom doet zoals ik
net alsof ik nog steeds mijn p niet heb...quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het verschil is dat hij het tot nu toe aankan itt jij.
Huh? Heb jij je P?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
net alsof ik nog steeds mijn p niet heb...
Dat is helemaal niet waar. Je kan prima straf(proces)recht 2 volgen als je straf(proces)recht 1 nog niet hebt gehaald. Punt is wel, straf1 wordt in semester 1 gegeven, straf2 in semester 2, dus het is wellicht niet handig. Enige voorkennis eis is strafrecht uit de propedeuse.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:58 schreef underground1009 het volgende:
Ach, verondersteld is niet vereist. Weet nog goed dat ik een vriend van thuisthuis die aan de Radboud studeert vertelde dat ik in P1 straf 2 ging doen terwijl ik straf 1 op dat moment nog niet had gehaald. Kan bij de Radboud blijkbaar niet. Kom er maar in BB![]()
Mwa. Als je meteen in de fabriek was gaan werken hadden er niet jarenlang allerhande opleidingen bekostigd moeten worden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:52 schreef Yreal het volgende:
Alleen maar uitstel van mijn bijstandsuitkering zo. Scheelt de bv Nederland ook weer geld.
das nog alleen voor oostblokkers toch?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwa. Als je meteen in de fabriek was gaan werken hadden er niet jarenlang allerhande opleidingen bekostigd moeten worden.
Ik hoor niets vreemds.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
das nog alleen voor oostblokkers toch?
Dit jaar geen rsg?quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ooit. Voor het einde der tijden hoop ik.
meer koffie dusquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, het is zaterdag.Ik dacht dat je nu college rsg had.
Lekker gewerkt vent?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar me wel gigantisch verslapen dus van die 5:15 op is niet zo veel terecht gekomen.
Tien uur was ik aan het werk. En neequote:Op zaterdag 18 april 2015 16:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoelaat was je er dan? Op je flikker gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |