De wereld heeft meer mensen zoals zij nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)afschieten-wilde-kat
die reacties ookquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wereld heeft meer mensen zoals zij nodig.
Wtf.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De wereld heeft meer mensen zoals zij nodig.
Hetzelfde kan je over kinderen zeggen.quote:De enige goede wilde kater is een exemplaar met een pijl door zijn hoofd!
Schande!1!! Aan de galg ermee!!!!111!1quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
Er op FOK! voor uitkomen dat je katten haat blijft geweldig.
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Schande!1!! Aan de galg ermee!!!!111!1
Haten en dood willen maken zit toch een groot verschil tussen..quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
met die kat?quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Schande!1!! Aan de galg ermee!!!!111!1
Honden en katten zijn sowieso overrated beesten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:41 schreef DrNick het volgende:
Honden mogen overigens wel dood. Kutdieren.
Alleen honden. Katten zijn awesome.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Honden en katten zijn sowieso overrated beesten.
Zijn er dieren waar dit niet op van toepssing is?quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang het in zijn geheel of in stukken op de BBQ past heeft een dier bestaansrecht.
Het grut dat te klein is om op het rooster te blijven liggen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zijn er dieren waar dit niet op van toepssing is?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:41 schreef DrNick het volgende:
Honden mogen overigens wel dood. Kutdieren.
True that.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het grut dat te klein is om op het rooster te blijven liggen.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Het ergste aan die titi quiz is dat ik echt benieuwd ben wie de grootste tieten heeft.![]()
Secret talentquote:
Gewoon een paar hamsters aan een satestok rijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb, even hamster shaslicks maken.
Beetje groente ertussen is ook lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon een paar hamsters aan een satestok rijgen.
Ook net gedaan. Ik zeg elke keer dat ik het moet bijhouden. Uiteindelijk doe ik het toch 1 keer per weekquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo maar eens aan de afwas beginnen.
Herkenbaar wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook net gedaan. Ik zeg elke keer dat ik het moet bijhouden. Uiteindelijk doe ik het toch 1 keer per week
Zullen we switchen naar plastic borden en messen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja
En maar afvragen waarom ik nooit een mes heb om mijn broodjes te smeren
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zullen we switchen naar plastic borden en messen?
Liever het vuil gooien dan afwasquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Maar dan is de prullenbak weer zo snel vol
Meh fair enough.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liever het vuil gooien dan afwas
heb 2 punten tot nu toequote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Het ergste aan die titi quiz is dat ik echt benieuwd ben wie de grootste tieten heeft.![]()
Edit: deze dus ONZ / De Titi quiz
Zo zo, nou nou, poe poe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:28 schreef DrNick het volgende:
Mutti heeft aardappeltjes in de oven. Neat.
Krieltjes associeer ik meer met aardappeltjes zonder schil, met een doorsnede van rond de 1,5 cm.quote:
Hoe klein zijn deze dan, niet echt goed in te schatten op die foto.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Krieltjes associeer ik meer met aardappeltjes zonder schil, met een doorsnede van rond de 1,5 cm.
30-35 mm.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe klein zijn deze dan, niet echt goed in te schatten op die foto.
Dat was een 1 april grap in Japan slimmert.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:32 schreef KitKatChunky het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nding_uit_japan.html
thefuck
maakt het niet een minder raar filmpjequote:Op zaterdag 18 april 2015 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was een 1 april grap in Japan slimmert.
welquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maakt het niet een minder raar filmpje
IDGAF m8quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:19 schreef KitKatChunky het volgende:
ja gvd jong ik ben toch nog aan het minecraften.
Ben terug. Ga alleen geen foto's meer op FOK! posten, ben dat geëmmer zat. Mycroft en Stats werken ook weer.quote:
Yay, verstandig met dat constante gezeik daar op elkaarquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben terug. Ga alleen geen foto's meer op FOK! posten, ben dat geëmmer zat. Mycroft en Stats werken ook weer.
Mycroft kan het opsporen van trolletjes makkelijker makenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yay, verstandig met dat constante gezeik daar op elkaarEn yay, ook al gebruik ik het niet
Nog wat op de planning vanavond?
True, maar een troll op z'n tijd is wel leuk, en zo vaak zien we die niet in V&Aquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft kan het opsporen van trolletjes makkelijker maken![]()
Vanavond avondje voor mezelf. Op bed met laptop en muziekje erbij.
Voor V&A is het idd niet zo interessant. Beetje Youtube kijken en hier rondhangen. En jij?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, maar een troll op z'n tijd is wel leuk, en zo vaak zien we die niet in V&A
En chill, chill.
Serie/film kijken oid?
En verder stalk ik niemand om dat te gebruikenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor V&A is het idd niet zo interessant. Beetje Youtube kijken en hier rondhangen. En jij?
Succesquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En verder stalk ik niemand om dat te gebruiken
Mwah, ff Twitch kijken, m'n laatste Haze begroeten, en kijken waar het schip strand
Mss nog ff MKX.
Jij met je context altijdquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo zonder context een uitstekende post.
Roroquote:
Toch nog FOK!ken?quote:
Zwabbie :squote:
Broroquote:
quote:
bondage toch ook niet?quote:
jij bent hier minder vaakquote:
Nicequote:
quote:
Ahjaquote:Op zondag 19 april 2015 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wilde jouw moeder daar niet heen met de auto?
op jihad naar syriequote:Op zondag 19 april 2015 01:34 schreef DrNick het volgende:
Wat is leuk om te doen morgen?
Misschien eens naar Kampen ofzo.
oh nicequote:Op zondag 19 april 2015 01:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man, verlovingsfeest me sis is getting married
de wereld runnen #wpmgquote:Op zondag 19 april 2015 02:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje FOK!ken, beetje werken, beetje zuipen. Gij?
Vanavond? Leren ofzoquote:
ja hoor, lekker weertje en zo.quote:
Ja ook wel goedquote:Op zondag 19 april 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, lekker weertje en zo.
straks nog even naar de wielrennertjes kijken
en daar?
Ballonquote:
PUSHING LITTLE CHILDRENquote:Op zondag 19 april 2015 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
SOAD staat zo hoog omdat het allemaal nummers van 2 minuten zijn
MY TAPEWORM TELLS ME WHERE TO GO!quote:Op zondag 19 april 2015 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
PUSHING LITTLE CHILDREN
WITH THEIR FULLY AUTOMATICS
THEY LIKE TO PUSH THE WEAK AROUND
quote:Op zondag 19 april 2015 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
zal vast over een put hebben gelopen en erin gevallen zijn
Kerk duurt maar tot een uur of 12.quote:Op zondag 19 april 2015 15:09 schreef Ro-ald het volgende:
Op zondag aan de drugs zijn
JE MOET NAAR DE KERK OP ZONDAG
JA WELquote:Op zondag 19 april 2015 15:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat komt er niet van als je met caps aan blijft typen
Geen geld voor de treinquote:Op zondag 19 april 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald kom naar eindhoven dan, feestje bouwen
RIPquote:Op zondag 19 april 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
Koppijn man en af en toe van die vlagen dat ik denk dat ik moet kotsenen dan vandaag nog de huldiging
Komt ie er gelijk weer uitquote:Op zondag 19 april 2015 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even snel een grote uitsmijter maken, hopelijk helpt dat
Alcoholist.quote:Op zondag 19 april 2015 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga nu een biertje drinken, dat schijnt te helpen zeggen ze
Hoezo?quote:
Er is feest in Eindhovenquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naar de TT? Of weer een tienermoedertje gescoord?
quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
LB, mijn horloge is wel wat beschadigdgister zat mijn arm tussen iemand en een stenen muur, ging die naar achter.. krasgalore.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
LB, mijn horloge is wel wat beschadigdgister zat mijn arm tussen iemand en een stenen muur, ging die naar achter.. krasgalore.
heeft ze je geblokkeerd op whatsapp ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zullen wij anders elkaar allemaal dingen melden waar niemand anders wat van snapt en wat we net zo goed via WA kunnen bespreken?quote:Op zondag 19 april 2015 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ze je geblokkeerd op whatsapp ofzo?
Die post snapt iedereen toch?quote:Op zondag 19 april 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen wij anders elkaar allemaal dingen melden waar niemand anders wat van snapt en wat we net zo goed via WA kunnen bespreken?
Lkkr populair doen o pfok tochquote:Op zondag 19 april 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen wij anders elkaar allemaal dingen melden waar niemand anders wat van snapt en wat we net zo goed via WA kunnen bespreken?
Blijkbaar is het een speciaal horloge want geo vindt het het waard om op FOK! specifiek aan jou te vertellen dat het beschadigd is.quote:
Ik vind z'n horloge mooi, maar speciaal nopequote:Op zondag 19 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een speciaal horloge want geo vindt het het waard om op FOK! specifiek aan jou te vertellen dat het beschadigd is.
Ja, belachelijkquote:
Misschien moet je je horloge goed zetten.quote:
Er zitten hier geen normale mensen, het topic zou dus doodbloeden.quote:Op zondag 19 april 2015 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou niet zo erg he
misschien moet je maar gewoon weggaan dan kunnen de normale mensen posten
daar heb je het misquote:Op zondag 19 april 2015 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zitten hier geen normale mensen, het topic zou dus doodbloeden.
Klopt.quote:Op zondag 19 april 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je het mis
niet iedereen is zoals nick of dago
Aaitquote:Op zondag 19 april 2015 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had het meer over yusuf en flips maar jij bent ook wel redelijk normaal
quote:Op zondag 19 april 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je het mis
echt die haat manquote:Op zondag 19 april 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je het mis
Flink croppen.quote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goeie foto, kon je zo dichtbij komen of heb je een zoom gekocht?
Ingezoomd in Lightroom is ditquote:Op maandag 20 april 2015 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goeie foto, kon je zo dichtbij komen of heb je een zoom gekocht?
Dat heb je toch echt zelf gedaan.quote:Op maandag 20 april 2015 01:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb maar 35 mm, niet altijd even handig.
Hoezo blijkbaar?quote:Op maandag 20 april 2015 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom maak jij foto's van willekeurige mensen die het blijkbaar niet heel tof vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 01:11 schreef DrNick het volgende:
Deze heb ik nog gespot Zwab, dacht dat je het wel interessant zou vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |