quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:41 schreef DrNick het volgende:
Honden mogen overigens wel dood. Kutdieren.
True that.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het grut dat te klein is om op het rooster te blijven liggen.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Het ergste aan die titi quiz is dat ik echt benieuwd ben wie de grootste tieten heeft.![]()
Secret talentquote:
Gewoon een paar hamsters aan een satestok rijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb, even hamster shaslicks maken.
Beetje groente ertussen is ook lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon een paar hamsters aan een satestok rijgen.
Ook net gedaan. Ik zeg elke keer dat ik het moet bijhouden. Uiteindelijk doe ik het toch 1 keer per weekquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo maar eens aan de afwas beginnen.
Herkenbaar wel jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook net gedaan. Ik zeg elke keer dat ik het moet bijhouden. Uiteindelijk doe ik het toch 1 keer per week
Zullen we switchen naar plastic borden en messen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja
En maar afvragen waarom ik nooit een mes heb om mijn broodjes te smeren
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zullen we switchen naar plastic borden en messen?
Liever het vuil gooien dan afwasquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Maar dan is de prullenbak weer zo snel vol
Meh fair enough.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liever het vuil gooien dan afwas
heb 2 punten tot nu toequote:Op zaterdag 18 april 2015 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Het ergste aan die titi quiz is dat ik echt benieuwd ben wie de grootste tieten heeft.![]()
Edit: deze dus ONZ / De Titi quiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |