quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naar de TT? Of weer een tienermoedertje gescoord?
quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
LB, mijn horloge is wel wat beschadigdgister zat mijn arm tussen iemand en een stenen muur, ging die naar achter.. krasgalore.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
LB, mijn horloge is wel wat beschadigdgister zat mijn arm tussen iemand en een stenen muur, ging die naar achter.. krasgalore.
heeft ze je geblokkeerd op whatsapp ofzo?quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zullen wij anders elkaar allemaal dingen melden waar niemand anders wat van snapt en wat we net zo goed via WA kunnen bespreken?quote:Op zondag 19 april 2015 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ze je geblokkeerd op whatsapp ofzo?
Die post snapt iedereen toch?quote:Op zondag 19 april 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen wij anders elkaar allemaal dingen melden waar niemand anders wat van snapt en wat we net zo goed via WA kunnen bespreken?
Lkkr populair doen o pfok tochquote:Op zondag 19 april 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen wij anders elkaar allemaal dingen melden waar niemand anders wat van snapt en wat we net zo goed via WA kunnen bespreken?
Blijkbaar is het een speciaal horloge want geo vindt het het waard om op FOK! specifiek aan jou te vertellen dat het beschadigd is.quote:
Ik vind z'n horloge mooi, maar speciaal nopequote:Op zondag 19 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een speciaal horloge want geo vindt het het waard om op FOK! specifiek aan jou te vertellen dat het beschadigd is.
Ja, belachelijkquote:
Misschien moet je je horloge goed zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |