die hebben ze toch alleen in amerika xdquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn stem doet me denken aan die gele pop van sesamstraat xd
Meneer Aart?quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn stem doet me denken aan die gele pop van sesamstraat xd
nee ik bedoel die vriend van ernie, mallerdquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die hebben ze toch alleen in amerika xd
oh diequote:Op vrijdag 17 april 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee ik bedoel die vriend van ernie, mallerd
Iwanius had hem nog bij zijn nasi staan, staat me bij.quote:
Ik vind Bert best leukquote:
GGMM en ik snappen nog steeds niet waarom mensen hem geweldig vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
Dominee Gremdaat zouden ze nooit meer moeten uitnodigen
quote:
Nee, deze heeft ie geleend van San Marcoquote:
Faalentijn.quote:
Misschien is dit wel de laatste, als pavert onder een schoolbus komt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Beste lucky ooit is de laatste lucky ooit
twitter:RoelSchrein twitterde op maandag 20-04-2015 om 19:07:32Overleg #bedbadbrood op SZW begint uur later, om 22u. Meer voorbereiding nodig reageer retweet
Ze is een soort vrouwelijke Benjamin Buttonquote:Op maandag 20 april 2015 19:09 schreef tralalala het volgende:
Hilkens is zo'n meisje als Lisa Wade, die naarmate ze ouder wordt,gewoon lekkerder wordt.
Wat een rare zin.![]()
Lisa Wade, is dat familie van James Wade?quote:Op maandag 20 april 2015 19:09 schreef tralalala het volgende:
Hilkens is zo'n meisje als Lisa Wade, die naarmate ze ouder wordt,gewoon lekkerder wordt.
Wat een rare zin.![]()
Die chick van 13 in de oorlogquote:Op maandag 20 april 2015 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Lisa Wade, is dat familie van James Wade?
Ja, die is ook echt lekkerquote:
De Arabische Lentequote:Op maandag 20 april 2015 19:14 schreef OProg het volgende:
De teringzooi daar is nu dus ook onze schuld.
Vanwege de concurrentiestrijd, vermoed ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Pauw heeft anders wel meerdere geluiden
Met een schip daar heen. En dan nog een keer... en dan nog een keer....quote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Idealistisch meisje Myrthe wil weer iedereen redden.
Dan kan je Karskens Een lul vinden, die snapt tenminste wel dat dit allemaal onmogelijk is.quote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Idealistisch meisje Myrthe wil weer iedereen redden.
En verder ook weinig met de lasten te maken hebben die illegalen en afgewezen asielzoekers met zich meebrengen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:18 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Wel allemaal mensen die in het dagelijks leven minsten 2 keer modaal verdienen
En Michael van Praag!quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
En Pechtold en een of andere vrouwmensch die arabist is.
Ja, dat is een goed ideequote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een land daar nou ergens bij italie met een marine boot gaat staan kan je al die zooi toch opruimen ? Raketje vuren en weg zijn die bootjes waar lullen we nou om ?
Komt Pechtold de gang van zaken bij Ajax bespreken ? Dat wordt tenslotte steeds meer een D66 bolwerkquote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
En Pechtold en een of andere vrouwmensch die arabist is.
Pechtold is FC Wageningen fanquote:Op maandag 20 april 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt Pechtold de gang van zaken bij Ajax bespreken ? Dat wordt tenslotte steeds meer een D66 bolwerk
En nu vooruit!quote:Op maandag 20 april 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt Pechtold de gang van zaken bij Ajax bespreken ? Dat wordt tenslotte steeds meer een D66 bolwerk
Italie roept om hulp in de kwestie hoorde ik bij de nos,quote:
Pechtold is van iedereen fan als het hem uitkomt.quote:
Pechtold zei vroeger waarschijnlijk dat hij de koploper aanhing.quote:Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pechtold is van iedereen fan als het hem uitkomt.
Behalve voor studenten, die kunnen de tering krijgen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pechtold is van iedereen fan als het hem uitkomt.
Is dus nu PSV fan begrijp ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pechtold zei vroeger waarschijnlijk dat hij de koploper aanhing.
Grote tieten zijn het niet, een leuke kop is het niet, wat is het danquote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet nooit wat ik van Halina moet denken. Niet knap maar toch heeft ze wel wat.
Tja, dat is het nou net. Zaadvragende ogen denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Grote tieten zijn het niet, een leuke kop is het niet, wat is het dan
Misschien wel dat ze daarom mag blijven komenquote:Op maandag 20 april 2015 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, dat is het nou net. Zaadvragende ogen denk ik.
Zegt vooral veel over de leeftijd. Iedereen boven de 30 heeft typen op een typemachine geleerd.quote:
Ik kom uit '88 en heb het ook op de basisschool geleerd.quote:Op maandag 20 april 2015 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zegt vooral veel over de leeftijd. Iedereen boven de 30 heeft typen op een typemachine geleerd.
Zo mooi was ze nou ook weer nietquote:Op maandag 20 april 2015 19:31 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat meisje toen bij Pauw
Zo'n fan ben ik niet van blik op de weg.quote:
quote:
Mijn internet hiktequote:Op maandag 20 april 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n fan ben ik niet van blik op de weg.
Dit was nog boven het niveauquote:Op maandag 20 april 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
Het niveau van de gemiddelde PSV-fan laten ze even zien
BodW > WMBquote:Op maandag 20 april 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n fan ben ik niet van blik op de weg.
Je kan beter hun organen verkopen, levert meer opquote:Op maandag 20 april 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Als ik kinderen had zou ik ze ook verkopen
Ze acteert dat ze knap is, en ze kan dat vrij overtuigend.quote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik weet nooit wat ik van Halina moet denken. Niet knap maar toch heeft ze wel wat.
hoor ik er niet afquote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een van de beste muzikanten van de laatste 10 jaar.
Duitse bakker in Arnhem maakt prima productenquote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Duits brood is trouwens wel lekker ja!
Jou neem ik dan ook niet zo serieus.quote:
Dit is wel muziek voor jou, Mani.quote:
Zoet brood?quote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Duits brood is trouwens wel lekker ja!
Nee Oberlende bijvoorbeeld. Soort roggebrood.quote:
Ja dit spreekt mij gelijk aan.quote:Op maandag 20 april 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel muziek voor jou, Mani.
Ik vind roggebrood echt supersmerig,dus laat maar.quote:Op maandag 20 april 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Oberlende bijvoorbeeld. Soort roggebrood.
Nee, staat ook maar op de autocuequote:Op maandag 20 april 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Zou Matthijs weten wat "thank you so much!" überhaupt betekent?
Niets mis meequote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Thea heeft wel een beetje een drankhoofd.
Shag.quote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Theo en Thea waren wel creatief met kurk.
Ja, ze heeft de hartjestattoo op haar linkertiet hier afgeschermdquote:
Zou de vrouw van die kwibus van vorige week kunnen zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Thea heeft wel een beetje een drankhoofd.
Zij jou ook niet.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Iedereen onder de 40 snapt hier helemaal niks van
Iedereen van boven de 40 ook niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Al aan de sherry gezeten lijkt het.quote:
Ik vond het alleen maar heel erg eng als kind.quote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik vind dit minder storend dan Rembo en Rembo of hoe dat ook alweer heette.quote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Nee man, Maxim met een of ander drankorgel. Topshow.quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit minder storend dan Rembo en Rembo of hoe dat ook alweer heette.
Je weet heus wel hoe het heet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heette precies zo, toch?quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maxim vind ik ook al niet echt grappig, maar soit. Dat was echter humor van likmevessie.quote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee man, Maxim met een of ander drankorgel. Topshow.
Dat had ik met Telekids, toen zat ik nog niet op de zolderkamer en wou ik graag buitenspelen op zaterdag of zondag(?) ochtend.quote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik dit nooit gekeken. Was zeker op zondagmorgen.
Er zitten wel 20 lagen in de humor van Remo en Rebmo, maar dat je moet je wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maxim vind ik ook al niet echt grappig, maar soit. Dat was echter humor van likmevessie.
Die act met die drol was wel leukquote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maxim vind ik ook al niet echt grappig, maar soit. Dat was echter humor van likmevessie.
Bij mij was het denk ik meer dat ik wilde uitslapenquote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat had ik met Telekids, toen zat ik nog niet op de zolderkamer en wou ik graag buitenspelen op zaterdag of zondag(?) ochtend.
Een opmerking over jouw gevoel voor humor is nu echt te makkelijkquote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat jij bijna pensioengerechtigd bent.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij was het denk ik meer dat ik wilde uitslapen
VPROquote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Dit was ongetwijfeld ook een Vara programma. Het wordt wel steeds meer inteelt bij DWDD de laatste tijd.
huehuehue poep en pies.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die act met die drol was wel leuk
Onmiskenbaar VPRO dit.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Dit was ongetwijfeld ook een Vara programma. Het wordt wel steeds meer inteelt bij DWDD de laatste tijd.
Ook VPRO.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Zo oud nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 20 april 2015 19:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat jij bijna pensioengerechtigd bent.
Toen was de andere televisie nog minder grappig waarschijnlijkquote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was het vroeger grappiger of zo.
Ik vond dit als kind ook al niets. Die mening is niet veranderd.quote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
Volgens mij was het vroeger grappiger of zo.
Je had ook maar een paar kanalen dus veel keus had je niet.quote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen was de andere televisie nog minder grappig waarschijnlijk
Denk dat humor op een of andere manier ook wel een beetje 'modegevoelig' is.quote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen was de andere televisie nog minder grappig waarschijnlijk
Dat zit je toch ook met plaatsvervangende schaamte te kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik zag laatst een aflevering van Dokter Corrie doet me hier wel een beetje aan denken.
ja precies. Dat was echt ergquote:Op maandag 20 april 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zit je toch ook met plaatsvervangende schaamte te kijken
Ik ook zeer ongemakkelijk tvquote:Op maandag 20 april 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik zag laatst een aflevering van Dokter Corrie doet me hier wel een beetje aan denken.
Van Kooten en de Bie blijven wel leuk.quote:Op maandag 20 april 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat humor op een of andere manier ook wel een beetje 'modegevoelig' is.
Dat is wel waar ja. Al zie je tegenwoordig dat soort humor nooit meer door 'cabaretiers' van nu.quote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie blijven wel leuk.
Jiskefet ookquote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie blijven wel leuk.
Multilul.quote:
Tot zover, tot morgen!quote:Prinses Christina Concours 2015
Het Prinses Christina Concours is dé kweekvijver voor jong klassiek talent in Nederland, dat elk jaar een grootse finale beleeft. Dit jaar werden uit honderden muzikanten zes acts geselecteerd die aanstaande zondag optreden in het Lucent Danstheater in Den Haag voor het oog van een vakjury. Alle finalisten schuiven vanavond aan: Benjamin (12 jaar, altsaxofoon), Andrei (13 jaar, piano), Michelle (17 jaar, harp), Martijn (16 jaar, marimba), Johannes (14 jaar, piano) en de tweeling Mayu en Takehiro (17 jaar, viool en altviool).
Oei, jij houdt van dezelfde humor als ik.quote:
Ik zie het eerder andersom.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, jij houdt van dezelfde humor als ik.
Hier gaat iets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |