quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar met Vettel en Raikkonen hebben ze ook een fantastisch duo, als die Ferrari volgend jaar iets meer op Raikkonen is afgestemd heb je ook 2 wereldkampioenen in huis.
Al zetten ze die 2 in een Manor, dan nog hebben ze 2 wereldkampioenen in huis.quote:
Omdat ik dan de meerwaarde van Hamilton even niet begrijp. Ik denk dat Raikkonen wat makkelijker is dan Hamilton, als hij een keer tegenslag heeft dan gaat 'ie gelijk miepen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al zetten ze die 2 in een Manor, dan nog hebben ze 2 wereldkampioenen in huis.
Als ze ze allebei op de pot zetten zitten 2 wereldkampioenen op de pot.
Waar wil je heen met dat bericht?
Ik begrijp het niet goed denk ik
Dat klopt, maar ik denk dat Button, als hij bij Gods gratie de kans krijgt, volgend jaar best voor een minimaal salaris tweede viool wil spelen. Zeker als Magnussen naar Amerika gaat.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:37 schreef Beach het volgende:
Zelfs McLaren heeft twee wereldkampioenen in huis.
Omdat Hamilton een paar tienden extra snelheid in zijn dna heeft. Net zoals Alonso, Vettel (en Verstappen)quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik dan de meerwaarde van Hamilton even niet begrijp. Ik denk dat Raikkonen wat makkelijker is dan Hamilton, als hij een keer tegenslag heeft dan gaat 'ie gelijk miepen.
Misschien meer dan Raikkonen maar Vettel is natuurlijk wel de koning van een heel snelle kwalificatie en dan in de race zijn eigen tempo rijden, meer dan Hamilton.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat Hamilton een paar tienden extra snelheid in zijn dna heeft. Net zoals Alonso, Vettel (en Verstappen)
Daarom had Raikkonen 111 punten meer dan Grosjean in 2012 en 51 punten meer dan Grosjean in 2013 bij Lotus...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:34 schreef Fer het volgende:
Deze auto is al op Raikonnen afgestemd. En hij was nooit echt sneller dan Massa in dezelfde auto, of sneller dan Rookie Hamilton in een snellere auto. Zelfs Grosjean was sneller.
'Geralt krijgt geen penis'quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al zetten ze die 2 in een Manor, dan nog hebben ze 2 wereldkampioenen in huis.
Als ze ze allebei op de pot zetten zitten 2 wereldkampioenen op de pot.
Waar wil je heen met dat bericht?
Ik begrijp het niet goed denk ik
*het *construceurskampioenschapquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:53 schreef WEST het volgende:
Even de stand in de constructeurs kampioenschap aangepast. Stond nog één van voor China in.
En Sainz JR.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:01 schreef Kopsterk.. het volgende:
Verstappen gaat het helemaal maken in de F 1, veel beter dan zijn vader en veel beter dan Lammers
en Senna, Schumacher, Mansell, Prostquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:01 schreef Kopsterk.. het volgende:
Verstappen gaat het helemaal maken in de F 1, veel beter dan zijn vader en veel beter dan Lammers
RTL 114 net als Kruidvat, Helemaal gratis moooooaaaaaaahhhhhhquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef eddehaas het volgende:
SKY F1 kan er ook wel bij, daar kijk ik het op via stream ^^
Ik zet bij die reclame altijd het geluid uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:02 schreef Kopsterk.. het volgende:
[..]
RTL 114 net als Kruidvat, Helemaal gratis moooooaaaaaaahhhhhh
naja wat maakt het uit de goede stand staat erinquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
*het *construceurskampioenschap.
En daar gaat het omquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:07 schreef WEST het volgende:
[..]
naja wat maakt het uit de goede stand staat erin
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:12:53Max Verstappen reed vandaag met de Maleisie motor. Morgen gaat er pas de verse in. Software nwe versie praatte niet fijn ,....morgen beter reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 19:13:59Renault heeft techneuten ingevlogen naar bahrein om motoren china te checken ipv motoren terug naar Frijk te sturen reageer retweet
Kijk, dat verklaart wel het een en ander...quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:50 schreef WEST het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:12:53Max Verstappen reed vandaag met de Maleisie motor. Morgen gaat er pas de verse in. Software nwe versie praatte niet fijn ,....morgen beter reageer retweet
Euh... Een idee hoe goed Lammers was?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:01 schreef Kopsterk.. het volgende:
Wat is nooit en je mag Mercedes ook wel wat krediet voor hun chassis geven en dat Lotus tegen Red Bull op kon, welk jaar was dat dan? Was in mijn ogen niet anders dan hoe Ferrari nu tegen Mercedes "op kan"quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:22 schreef Fer het volgende:
Ik zat zo te denken. De nieuwe motor heeft misschien voor een nieuwe fabrikant gezorgd en dat Mercedes en Renault bleven. Maar wel tenkoste van dat per motor nog maar 1 team, het works of fabrieksteam, kan strijden om de titel.
Williams zal het nooit meer echt kunnen nemen tegen Mercedes, zoals Lotus op een bepaald jaar wel tegen Redbull op kon.
Wat zijn we er nu echt mee opgeschoten?
Dat je geen gehoorbeschadiging meer oploopt als je zonder oordoppen langs het circuit staat.quote:
Exact, het Mercedes chassis werkt zo goed, omdat de ontwerpers alles weten van de motor die erin gaat. Daarom is McLaren overgestapt op Honda, omdat zij hun chassis nooit zo goed afgestemd krijgen als Mercedes zelf. Ze krijgen nooit alle gegevens van de motor hiervoor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is nooit en je mag Mercedes ook wel wat krediet voor hun chassis geven en dat Lotus tegen Red Bull op kon, welk jaar was dat dan? Was in mijn ogen niet anders dan hoe Ferrari nu tegen Mercedes "op kan"
INB4: ''vastgeroest in het verleden'', ''F1 is meer dan geluid alleen'' en ander blabla gelul...quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:51 schreef Geralt het volgende:
Dat je geen gehoorbeschadiging meer oploopt als je zonder oordoppen langs het circuit staat.
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:17:13Former world champion Jacques Villeneuve says "there's no win-win" with teenager Max Verstappen joining F1. #SkyF1 http://t.co/xHlPFQb2zb
reageer retweet
Bij de GP2 welquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je geen gehoorbeschadiging meer oploopt als je zonder oordoppen langs het circuit staat.
Als Verstappen geen Nederlander maar Belg was geweest denk ik dat er hier ook heel anders tegenaan gekeken zou zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:07 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik wil nog graag even deze Tweet terug onder de aandacht brengen die vorig de wereld werd ingeslingerd na de bekendmaking van Max z'n STR contract
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:17:13Former world champion Jacques Villeneuve says "there's no win-win" with teenager Max Verstappen joining F1. #SkyF1 http://t.co/xHlPFQb2zb[ afbeelding ] reageer retweet
Hooguit dat ze het wat eerder weten maar ook daar zal een deadline voor zijn en McLaren die hebben al heel lang geen goeie auto meer gebouwd en zoals ze nu aan het knoeien zijn zie ik ze dat volgend jaar ook niet op orde hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Exact, het Mercedes chassis werkt zo goed, omdat de ontwerpers alles weten van de motor die erin gaat. Daarom is McLaren overgestapt op Honda, omdat zij hun chassis nooit zo goed afgestemd krijgen als Mercedes zelf. Ze krijgen nooit alle gegevens van de motor hiervoor.
Verder vraag ik mij ook af hoeveel invloed de motor nu echt heeft op de 40kg brandstofbesparing en hoeveel door de lagere downforce komt.
De ERS-H neemt wel energie op, maar de grotere koelsystemen laten ook veel energie de lucht in verdwijnen dan vroeger.
Kijk ook bij de WEC, een 2.0 V4t tegen een 3.8 NA V8 en ze zijn aardig gelijkwaardig.
Dat komt dan ook dat de regel dusdanig zijn opgesteld dat de verschillende type motoren zo goed als gelijkwaardig moeten zijn. En anders wel de tankinhoud aanpassen zodat ze na zoveel uur racen alsnog bij elkaar in de buurt zitten door stops uit te sparen/meer te moeten makenquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:00 schreef Fer het volgende:
Kijk ook bij de WEC, een 2.0 V4t tegen een 3.8 NA V8 en ze zijn aardig gelijkwaardig.
Terwijl ze al wisten dat het turbo ging worden, dat welquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hooguit dat ze het wat eerder weten maar ook daar zal een deadline voor zijn en McLaren die hebben al heel lang geen goeie auto meer gebouwd en zoals ze nu aan het knoeien zijn zie ik ze dat volgend jaar ook niet op orde hebben.
En verder klopt die reden van McLaren ook niet want die beslissing was nog in het V8 tijdperk gemaakt
Dat wel maar het is niet de reden, ze wilden gewoon weer nr 1 zijn van een motorenleverancier, maar feit blijft dat ze vorig jaar niet eens dicht achter Williams zaten terwijl die voor het eerst met Mercedes gingen werken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Terwijl ze al wisten dat het turbo ging worden, dat wel
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel maar het is niet de reden, ze wilden gewoon weer nr 1 zijn van een motorenleverancier, maar feit blijft dat ze vorig jaar niet eens dicht achter Williams zaten terwijl die voor het eerst met Mercedes gingen werken.
Het zal heus wel zijn voordeel hebben gehad maar ze (Mac) zaten er vorig jaar dan wel erg ver naast, zelf FI was een concurrent of zelfs beter.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dat s wel het punt wat gemaakt werd. Mercedes kan chassis op motor afstemmen. McLaren hoopt dat ook te kunnen met de Honda.
Dat valt hartstikke mee, alleen de diesel heeft minder tankinhoud. Logisch want er zit meer energie in een kg diesel, dan een kg benzine. Maar ik doelde ook meer op Porsche/Toyota. Die V4T en V8NA hebben dezelfde tankinhoud.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat komt dan ook dat de regel dusdanig zijn opgesteld dat de verschillende type motoren zo goed als gelijkwaardig moeten zijn. En anders wel de tankinhoud aanpassen zodat ze na zoveel uur racen alsnog bij elkaar in de buurt zitten door stops uit te sparen/meer te moeten maken
quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:15 schreef Fer het volgende:
Het gaat veel dieper dan afmetingen. Onder andere hoe de hitte afgevoerd moet worden, ten opzichte van aero. Hoe de besturing het beste afgestemd kan worden enz enz.
Mclaren was nergens in 2013 omdat zij een nieuwe chassisconcept gestart waren. Het model van 2012 kon niet meer verder ontwikkeld worden. Bedenk ook dat Toto Wolff nog steeds beetje-eigenaar is van Williams en ik denk dat het stiekem een soort zuster team aan het worden is. Lekker om punten weg te pakken bij de concurrentie.
[..]
Dat valt hartstikke mee, alleen de diesel heeft minder tankinhoud. Logisch want er zit meer energie in een kg diesel, dan een kg benzine. Maar ik doelde ook meer op Porsche/Toyota. Die V4T en V8NA hebben dezelfde tankinhoud.
Kijk ook naar Renault/Redbull Technology/ALS die zitten ook alles op elkaar af te stemmen en ook de reden dat Torro Rosso over moest op Renault. Die afstemming is met deze motor gewoon de sleutel tot het succes.
Ik denk dat meer vrijheid in motortechnologie, bijvoorbeeld de oude V8 met 2 TERS units, zonder turbo, wel KERS, kan zorgen voor meer fabrikanten en meer competitie voor de top3 positites. Van de huidige motor zou alleen VAG of BMW kunnen instappen, maar die willen niet. Met een andere optie (non-turbo) zou je misschien een extra Japanner of Hyundai/Kia aan kunnen trekken.
Dat lijkt me toch heel stug, waar zijn ze nu dan, die auto kan net als vorig alleen maar hard rechtuitquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:15 schreef Fer het volgende:
Het gaat veel dieper dan afmetingen. Onder andere hoe de hitte afgevoerd moet worden, ten opzichte van aero. Hoe de besturing het beste afgestemd kan worden enz enz.
Mclaren was nergens in 2013 omdat zij een nieuwe chassisconcept gestart waren. Het model van 2012 kon niet meer verder ontwikkeld worden. Bedenk ook dat Toto Wolff nog steeds beetje-eigenaar is van Williams en ik denk dat het stiekem een soort zuster team aan het worden is. Lekker om punten weg te pakken bij de concurrentie.
[..]
Dat valt hartstikke mee, alleen de diesel heeft minder tankinhoud. Logisch want er zit meer energie in een kg diesel, dan een kg benzine. Maar ik doelde ook meer op Porsche/Toyota. Die V4T en V8NA hebben dezelfde tankinhoud.
Kijk ook naar Renault/Redbull Technology/ALS die zitten ook alles op elkaar af te stemmen en ook de reden dat Torro Rosso over moest op Renault. Die afstemming is met deze motor gewoon de sleutel tot het succes.
Ik denk dat meer vrijheid in motortechnologie, bijvoorbeeld de oude V8 met 2 TERS units, zonder turbo, wel KERS, kan zorgen voor meer fabrikanten en meer competitie voor de top3 positites. Van de huidige motor zou alleen VAG of BMW kunnen instappen, maar die willen niet. Met een andere optie (non-turbo) zou je misschien een extra Japanner of Hyundai/Kia aan kunnen trekken.
Klopt, op gebied van Aero lopen ze achter, dat moet ieder team zelf oplossen. Maar op gebied van tractie, het vermogen op de weg krijgen en remmen enz komen ze goed mee. Dus op een circuit van een rechte stukken met een paar hairpins ertussen komen zijn ze echt snel ja.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch heel stug, waar zijn ze nu dan, die auto kan net als vorig alleen maar hard rechtuit
Volgens mij kijken er niet zoveel Nederlanders F1 en zullen ze zich niet druk maken over Giedo v/d Garde.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Verstappen geen Nederlander maar Belg was geweest denk ik dat er hier ook heel anders tegenaan gekeken zou zijn.
Het had niet veel ander hoeven lopen om alles in Ned. te laten focussen op Giedo vd Garde en zijn strijd met dat arrogante Belgische blaag.
In Nederland is het allemaal volk dat in Studio Sport hoort wat er is gebeurd en daarover gaat lullenquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij kijken er niet zoveel Nederlanders F1 en zullen ze zich niet druk maken over Giedo v/d Garde.
Dat was met die man die altijd zo;n samenvatting maakte van 3 minuten en het had over Koel-taar.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland is het allemaal volk dat in Studio Sport hoort wat er is gebeurd en daarover gaat lullen
Diezelfde vraag kun je ook stellen voor andere circuits, waar het 's morgens kouder is dan in de middagquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat zouden ze testen? Eigenlijk is die baan veel warmer dan in Kwali en race.
Ze geven idd aan dat het lastig is. Er staat vandaag ook veel wind waardoor er weer zand op de baan waait.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Hopelijk alleen bij Mercedes, Ferrari en Williams dan kan Max zijn eerste GP zege pakken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pff dat zand, slecht voor de banden
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk alleen bij Mercedes, Ferrari en Williams dan kan Max zijn eerste GP zege pakken.
Nice.quote:
Aero denk ik en bij hete temperaturen kijken hoe de warmte het beste afgevoerd kan worden. Je kunt nu worst case testen tov racecondities.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, gezellig met de hele familie in de boxquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Mama en zusje Verstappen aanwezig in de box, laat Max toch zijn werk doen
de hond is ook meequote:Op zaterdag 18 april 2015 14:19 schreef Nober het volgende:
Godverdomme nu ook al die moeder en dat zusje erbij, straks ook nog zijn opa, oma, ooms, tantes, neefjes en nichtjes.
Dan ben je in ieder geval van hem af voor hij anderen de baan af kan rijdenquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:22 schreef Nober het volgende:
Goed dat Lotus de auto van Maldonado zo in elkaar gezet heeft dat ie uit elkaar valt zonder iets te raken.
Google Playstorequote:Op zaterdag 18 april 2015 14:23 schreef Coelho het volgende:
Is er ergens een betere live timing beschikbaar dan die van F1 live? Ik zou graag sectortijden en rondetijden zien. Nu staan er alleen gekleurde streepjes. Wat betekent een witte en gele sector trouwens?
Wit is oud, geel is de laatste, groen is persoonlijk snelste, paars is snelste van allemaalquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:23 schreef Coelho het volgende:
Is er ergens een betere live timing beschikbaar dan die van F1 live? Ik zou graag sectortijden en rondetijden zien. Nu staan er alleen gekleurde streepjes. Wat betekent een witte en gele sector trouwens?
Moet ik ff uitrekenen; met nog een geldschieter kan ik het seizoen afmakenquote:
merciquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wit is oud, geel is de laatste, groen is persoonlijk snelste, paars is snelste van allemaal
~ ¤29,-quote:
Hij heeft haar toch niet proberen te overrijden?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:30 schreef Droopie het volgende:
Zag vanmorgen foto van sophie verstappen en kleine max,toen vroeg ik me af of die ouders nog wel beetje normaal met elkaar omgaan met hun geschiedenis..maar eerste keer dat ze er is??
Of even de andere kant op sturen zodat 'ie op het stuk asfalt zou komen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom remde die niet voordat ie in het grind kwam
Ik wacht op de dashcam footage.quote:
Die kans lijkt me nu al vrij groot.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:34 schreef King_Merc het volgende:
Die zien we volgend jaar niet weer terug ..
Ik schat ze sneller dan Sauber, met zoveel voorbereiding.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:38 schreef Nober het volgende:
Wanneer gaat Haas F1 testen? Ben wel benieuwd of ze in de buurt van Manor komen.
Dit jaar....quote:
Last van overstuurquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:40 schreef Fer het volgende:
Wat zegt Max?
Buurman spuit de tuintegels.... grrr
After seeing the last race I became aware of the radio being public therefore I'd like to say hi to Fer, my biggest fan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:40 schreef Fer het volgende:
Wat zegt Max?
Buurman spuit de tuintegels.... grrr
Ik snap eigenlijk niet waarom de radio openbaar is. Zolang de wedstrijdleiding maar mee kan luisteren zodat teamorders e.d. niet gegeven worden. Ik vind dat je moet kunnen zeiken wat je wil op je team zonder dat de wereld mee luistertquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
After seeing the last race I became aware of the radio being public therefore I'd like to say hi to Fer, my biggest fan.
Beste timing layoutquote:
Dat is f1.com. De app is mooierquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste timing layout
Waar haal je die vandaan, ziet die ook in de app?
whut? Als je die F1 acces betaald krijg je de oude LT terugquote:
Ik vind die heerlijk simpel en overzichtelijk. Maar idd, die krijg je dus bij betalen op de f1.com site? Of is dat een optie, kun je diverse layouts kiezen of zo?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
whut? Als je die F1 acces betaald krijg je de oude LT terug?
En dan maar hopen dat die skelter van hem het niet weer begeeftquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:57 schreef Ferry_76 het volgende:
Gaat een lastige race worden voor Toro Rosso. Hopelijk kan Max nog wat doen met een goede race pace.
10 plaatsen gridstrafquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:00 schreef Nober het volgende:
Verstappen dadelijk under investagion for walking dangerously in the pitlane.
Kan Charly gelijk klagen bij zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:00 schreef Nober het volgende:
Verstappen dadelijk under investagion for walking dangerously in the pitlane.
Die is van Sport 1 go, 1 van de 6 kanalenquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste timing layout
Waar haal je die vandaan, ziet die ook in de app?
Blijven aannames of heb je bronnen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Klopt, op gebied van Aero lopen ze achter, dat moet ieder team zelf oplossen. Maar op gebied van tractie, het vermogen op de weg krijgen en remmen enz komen ze goed mee. Dus op een circuit van een rechte stukken met een paar hairpins ertussen komen zijn ze echt snel ja.
Mercedes had niet verwacht dat Ferrari zo snel dichterbij zou komen. Dus het komt niet helemaal goed uit. Maar hoe kan een team wat in 2013 nog met Marussia en Caterham aan het vechten was opeens op P3-4 komen zonder hulp. Ze hebben Williams meer info gegeven dan McLaren, omdat Williams toch niet het budget en capaciteit heeft om een bedreiging te vormen. McLaren zou dit wel kunnen zijn.
Ja maar, ik HEB Sport1!quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die is van Sport 1 go, 1 van de 6 kanalen
[ afbeelding ]
dan kan je toch met je computer of pad, mobiel naar het live timing of ander kanaal kjiken?quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar, ik HEB Sport1!
Kijken of ik Sport1Go dan ook kan gebruiken
Blijkbaar kan ik sinds de fusie met Ziggo daar ook bijquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de UPC tijd ging dat niet (geloof ik)
Dan denk ik dat maar weer eens onder mijn steen kruipquote:
BBCquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:46 schreef Nattekat het volgende:
JA GODVERDOMME, voetval op Sport1 select![]()
F1 in SD dus.
Ik heb sport 1 go maar kan beelden maar niet zien. Krijg steeds de melding dat ik niet ingelogd ben of dat ik de stream niet mag bekijken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marussia, een STR, een McLaren en een lotusquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:36 schreef Nober het volgende:
Marussia, McLaren, Force India out in Q1?
Dat zou een verrassing zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Marussia, een STR, een McLaren en een lotus
Gefeliciteerd Max!!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Negende, u las het hier als eerst. Feliciteer Max hieronder.
Een mix? Wat bedoel je daar meequote:
Eerder McLaren.quote:
Bijna net zo goed als die van Renaultquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
Honda heeft wel een goeie motor gemaakt
Hier klikken op video.sport1.nlquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:09 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb sport 1 go maar kan beelden maar niet zien. Krijg steeds de melding dat ik niet ingelogd ben of dat ik de stream niet mag bekijken.
Via direct live lukt het dan wel maar dan mis ik kanalen
Zeker per ongeluk de tekeningen van Renault gekregen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Button alweer stilWie zei ook alweer dat een Mclaren eruit zou liggen in Q1
![]()
5/5 op dit moment.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Marussia, een STR, een McLaren en een lotus
Alonso zei daarstraks al dat dit de laatste GP is waar ze geen punten zouden halen. Dit is al een goed begin van die geen punten halenquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:08 schreef Toekito het volgende:
Dadelijk gaat iedereen nog naar andere bandenquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Q2 halen gaat nog moeilijk worden voor Max
Op medium, nog niet op zacht gereden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:09 schreef LWD-Godius het volgende:
Q2 halen gaat nog moeilijk worden voor Max
Koop een lege sigarettenaanstekerquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik krijg een boner van die vonken.
kunstmatig. Ideetje van de FIA om juist voor dit soort races titanium blokken te monteren.....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik krijg een boner van die vonken.
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kunstmatig. Ideetje van de FIA om juist voor dit soort races titanium blokken te monteren.....
Zaten er bij de andere races toch ook op?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kunstmatig. Ideetje van de FIA om juist voor dit soort races titanium blokken te monteren.....
Ik zeg ook niet dat 't niets isquote:
Nee, Rosberg.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef tralalala het volgende:
Volgend seizoen zit Sainz of Verstappen in die wagen, kan niet anders toch?
Dat zou wel raar zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef tralalala het volgende:
Dat zou zelfs idioot zijn.quote:
Zit gelukkig nog wat rek in, maar dan moet hij in Q2 wel wat eerder eruitquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:21 schreef Nattekat het volgende:
4 tienden verloren in de laatste sector, gelukkig waren de eerste twee snel...
Ik weet niet of dit wel de tijd is om over te willen stappen naar het moederteamquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef tralalala het volgende:
gok dat Button er niet echt iets aan kan doen, paardenpijper.quote:
Mits de Renault motor beter wordt moet je bij RBR samen met Ricciardo een betere auto kunnen krijgen daar dan de STR isquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel de tijd is om over te willen stappen naar het moederteam
Tijd loopt alweer ondertussenquote:
Hopen op een 1:34'er dan kan het misschien.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:26 schreef MrStock het volgende:
Lijkt me sterk dat Max de volgende schifting gaat overleven. Ach, iig p11-p15... Beter dan helemaal achterin.
Als je een eindbaas bent mag je zuurstofoutfits aan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:26 schreef Izzy73 het volgende:
Eddie Jordan staat er echt voor jan lul bij tegenwoordig zeg.
Snottepiet, neuspieten, wuiven.... Zeg het maar, welke wil je?quote:
Noem je Eddie nu een eindbaasquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als je een eindbaas bent mag je zuurstofoutfits aan.
Q1 + Q2 tijden werden opgeteld.quote:
Regenquali ter proportie van een Maleisische monsoon.quote:
Dat was ook zo, de saaiste manier van kwalificeren die er was.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Q1 + Q2 tijden werden opgeteld.
Ojaquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Regenquali ter proportie van een Maleisische monsoon.
Je bent een stream aan het kijken die >2 minuten achterlooptquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bent een stream aan het kijken die >2 minuten achterloopt?
Acestream kan, als je niet ingrijpt op eens 3 minuten achter lopenquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bent een stream aan het kijken die >2 minuten achterloopt?
Power of Dreams.quote:
Weer?quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Man man man, weer dik verslagen als het om 1 snelle ronde gaat.Gelukkig maakt hij het in de race wel goed, maar dit moet wel beter hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |