quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar met Vettel en Raikkonen hebben ze ook een fantastisch duo, als die Ferrari volgend jaar iets meer op Raikkonen is afgestemd heb je ook 2 wereldkampioenen in huis.
Al zetten ze die 2 in een Manor, dan nog hebben ze 2 wereldkampioenen in huis.quote:
Omdat ik dan de meerwaarde van Hamilton even niet begrijp. Ik denk dat Raikkonen wat makkelijker is dan Hamilton, als hij een keer tegenslag heeft dan gaat 'ie gelijk miepen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al zetten ze die 2 in een Manor, dan nog hebben ze 2 wereldkampioenen in huis.
Als ze ze allebei op de pot zetten zitten 2 wereldkampioenen op de pot.
Waar wil je heen met dat bericht?
Ik begrijp het niet goed denk ik
Dat klopt, maar ik denk dat Button, als hij bij Gods gratie de kans krijgt, volgend jaar best voor een minimaal salaris tweede viool wil spelen. Zeker als Magnussen naar Amerika gaat.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:37 schreef Beach het volgende:
Zelfs McLaren heeft twee wereldkampioenen in huis.
Omdat Hamilton een paar tienden extra snelheid in zijn dna heeft. Net zoals Alonso, Vettel (en Verstappen)quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik dan de meerwaarde van Hamilton even niet begrijp. Ik denk dat Raikkonen wat makkelijker is dan Hamilton, als hij een keer tegenslag heeft dan gaat 'ie gelijk miepen.
Misschien meer dan Raikkonen maar Vettel is natuurlijk wel de koning van een heel snelle kwalificatie en dan in de race zijn eigen tempo rijden, meer dan Hamilton.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat Hamilton een paar tienden extra snelheid in zijn dna heeft. Net zoals Alonso, Vettel (en Verstappen)
Daarom had Raikkonen 111 punten meer dan Grosjean in 2012 en 51 punten meer dan Grosjean in 2013 bij Lotus...quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:34 schreef Fer het volgende:
Deze auto is al op Raikonnen afgestemd. En hij was nooit echt sneller dan Massa in dezelfde auto, of sneller dan Rookie Hamilton in een snellere auto. Zelfs Grosjean was sneller.
'Geralt krijgt geen penis'quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al zetten ze die 2 in een Manor, dan nog hebben ze 2 wereldkampioenen in huis.
Als ze ze allebei op de pot zetten zitten 2 wereldkampioenen op de pot.
Waar wil je heen met dat bericht?
Ik begrijp het niet goed denk ik
*het *construceurskampioenschapquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:53 schreef WEST het volgende:
Even de stand in de constructeurs kampioenschap aangepast. Stond nog één van voor China in.
En Sainz JR.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:01 schreef Kopsterk.. het volgende:
Verstappen gaat het helemaal maken in de F 1, veel beter dan zijn vader en veel beter dan Lammers
en Senna, Schumacher, Mansell, Prostquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:01 schreef Kopsterk.. het volgende:
Verstappen gaat het helemaal maken in de F 1, veel beter dan zijn vader en veel beter dan Lammers
RTL 114 net als Kruidvat, Helemaal gratis moooooaaaaaaahhhhhhquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:57 schreef eddehaas het volgende:
SKY F1 kan er ook wel bij, daar kijk ik het op via stream ^^
Ik zet bij die reclame altijd het geluid uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:02 schreef Kopsterk.. het volgende:
[..]
RTL 114 net als Kruidvat, Helemaal gratis moooooaaaaaaahhhhhh
naja wat maakt het uit de goede stand staat erinquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
*het *construceurskampioenschap.
En daar gaat het omquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:07 schreef WEST het volgende:
[..]
naja wat maakt het uit de goede stand staat erin
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 21:12:53Max Verstappen reed vandaag met de Maleisie motor. Morgen gaat er pas de verse in. Software nwe versie praatte niet fijn ,....morgen beter reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 19:13:59Renault heeft techneuten ingevlogen naar bahrein om motoren china te checken ipv motoren terug naar Frijk te sturen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |