Klopt, ik hoop nu een poot van een Keniaan te krijgen. Sta nog op de wachtlijst.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh je bent bij de fysio geweest! VertelAmputeren?
Dat is goed nieuws! Mijn fysio heeft 3:07 gelopen in Rotterdam...quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het was gezellig en belangrijker nog, ze is langzamer dan ik toen ik nog hardloper was.
En jouw fysio en dan ook nog eens een stuk ouder dan ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Mijn fysio heeft 3:07 gelopen in Rotterdam...
Ja, mobiel...quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:47 schreef Guard het volgende:
Zit je mobiel steffel?
Dan werkt het blijkbaar niet zo denderend
Ik heb het inmiddels goed gehad hier, ik wil wel een stukje gaan lopen onderhand...
Weet alleen nog niet wat, korte interval, of een duurloopje met 2 tempoblokken
Drie trainingen van ten hoogste 3 km. Het is inderdaad beter dan niets.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:00 schreef Mr.B. het volgende:
Zwabber, 3x3km in 1 training of in een week 3 trainingen van ten hoogste 3km? Hoe dan ook, het is een begin. En je weet: waar je niet dood aan gaat....
En ben je er ook wat wijzer van geworden?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, wat duurt zo'n MRI lang. Ik was wel h eel goed in stilliggen
Denk 2.45'14, wordt een mooie tijd in ieder geval!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Drie trainingen van ten hoogste 3 km. Het is inderdaad beter dan niets.
Jij succes komend weekend, het is denk ik heerlijk loopweer! Wat wordt je streeftijd in Leiden, sub 2:50 gok ik?
Nog niet, was alleen de scan, uitslag komt later!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En ben je er ook wat wijzer van geworden?
Dat kan jij dus ook lopen he! Als je eens een fatsoenlijke marathon gaat lopen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Denk 2.45'14, wordt een mooie tijd in ieder geval!
Ik ga volgende week nog een wedstrijdje doen met 1 heuveltje erin, gaat helemaal goed komen dus op 3 meiquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:35 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
HeuveltrainingWas lekker! Over twee weken Koning van Spanje, het was ook wel nodig, m'n heuvelskills zijn wat roestig, vaker doen.
https://www.endomondo.com/workouts/504975184/11291298
Wat is er kapot, je rug? Dat heb ik ff gemist.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet, was alleen de scan, uitslag komt later!
Vergeet ook niet heuvelaf te trainen, daar ga ik bij >30 km altijd op stukquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga volgende week nog een wedstrijdje doen met 1 heuveltje erin, gaat helemaal goed komen dus op 3 mei![]()
vorige week hopelijk genoeg gedaan heuvelop
Ik bij de eerste heuvel al.... omhoog gaat prima maar afdalen is niet mijn sterkste kant. Gelukkig dat wd met 260 D+ een vlak parkoers hebben vandaagquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:42 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Vergeet ook niet heuvelaf te trainen, daar ga ik bij >30 km altijd op stuk
Verrekking/ontsteking.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:06 schreef Quoi het volgende:
He Zwab, 3x3 is idd ook wat. Heeft de fysio ook - voor zover ze dat kan - een werkdiagnose gesteld?
Ja, onderrug. Nog steeds, sinds mei vorig jaar, al heb ik natuurlijk veel te lang doorgelopen. Nu al sinds half december aan het herstellen met wat flinke pieken en dalen, en nog wat extra zekerheid met de MRI dusquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:40 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Wat is er kapot, je rug? Dat heb ik ff gemist.
Ik heb geen kids, ook geen snelle of langzame fysiotherapeut. Wel een podotherapeute die bij de top zit (M in 2:35:15).quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:01 schreef steffelonio het volgende:
[..]
(Maar heb kids thuis. Daarom kom ik niet onder de 3 uur 30 op een marathon)
Wat een pokkeherrie maakt dat ding, hè.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, onderrug. Nog steeds, sinds mei vorig jaar, al heb ik natuurlijk veel te lang doorgelopen. Nu al sinds half december aan het herstellen met wat flinke pieken en dalen, en nog wat extra zekerheid met de MRI dus
Ik kreeg een soort van koptelefoon ding om. Het viel daardoor wel mee! En geen ideequote:Op vrijdag 17 april 2015 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een pokkeherrie maakt dat ding, hè.
Wanneer volgt de uitslag?
Hee joh snellerd, bewaar dat tot zondag!quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan dat nog niet zo goed, een training op een vast tempo beginnen. Vervolgens loop ik 28:52 op de 5km, terwijl dat zondag pas moest.Zal je zien dat ik daar zondag niet meer aan kom
Volgende keer maar op een voor mijn gevoel slakkentempo weg.
Ik faal weer eens. Goed, niks nieuws aan de horizonquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hee joh snellerd, bewaar dat tot zondag!
Ja dat was op die onfatsoenlijke marathon die hij liepquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij de RW zit een boekje over wandelen/trailrunning/MTB'en en daarin staat een foto van jero in actie, vliegend een trap op!
Ah joh zondag met een extra stoot wedstrijd adrenaline ga je gewoon nog snellerquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik faal weer eens. Goed, niks nieuws aan de horizon
Alleen bij abonnementen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij de RW zit een boekje over wandelen/trailrunning/MTB'en en daarin staat een foto van jero in actie, vliegend een trap op!
Blijkbaar. Er zit bij mij ook reclame bij iedere maand.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen bij abonnementen?
Ik heb de RW gekocht, maar heb geen boekje.
Ik ben wel benieuwd wat jero zou lopen bij een wegmarathon en of hij sneller is dan Mr B.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat was op die onfatsoenlijke marathon die hij liep
Kickstarter beginnen om Jero en B samen in een marathon te krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jero zou lopen bij een wegmarathon en of hij sneller is dan Mr B.
Nou, hoeveel startgeld zouden we neer moeten leggen? Wie biedt zich aan als haas?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Kickstarter beginnen om Jero en B samen in een marathon te krijgen
Kan een spannende strijd worden.
ik wil best 500 meter hazenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou, hoeveel startgeld zouden we neer moeten leggen? Wie biedt zich aan als haas?
Dit is een soort Superbowlquote:
Goed plan, ga ik wat langzamer!quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah joh zondag met een extra stoot wedstrijd adrenaline ga je gewoon nog sneller
Het is Kopenhagenquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Drie trainingen van ten hoogste 3 km. Het is inderdaad beter dan niets.
Jij succes komend weekend, het is denk ik heerlijk loopweer! Wat wordt je streeftijd in Leiden, sub 2:50 gok ik?
Ik denk dat ik Jero dan ongeveer 2 seconden te snel af zal zijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Kickstarter beginnen om Jero en B samen in een marathon te krijgen
Kan een spannende strijd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |