Eerst maar een paar jaar fietsen en kijken of ik het dan nog leuk vind.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een kandidaat voor een maatframe dus.
Kun je voor best een leuke prijs in Engeland bestellen.
Is st. Bernardus abt 12 eigenlijk een quadruple?quote:
Volgens mij wel. In WOII recept gekregen van de st. sixtus, omdat zij bang waren dat deze verloren zou gaan. En zij hebben de wv12 altijd een quad genoemd... Dus dan ga ik er vanuit dat het neefje uit watou dat ook is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is st. Bernardus abt 12 eigenlijk een quadruple?
Nieuwe schoenen testen zo
net westvleterenquote:Op zaterdag 18 april 2015 07:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is st. Bernardus abt 12 eigenlijk een quadruple?
Nieuwe schoenen testen zo
Okok chef. Kan niet meer aan Vittoria's komen voor morgen dus het worden Veloflexen!quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:48 schreef Patroon het volgende:
Tommeke, je moet je keuze niet laten afhangen om de lek bestendigheid. Het is zonde om niet optimaal te rijden omdat je lek zou kunnen rijden. Beter 20x perfect en 1x lek, dan 21x half werk. Alles of niks. Vorig jaar 30x gekoerst met vittoria's, ook in regen. 0x lek. Kan best een keer gebeuren, maar ik voer geen beleid op incidenten.
jij was 1,95 toch ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:43 schreef Moody het volgende:
Giant Defy is in da house. Heb voor een XL gekozen, omdat een L van een kennis te klein voelde (iets gedrongen). De "reach" van de XL voelt na een flinke testrit nu juist weer te groot. Mijn armen voelen te kort, je kent het gevoel vast.
Heb de stuurpen al omgekeerd (van -8 gr. naar +8 gr.). Morgen weer eens proberen. Ik hoop toch echt dat ik wel de juiste framemaat gekozen heb
en nu is ie van captain slow zekerquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn fiets is te snel om te fotograferen
Is van Lucky luke geweest.
Wat een baasquote:Op zaterdag 18 april 2015 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ik reed deze week langs de schie op mijn bakfiets tegenwind, zit er iemand in mijn wiel. Ik denk naja best. Eind vd strook hoor ik m achter me: "Nou je rijdt wel aardig door zeg hihihi"
Komt ie naast is het een oude man van 80 op een stadfiets.
Ja zegt hij ik ben vroeger wielrenner geweest, hij had bij de amateurs gereden en pikte nog af en toe een wieltje als hij het bij kon houden. Had nog 3 koersfietsen, 1 staal, 1 alu en ook nog ene carbonnen.
Lol
[ afbeelding ]
Daar geloof ik echt niks vanquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:48 schreef Carb het volgende:
"De politie roept de deelnemers aan de toerversie van de Amstel Gold Race op om vandaag alert te zijn voor fietsendieven." "De gemiddelde waarde van de racefietsen die vandaag aan de start verschijnen ligt tussen de 4.000 en 5.000 euro." http://nos.nl/artikel/203(...)iefstal-tijdens.html
Rijke toerders.
Nou er staan er zat van 10K denk en die trekken het aardig opquote:
Wordquote:
Same here. Paar gasten met Isaac's met Zipp wielen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wordbij ons op de club (meer dan 100leden) zijn er twee a drie leden die een fiets hebben welke meer dan 4k hebben gekost.
Zegt onze Pinarello rijder.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:36 schreef ratatat het volgende:
Maar bolle toerders hebben toch relatief vaak echt dure fietsen.
De echte fanatieke wielrenners laten dat soort toertochten toch juist links liggen. Denk juist dat dit soort wielrenners de duurste fietsen hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:36 schreef ratatat het volgende:
Maar bolle toerders hebben toch relatief vaak echt dure fietsen.
Op zich wel lekker voor in het vlakke Nederland. Maar beter gaan ze een keer met een electronische groep komen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 04:41 schreef buzz1291 het volgende:
Stukje masterpiece.....
[ afbeelding ]
En zeg niet dat het niet mooi is!
Vorig jaar zijn er in ieder geval aardig wat dure fietsen gejatquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:48 schreef Carb het volgende:
"De politie roept de deelnemers aan de toerversie van de Amstel Gold Race op om vandaag alert te zijn voor fietsendieven." "De gemiddelde waarde van de racefietsen die vandaag aan de start verschijnen ligt tussen de 4.000 en 5.000 euro." http://nos.nl/artikel/203(...)iefstal-tijdens.html
Rijke toerders.
denk dat ze meer doelen op de gemiddelde prijs van de gestolen fietsen, gok ik zo.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:48 schreef Carb het volgende:
Rijke toerders.
In ieder geval de agrquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
De echte fanatieke wielrenners laten dat soort toertochten toch juist links liggen. Denk juist dat dit soort wielrenners de duurste fietsen hebben.
tijd voor een zwarte bidonquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:51 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
ja zadel staat te ver naar achter, was verschoven tijdens dit testritje na gekut aan mn fiets.
Pagina vol TCR
Knut, nu jij nog.
jup inderdaad verhaal gehoord van Eigenaar van Hotel Rido.. staan ze gewoon op de uitkijk vanaf een parkeerplaats, en wordt gewoon gekeken hoeveel fietsen de garage ingaan. Had de laatste paar jaar al extra zijn auto voor de garage gezet zodat ie niet zomaar opengebroken kon wordenquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:48 schreef Carb het volgende:
Rijke toerders.
Haha grappig. Heb ook eens in dat hotelletje gezeten. Kwamen veel wielerploegen. Prima gast die eigenaar. Vertelde ons hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup inderdaad verhaal gehoord van Eigenaar van Hotel Rido.. staan ze gewoon op de uitkijk vanaf een parkeerplaats, en wordt gewoon gekeken hoeveel fietsen de garage ingaan. Had de laatste paar jaar al extra zijn auto voor de garage gezet zodat ie niet zomaar opengebroken kon worden
Ook jongens op scooter die dan langs terras rijden, en jongen achterop grijpt dan een fiets, in veldrijdstijl op zijn nek en zo rijden ze dan snel weg. Kun je nooit redden om achteraan te rennen..
Haha deze ff gemistquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
Maar als je echt iets wilt bereiken in het wielrennen, en ook in het leven, dan zul je toch echt uit Friesland moeten. Het is niet anders.”
gr gr Lieuwe Westra
http://soigneur.nl/interview/lieuwe/
was ons vaste hotel bij koersen in z-limburgquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha grappig. Heb ook eens in dat hotelletje gezeten. Kwamen veel wielerploegen. Prima gast die eigenaar. Vertelde ons hetzelfde verhaal
Waarom niet? Koers je alleen maar in Fryslan?quote:
Paspoort is verlopenquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom niet? Koers je alleen maar in Fryslan?
Bij de AGR jatten ze alleen maar dure S-Works enzo.
Lens stuk?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een stukje over het parcours van de toerversie, wordt je nog op de foto gezet ook.
Kwam jullie nog tegen, uurtje of 10 bij Assendelft. DDX valt niet te missenquote:
kan per merk of type verschillen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Body zit dus los.. Hoe zet je dat vast? Of is dit garantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |