4000s dan toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:04 schreef Tommeke het volgende:
Patty? Zondag ook Blauwhuis?
Welke banden zal ik gebruiken?
- 4000s. Betrouwbaar en snel. Alleen saai.
- Veloflex Master. Supersnel, weinig lekbescherming. Ubersoignee.
- Michelin Pro4. Ook goed. Rij er meer lek mee dan 4000s.
Koersband. Is wel de comp versie. 'k rijd er prima op. Denk niet dat duurdere banden het verschil gaan maken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, moet dat een koersband of een trainingsband zijn?
Voor de koers moet je natuurlijk 25mm vittoria evo's pakken met de bruine wang. Die lopen veel mooier en goede grip. Banden moet je als wedstrijdrenner niet op bezuinigen.
Verder moet er een wit stuurlint en zadel op. En je stuur moet naar benee.
wat kost ie nieuw dan, daar 40% vanquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:07 schreef Yankee het volgende:
Grote vrienden, ik heb een vraag![]()
Wat is een beetje een reële vraagprijs voor de volgende fiets:
Red Bull Carbonflyer met Ultegra 6700 en Ultegra 6700 wielen, fiets is ongeveer vijf jaar oud. In prima staat uiteraard.
Was iets van 1500 of 1600 geloof ik. Dus 650quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat kost ie nieuw dan, daar 40% van
Lijkt me zeker realistischquote:Op vrijdag 17 april 2015 18:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
Was iets van 1500 of 1600 geloof ik. Dus 650
Rij je met die veloflex zo snel lek dan? Staat hoog op m'n lijstje als mijn huidige banden op zijn. Bruine wangen zijn wel coolquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:04 schreef Tommeke het volgende:
Nieuw zwarte stuurlint kopen. Zijn toch niet duurquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:08 schreef fetss het volgende:
Heren, kenners..
Hoe krijg ik mijn (normaal wit) stuurlint weer wit?
Welk middel kan ik het best gebruiken?
Klopt! Met nat weer rij je snel lek met die krengen. Ga wel daar op koersen. Mooi voor de foto's!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Rij je met die veloflex zo snel lek dan? Staat hoog op m'n lijstje als mijn huidige banden op zijn. Bruine wangen zijn wel cooldan rij je nep tubes ofzo
beetje schuurmiddel beter pak je glad wit lint dat blijft wel mooiquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:08 schreef fetss het volgende:
Heren, kenners..
Zoals Andyy al zei, gewoon nieuw (zwart) lintje kopen, kost niets.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:08 schreef fetss het volgende:
Heren, kenners..
Ja ben er. Enige goeie keuze is Victoria evo corsa. #éénwegnaarromequote:Op vrijdag 17 april 2015 17:04 schreef Tommeke het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ben er. Enige goeie keuze is Vittoria evo corsa. #éénwegnaarrome
Ik vind die wielen (kleuren en letters) echt niet bij deze fiets (lichtblauw in het frame) passen. Ik vind Giant overigens wel mooie fietsen maken zit al tijd te kijken bij Mantel naar een racefiets van Giant, kut alleen te bestellen via internet, wellicht keer langs gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:06 schreef Andyy het volgende:
Zijn dat carbon fsa cranks? Kekke wieltjes, vind supra decals wel mooi.
Een L inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |