SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 17-04-2015 13:50:33 ]
Mooiste vond ik, bij ik dacht wevelgem, cannondalerijder (?) die 'm uit frustratie de sloot in flikkert... En m even later uit 't water staat te trekkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit hebben we wel al veel gezien dit jaar.
Ik noem een Sagan. Een Nathan Haas. Een Sep vanMarcke.
Misschien heeft thijs sunfield toch gelijk met zn het ligt aan het carbon
Je bent net zo langzaam als op de fiets.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef Andyy het volgende:
PFFFF, IK WILDE 'M OPENEN MET EEN TOPICTITEL, OPENT DIE STOMME IJSBEER EEN NIEUWE ZONDER![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, minder 'sloot' dan in mn herinnering, maar even hilarischquote:
Het mooiste was Wiggoquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Mooiste vond ik, bij ik dacht wevelgem, cannondalerijder (?) die 'm uit frustratie de sloot in flikkert... En m even later uit 't water staat te trekken
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent net zo langzaam als op de fiets.
Heulemaal niks.. Morgen toertochtjequote:Op vrijdag 17 april 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan jullie vanmiddag untappen boys.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:33 schreef kaasplankje het volgende:
knut is laat voor werk
[ afbeelding ]
Patty in de Ronde van Bolsward
[ afbeelding ]
Andyy crashed weer
[ afbeelding ]
Ik geniet intens van mijn laatste werkeloze vrijdag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:35 schreef buzz1291 het volgende:
Zeg, ga allemaal eens lekker aan het werk, dan neem ik nu een La Rue biertje hier om half zes!
[ afbeelding ]
Gewoon halve liters tanken joh. Dan is het morgen net alsof je een extra klim hebt. En daar doen we het toch allemaal voor ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik geniet intens van mijn laatste werkeloze vrijdag.
Schultis klappen in huispak. -ware het niet dat ik morgen moet fietsen.
Filmpje van die Giro twee a drie jaar terug is ook mooi toen hij als een dweil afdaaldequote:Op vrijdag 17 april 2015 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mooiste was Wiggo
Als een baas
Hebben ze bij Gois allemaal afgekeken van Gary Kleinquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn Gios is een 3butted alloy met mooie ranke buis en full carbon voorvork, lijkt helemaal niet op een 13 in dozijn giant
Mooi ding welquote:Op donderdag 16 april 2015 23:11 schreef Moody het volgende:
Hoppa! Jullie hebben concurrentie
Na jarenlang cross-hybride te hebben gereden, maak ik nu de stap naar wielrennen. Naja, "wielrennen". Het blijft voor mijn lol....conditie op peil houden...afstandjes van 100-150km max. En liefst niet als het regent. Ben geen echte dus
Al eerder geprobeerd, maar niet doorgegaan ivm klachten in de onderrug. Daarom nu gekozen voor endurance geometrie. Morgen ga ik mijn Giant Defy Advanced Pro 1 ophalenUitloopmodel, dus flinke korting weten te bedingen.
[ afbeelding ]
Volgens mij prima fietsje voor de komende tijd (toch?) Zie ook niet echt onderdelen die ik direct zou willen vervangen op termijn. Fietsje heeft zelfs aardige carbon wielenOk, iets teveel van het goede voor een beginner wellicht, maar aan de andere kant is een fijne fiets ideaal als flinke stok achter de deur om je op te werken tot het niveau van de fiets
gr gr Lieuwe Westraquote:Maar als je echt iets wilt bereiken in het wielrennen, en ook in het leven, dan zul je toch echt uit Friesland moeten. Het is niet anders.”
Deze komt vieshard aan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gr gr Lieuwe Westra
http://soigneur.nl/interview/lieuwe/
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gr gr Lieuwe Westra
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gr gr Lieuwe Westra
Linkje aubquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:00 schreef Tommeke het volgende:
Goeie twitterfittie tussen Leo van Vliet en die debiele Marijn de Vries bezig
twitter:leovanvliet twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 14:24:54@marijnfietst hoe bedoel je. Volgens mij rijden er morgen 1500 dames de toerversie #AGR reageer retweet
Ga je met #teamfrank fietsen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb echt gigantisch trek in snackbarvoer, maar morgen moet ik met DDX en kornuiten fietsen.
Anderzijds moet ik voor pasta ofzo boodschappen doen.
Dit is slechts een greep uit mijn zware leven.
Jazeker. Eens kijken hoe dat er aan toe gaat.quote:
Wel zoveel mogelijk Frank uit de wind zetten dan. Kijken of ie boos wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jazeker. Eens kijken hoe dat er aan toe gaat.
Jammer genoeg op de rammelende dracat
Ik ben alleen thuis en moet iets van de hellofresh box makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb echt gigantisch trek in snackbarvoer, maar morgen moet ik met DDX en kornuiten fietsen.
Anderzijds moet ik voor pasta ofzo boodschappen doen.
Dit is slechts een greep uit mijn zware leven.
En dan laat je die tantoe dure zooi maar lekker beschimmelen en gooi je elke week een halfvolle hellofresh box weg? In Noord Korea hebben ze niet eens Hello Fresh boxen!quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en moet iets van de hellofresh box maken![]()
Hier ben ik echt te lui voor dus het gaat een vloeibare maaltijd worden.
Ik ga voor de plaatsnaambordjes en verder geen meter op kop. Verystyle dusquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel zoveel mogelijk Frank uit de wind zetten dan. Kijken of ie boos wordt.
Ik heb very niet zien sprinten hoor. Meer buffelen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga voor de plaatsnaambordjes en verder geen meter op kop. Verystyle dus
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en moet iets van de hellofresh box maken![]()
Hier ben ik echt te lui voor dus het gaat een vloeibare maaltijd worden.
steek die aubergine maar lekker in je eigen currytunnelquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wil jij m hebben kaas. Het was auberginecurry geloof ik
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
steek die aubergine maar lekker in je eigen currytunnel
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga voor de plaatsnaambordjes en verder geen meter op kop. Verystyle dus
kabeltje niet gelukt ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer genoeg op de rammelende dracat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |