Grote familie punt NL... Met zn hoevelen zijn jullie?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wellus, Fann is ook mij, wij zijn allen kinderen van God
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wellus, Fann is ook mij, wij zijn allen kinderen van God
paria's en paprika's = parika'squote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we hier een sc maken met parika's en sompige aardappels.
just me, myself and Iquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Grote familie punt NL... Met zn hoevelen zijn jullie?
Hihiquote:
Post nog eens het recept van Spaghetti Carbonara a la Soury ja?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja laten we hier een sc maken met parika's en sompige aardappels.
Wat? dat het opgeheven is? Ik kan me er niet druk om makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
40+ Kan het nog steeds niet uitstaan.
Nou, de manier waarop trek ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat? dat het opgeheven is? Ik kan me er niet druk om maken
Ja, dat was best lulligquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, de manier waarop trek ik niet.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach, start ik toch zelf ff een ouwe taaie forum.
Niet geweest, was te zonnigquote:
Toe maar... Lekker bezig ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet geweest, was te zonnigik ben aan de schoonmaak gegaan
![]()
Ik heb de Gordijnen in de slaapkamer gewassen, en alles daar gesopt enzo
en de hele boel anders gezet, ik ben nog niet klaar, effe koffie pauze
Zekers en dat heeft niets met Fann te makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen gaan, chufi? Spanje een optie?
even snel quotenquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers en fat heeft niets met Fann te maken
quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers en dat heeft niets met Fann te maken
Ik vermoed dat ik zo een baan kan krijgen bij mn ex-schoonfamilie... Maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn ouders hebben er over zitten denken om te emigreren naar Spanje, maar uiteindelijk kozen ze voor een stacaravan in Nederland.
Wat doodzonde dan. Als ik een kans zie, mieter ik direct op. Lijkt me heerlijk om in een warm land te wonen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik zo een baan kan krijgen bij mn ex-schoonfamilie... Maar dat wil ik niet
Een watte?quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Opgescheept met een KT onder een hunebed
Ze werken in de doodzonde ..... met kisten en zo ....quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doodzonde dan. Als ik een kans zie, mieter ik direct op. Lijkt me heerlijk om in een warm land te wonen.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze werken in de doodzonde ..... met kisten en zo ....
Ja, het is handel. En dan al die gouden kiezen nog die overblijven na crematie, waar sommige nabestaanden niets van weten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed mensen blijven wel doodgaan...
maar maar het was heel vies allemaalquote:
nee, dat lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers en dat heeft niets met Fann te maken
worden die verpats? wat luguberquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is handel. En dan al die gouden kiezen nog die overblijven na crematie, waar sommige nabestaanden niets van weten.
Soms is er geen logicaquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb snel teruggelezen want ik was effe bezig, maar deze snap ik niet
Weet ik niet, maar als niemand er aanspraak op maakt zullen ze het wel om laten smelten neem ik aan.quote:
ieuw...quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als niemand er aanspraak op maakt zullen ze het wel om laten smelten neem ik aan.
Ja die heeft niets met deze SC te maken ,...quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
welke magie Chuf, onze magie is het weg?Nee man die is er nog
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heeft niets met deze SC te maken ,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |