Foo Fighters LP halen?quote:
Dat sowieso.quote:
Niceeequote:
2013 was briljant, eerst om 7 uur in de rij staan bij Concerto Amsterdam, toen trad Seasick Steve daar op voor 40 manquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb er geen tijd voor zaterdag, helaas
Is er een platenzaak in Delft!?quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2013 was briljant, eerst om 7 uur in de rij staan bij Concerto Amsterdam, toen trad Seasick Steve daar op voor 40 man, toen naar een paar platenzaken in Delft en Rotterdam
En terug via Almere.
Meerdere.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is er een platenzaak in Delft!?
Deze jeboyDD niet hoor.quote:
Welke?quote:
Is alweer 2 jaar terug maar iig een velvet volgens mijquote:
Ik ga meerdere zaken langs dus kom hem wel ergens tegen. Dat Medium Rare album uit 2011 kom ik ook nog wel eens tegen.quote:
Oh nice, die wil ook nog eens hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga meerdere zaken langs dus kom hem wel ergens tegen. Dat Medium Rare album uit 2011 kom ik ook nog wel eens tegen.
Ik heb hem ook op Cd, was een limited uitgave van een Engels en Belgisch muziekblad.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh nice, die wil ook nog eens hebben
Rutte en zijn Engels zelf ik kan het beterquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
"Welkam to the Nedderlends an welkam to de heeq" - Rutte
Tja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En daarom moet RSD genadeloos de nek omgedraaid worden in zijn huidige vorm.
pisikffmeequote:
Niet 600 releases waar maar 3 van gemaakt worden, maar doe een stuk of 20 / 30 en dan degelijke oplages.quote:
Dat zei je eerder vanavond ook al.quote:
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:19 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)efeling_geweest.html
Toen reageerde hij daarna niet meer volgens mij.quote:
Net een nieuwe geopend.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:23 schreef en-er-gy het volgende:
wat een onzinkraam. Iemand nog een pilsje?
Fucking simpel:quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
ik snap de punten telling bij darts eigenlijk niet maar het is sowieso leuk om naar te kijken
Kan allemaal best hoor, vind het alleen jammer, het is al zo dunbevolkt hier.quote:
Ah oke ik ga binnenkort denk ik een pauper dartbord kopen voor in mijn woningquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fucking simpel:
501 punten
Gooien tot je er 0 hebt, dan win je een leg.
Laatste pijl moet in een dubbel (buitenste ring of bulls-eye)
Dan wie het eerst 7 legs heeft.
Zal ik er nog maar eentje openen dan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:23 schreef en-er-gy het volgende:
wat een onzinkraam. Iemand nog een pilsje?
Niemand zei toen wat dus ja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan allemaal best hoor, vind het alleen jammer, het is al zo dunbevolkt hier.
Zijn nog kut beesten ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat meeuwen 40 jaar oud kunnen worden?
quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat je ballen buiten je lichaam hangen zodat ze 28 graden blijven ipv. de 37 graden van je lichaam?
nu wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat meeuwen 40 jaar oud kunnen worden?
Ik klik de link niet aan, loopt m'n iPod vast enzo.quote:
Zijn schitterende beestenquote:
De Gouden Koets is gemaakt door firma Spykerquote:
Ik woon in een stad die aan 3 kanten zee heeft. Ik hou van die beesten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man ooit stage gelopen bij Vogelhospitaal Naarden.
Neat.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De Gouden Koets is gemaakt door firma Spyker
Alberto S. ?quote:
Dan weet ik het ook niet.quote:
Klep klep klepquote:
Jep maar iedereen wisselde wel van plekken en alles. Snap stiekem het gehaat op een kring nooit zo erg.quote:
Kringverjaardagen zijn best chill.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep maar iedereen wisselde wel van plekken en alles. Snap stiekem het gehaat op een kring nooit zo erg.Vraag me altijd af hoe het dan wel 'moet'
Statafels en heel veel bierquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep maar iedereen wisselde wel van plekken en alles. Snap stiekem het gehaat op een kring nooit zo erg.Vraag me altijd af hoe het dan wel 'moet'
In carré opstelling.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook ff doen.quote:
Ik kan helaas geen kringverjaardagen in mijn studiowoning houden hahaquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joan. En bij ons wordt er genoeg van plek gewisseld. Familie groot genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |