Foo Fighters LP halen?quote:
Dat sowieso.quote:
Niceeequote:
2013 was briljant, eerst om 7 uur in de rij staan bij Concerto Amsterdam, toen trad Seasick Steve daar op voor 40 manquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb er geen tijd voor zaterdag, helaas
Is er een platenzaak in Delft!?quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2013 was briljant, eerst om 7 uur in de rij staan bij Concerto Amsterdam, toen trad Seasick Steve daar op voor 40 man, toen naar een paar platenzaken in Delft en Rotterdam
En terug via Almere.
Meerdere.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is er een platenzaak in Delft!?
Deze jeboyDD niet hoor.quote:
Welke?quote:
Is alweer 2 jaar terug maar iig een velvet volgens mijquote:
Ik ga meerdere zaken langs dus kom hem wel ergens tegen. Dat Medium Rare album uit 2011 kom ik ook nog wel eens tegen.quote:
Oh nice, die wil ook nog eens hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga meerdere zaken langs dus kom hem wel ergens tegen. Dat Medium Rare album uit 2011 kom ik ook nog wel eens tegen.
Ik heb hem ook op Cd, was een limited uitgave van een Engels en Belgisch muziekblad.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh nice, die wil ook nog eens hebben
Rutte en zijn Engels zelf ik kan het beterquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
"Welkam to the Nedderlends an welkam to de heeq" - Rutte
Tja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En daarom moet RSD genadeloos de nek omgedraaid worden in zijn huidige vorm.
pisikffmeequote:
Niet 600 releases waar maar 3 van gemaakt worden, maar doe een stuk of 20 / 30 en dan degelijke oplages.quote:
Dat zei je eerder vanavond ook al.quote:
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:19 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)efeling_geweest.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |