quote:Op donderdag 16 april 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is er sowieso een beetje teveel in gaan geloven uiteindelijk.
Wat een gekkiequote:Op donderdag 16 april 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers denkt dat het nog kan.
OP is dronkenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
I knowquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina komt niet zo vaak meer hier
Niet doen ditquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Sked sinds Mertens er uit is loopt het perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hafcfan vindt dit leuk.Zonder wrijving geen glans
Merkwaardig om je over zulke kleinigheden druk te maken.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik tolereer geen posts die Dries ook maar enigszins in een kwaad daglicht kunnen stellen
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent wel een beetje geobsedeerd door FC GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hafcfan vindt dit leuk.
Fijne club he![]()
Als zijn eigen lichtje wat helderder was stond hij er wat beter voorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik tolereer geen posts die Dries ook maar enigszins in een kwaad daglicht kunnen stellen
Als vrienden een mening hebben over een speler laat ik het gewoon gaan omdat vriendschap.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Merkwaardig om je over zulke kleinigheden druk te maken.
Zal ik je iets verklappenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje geobsedeerd door FC Groningen
Fijne club he
Nog slechter dan weghorstquote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Bassie kan maar beter weer terug naar Heracles
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was met Armenteros, Everton en Overtoom +PiekenhagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hafcfan vindt dit leuk.![]()
![]()
Lijkt me daarbuiten wel een hele relaxe, gezellige kerel.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst is wel een enorm vervelend figuur in het veld.
JAquote:Op donderdag 16 april 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal ik je iets verklappen?
mag ik je aaienquote:
Mooi elftal was dat ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was met Armenteros, Everton en Overtoom +Piekenhagen![]()
En alle 4 scorend vermogen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was met Armenteros, Everton en Overtoom +Piekenhagen![]()
Hij komt altijd pilsje drinken na de wedstrijden en zijn pa is multimiljonair. #leukefeitjesquote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt me daarbuiten wel een hele relaxe, gezellige kerel.
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd werd gespeeld op een zondag
Kruiswijk lol. Werd uiteindelijk 2-1. #kenjeclubquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd van FC Groningen was tegen Heracles
Toen stond het na een paar minuten al 0-1 door een eigen goal
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd van FC Groningen was tegen Heracles
Toen stond het na een paar minuten al 0-1 door een eigen goal
Ja, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kruiswijk lol. Werd uiteindelijk 2-1. #kenjeclub
Als je nog een keer een betje gaat plaatsen DM mij dan doe ik (misschien) meequote:
2005-2006 gok ikquote:Op donderdag 16 april 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet langer geleden zijn als 7-8 seizoenen..
* Anonymousz aait powerloungenoppergodquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb nu wel even een aaitje nodig ja
Ik zet mijn bets af en toe in dat prachtige topic in UVTquote:Op donderdag 16 april 2015 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je nog een keer een betje gaat plaatsen DM mij dan doe ik (misschien) mee
Spint als een kadquote:Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
* Anonymousz aait powerloungenoppergod
Prrr....quote:
Nee, want dan zit jij in de Euroborgquote:Op donderdag 16 april 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet op zondag!
Ik ben wel eens naar een wedstrijd van HCSC geweest. En FC Den Helder - AZ en AZ - Benficaquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want dan zit jij in de Euroborg
Wat leuk
Ja niks, maar van grolsch krijgt zelfs mijn kater koppijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat gaan we nu weer beleven ?
Aaiquote:Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
* Anonymousz aait powerloungenoppergod
Loopt Spanje nog verder wegquote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern kan eventueel, misschien nog door, maar daar houdt het toch echt op
Was dit in de jaren 80 ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2-1 door Roel Buikema en Chuky Peter Reekers.
* Anonymousz zegt hoi tegen totogodquote:
Broekie uit?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
* Anonymousz zegt hoi tegen totogod
Italië kan dit seizoen al over Engeland heen op basis van de laatste 3 jaarhoorde ik, maar dan moeten alle clubs de laatste 4 halen.quote:
Ik zeg altijd, ga aub op mama lijken. Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij vrouwenteam van Ajax later tochMoet je wel een knappe dochter krijgen
welk jaar was die wedstrijdquote:Op donderdag 16 april 2015 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Italië kan dit seizoen al over Engeland heen op basis van de laatste 3 jaarhoorde ik, maar dan moeten alle clubs de laatste 4 halen.
Verstandig lijkt mequote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, ga aub op mama lijken. Dan komt het wel goed.
Als volgend seizoen weer zo'n seizoen wordt kan Italië heel dichtbij die tweede plaats komenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Italië kan dit seizoen al over Engeland heen op basis van de laatste 3 jaarhoorde ik, maar dan moeten alle clubs de laatste 4 halen.
Als jij mij een gebrek aan historisch besef verwijt moet je de dorpskroeg inquote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de mooie tijden van Groningen meegemaakt hoe voelt dat?
Art Rooyakers, Geert Jan Knoops en nog 2quote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie zijn er te gast bij Pauw, wie kan mij dit vertellen?
Als Napoli die EL wint mogen ze de CL in, maar hebben ze dan een EL plaats minder of krijgen ze een extra team? Dat moet je niet hebben moet je het delen door een extra club.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Als volgend seizoen weer zo'n seizoen wordt kan Italië heel dichtbij die tweede plaats komen
Dan krijg je extra teamquote:Op donderdag 16 april 2015 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Napoli die EL wint mogen ze de CL in, maar hebben ze dan een EL plaats minder of krijgen ze een extra team? Dat moet je niet hebben moet je het delen door een extra club.
Mertensquote:Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
wie is die oppergod met die hanenkam?
Maggioquote:Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
wie is die oppergod met die hanenkam?
quote:
Skoda automonteurquote:
Die Atleti - Valencia samenvatting was wel ultiem genot.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Draaicirkel van een Scania
Plantsoenendienst van Fréjusquote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Atleti - Valencia samenvatting was wel ultiem genot.
In een kwartiertje verwektquote:
Altijd in de Euroborg.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
In een kwartiertje verwekt
Ze is welkom op de prachtige Zondagen.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
In een kwartiertje verwekt
Ze is welkom op de prachtige Zondagen.
Wolfsburg gaat winnen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond een topshow!
Fiorentina - Dinamo Kiev
20:29 - 23:15
Liveverslag van de voetbalwedstrijd Napoli - VFL Wolfsburg.
Daar blijf je voor thuis.
Iets in die richtingquote:
Ja, maar ik heb mijn lenzen wel in.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alle Franse ploegen zijn er al uit hoor.
Twee leuke ploegjes hoor.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
De voorbeschouwing is leuker dan de wedstrijd die ze gaan uitzenden.. Fiorentina - Kiev
Gisteren waren echt 2 enorme zaad partijen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:45 schreef Coco98 het volgende:
Dit kan niet slechter worden dan gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haten op Joaquinquote:Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Joaquin en Pizarro nog meedoen.
Je kunt ook Foxy kijken.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kunt u ook afstemmen op de Belg om te kijken of Ratatata Ruud Vormer de halve finale gaat halen.
Dat hebben alleen echte liefhebbers.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Stijn heeft toch geen FOX International
Ik heb 411 als liefhebber van Pepgod.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hebben alleen echte liefhebbers.
Pak boter op zijn handschoenenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten dat het buitenspel is: keepertje
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vermaakte me wel. Het was spannend. Jammer van het antivoetval van de uitspelende ploeg.
Derksen met zijn non-stop framing.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
En Derksen vond Italiaanse ploegen niet leuk om naar te kijken
Over voetbal spreekt Derksen louter onzin.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
Derksen serieus nemenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
Als het inhoudelijk over voetbal gaat nemen we Johan niet serieus. Net als bij Stijn zeg maar.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het inhoudelijk over voetbal gaat nemen we Johan niet serieus. Net als bij Stijn zeg maar.
Ik trap hier niet in.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het inhoudelijk over voetbal gaat nemen we Johan niet serieus. Net als bij Stijn zeg maar.
Chileenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet? Oh wacht, Chileen natuurlijk.
Volgens mij komt Caudrado uit Colombiaquote:Op donderdag 23 april 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet? Oh wacht, Chileen natuurlijk.
Wie?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij komt Caudrado uit Colombia
Ik ben de objectiviteit zelve.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.
Ag die kijkt toch nooit. Ze zouden in NL in de winter al kampioen zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
Platte kar door Florence.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag die kijkt toch nooit. Ze zouden in NL in de winter al kampioen zijn
Bij hem komt er dan altijd een adertje opzetten en gaat er dan iets bij halen wat er niets mee te maken heeft. Uiterlijk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je GGMM mist.
Nog maar twee weekjes, Davy.
Maar jij bent #viesdikquote:Op donderdag 23 april 2015 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij hem komt er dan altijd een adertje opzetten en gaat er dan iets bij halen wat er niets mee te maken heeft. Uiterlijk bijvoorbeeld.
Mooie cowboytijden waren dat.
De tijden dat ik nog jong en onbeholpen was. Toen heb jij heel wat uurtjes krom gelegen toen ik telkens hapte.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij hem komt er dan altijd een adertje opzetten en gaat er dan iets bij halen wat er niets mee te maken heeft. Uiterlijk bijvoorbeeld.
Mooie cowboytijden waren dat.
Vaak gehaald ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vroeger een spotgoedkoop goed backje in fm
Kiev haalde hem afgelopen februari binnen. Zes miljoen euro.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vroeger een spotgoedkoop goed backje in fm
Hier was ik bijquote:
Matig.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je mijn lul erbij moet halen.
Haha, om deze twee grapjes bij elkaar moest ik wel lachenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar zijn de dames het niet mee eens.
Daar wordt anders nog wel eens raakgeschoten.quote:
Net zo lang als Madrileense derby's.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang kijk jij al naar de Europa League?
AZ kreeg wel het stadion vol.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang kijk jij al naar de Europa League?
dankjequote:Op donderdag 23 april 2015 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, om deze twee grapjes bij elkaar moest ik wel lachen
1 van de 2 keer dat je in het stadion kwam ja?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier was ik bij
Ja echt waar.
Team van Bommel met o.a. Zlatan, Ribery, Muller en Robbengod
Roland is nu jaloers.
Voor AZ is het nog enigszins een vetpot met de magere inkomsten in onze competitie. Voor ploegen uit Italië, Spanje et cetera zijn deze bedragen lachwekkend.quote:
Dat klopt al niet want wij waren al samen geweest en een keer kwam ik je tegenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
1 van de 2 keer dat je in het stadion kwam ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |