quote:Op donderdag 16 april 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is er sowieso een beetje teveel in gaan geloven uiteindelijk.
Wat een gekkiequote:Op donderdag 16 april 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers denkt dat het nog kan.
OP is dronkenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
I knowquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina komt niet zo vaak meer hier
Niet doen ditquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Sked sinds Mertens er uit is loopt het perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hafcfan vindt dit leuk.Zonder wrijving geen glans
Merkwaardig om je over zulke kleinigheden druk te maken.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik tolereer geen posts die Dries ook maar enigszins in een kwaad daglicht kunnen stellen
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent wel een beetje geobsedeerd door FC GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hafcfan vindt dit leuk.
Fijne club he![]()
Als zijn eigen lichtje wat helderder was stond hij er wat beter voorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik tolereer geen posts die Dries ook maar enigszins in een kwaad daglicht kunnen stellen
Als vrienden een mening hebben over een speler laat ik het gewoon gaan omdat vriendschap.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Merkwaardig om je over zulke kleinigheden druk te maken.
Zal ik je iets verklappenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje geobsedeerd door FC Groningen
Fijne club he
Nog slechter dan weghorstquote:Op donderdag 16 april 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Bassie kan maar beter weer terug naar Heracles
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was met Armenteros, Everton en Overtoom +PiekenhagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hafcfan vindt dit leuk.![]()
![]()
Lijkt me daarbuiten wel een hele relaxe, gezellige kerel.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst is wel een enorm vervelend figuur in het veld.
JAquote:Op donderdag 16 april 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal ik je iets verklappen?
mag ik je aaienquote:
Mooi elftal was dat ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was met Armenteros, Everton en Overtoom +Piekenhagen![]()
En alle 4 scorend vermogen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was met Armenteros, Everton en Overtoom +Piekenhagen![]()
Hij komt altijd pilsje drinken na de wedstrijden en zijn pa is multimiljonair. #leukefeitjesquote:Op donderdag 16 april 2015 22:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt me daarbuiten wel een hele relaxe, gezellige kerel.
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd werd gespeeld op een zondag
Kruiswijk lol. Werd uiteindelijk 2-1. #kenjeclubquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd van FC Groningen was tegen Heracles
Toen stond het na een paar minuten al 0-1 door een eigen goal
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd van FC Groningen was tegen Heracles
Toen stond het na een paar minuten al 0-1 door een eigen goal
Ja, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kruiswijk lol. Werd uiteindelijk 2-1. #kenjeclub
Als je nog een keer een betje gaat plaatsen DM mij dan doe ik (misschien) meequote:
2005-2006 gok ikquote:Op donderdag 16 april 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet langer geleden zijn als 7-8 seizoenen..
* Anonymousz aait powerloungenoppergodquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb nu wel even een aaitje nodig ja
Ik zet mijn bets af en toe in dat prachtige topic in UVTquote:Op donderdag 16 april 2015 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je nog een keer een betje gaat plaatsen DM mij dan doe ik (misschien) mee
Spint als een kadquote:Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
* Anonymousz aait powerloungenoppergod
Prrr....quote:
Nee, want dan zit jij in de Euroborgquote:Op donderdag 16 april 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet op zondag!
Ik ben wel eens naar een wedstrijd van HCSC geweest. En FC Den Helder - AZ en AZ - Benficaquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want dan zit jij in de Euroborg
Wat leuk
Ja niks, maar van grolsch krijgt zelfs mijn kater koppijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat gaan we nu weer beleven ?
Aaiquote:Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
* Anonymousz aait powerloungenoppergod
Loopt Spanje nog verder wegquote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Bayern kan eventueel, misschien nog door, maar daar houdt het toch echt op
Was dit in de jaren 80 ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2-1 door Roel Buikema en Chuky Peter Reekers.
* Anonymousz zegt hoi tegen totogodquote:
Broekie uit?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
* Anonymousz zegt hoi tegen totogod
Italië kan dit seizoen al over Engeland heen op basis van de laatste 3 jaarhoorde ik, maar dan moeten alle clubs de laatste 4 halen.quote:
Ik zeg altijd, ga aub op mama lijken. Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij vrouwenteam van Ajax later tochMoet je wel een knappe dochter krijgen
welk jaar was die wedstrijdquote:Op donderdag 16 april 2015 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Italië kan dit seizoen al over Engeland heen op basis van de laatste 3 jaarhoorde ik, maar dan moeten alle clubs de laatste 4 halen.
Verstandig lijkt mequote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, ga aub op mama lijken. Dan komt het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |