Als je in Utreg woont :Squote:Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Dr.Nick wanneer drugs gebruiken bij mij thuis en luisteren naar space muziek?
quote:
Wat voor spacemuziek?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Dr.Nick wanneer drugs gebruiken bij mij thuis en luisteren naar space muziek?
Goeeddddquote:
Alleen studeren is dan wel lastig, ik word hier sneller afgeleidquote:
matige kontjesquote:
Afgeleid door neukende mensen in de gracht?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen studeren is dan wel lastig, ik word hier sneller afgeleid
Er gebeurt een keer wat in Delft hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Afgeleid door neukende mensen in de gracht?
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er gebeurt een keer wat in Delft hoor
Ik ging altijd op de uni zitten. Kwam er altijd wel iemand bijzitten met vragen, als ik het zelf niet snapte ging ik het proberen uit te leggen tot ik het zelf snapte en over kon dragen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen studeren is dan wel lastig, ik word hier sneller afgeleid
Ah ja handig, moet ik eigenlijk ook doenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ging altijd op de uni zitten. Kwam er altijd wel iemand bijzitten met vragen, als ik het zelf niet snapte ging ik het proberen uit te leggen tot ik het zelf snapte en over kon dragen.
Dan weet ik zeker dat ik het met tentamen nog weet.
Bieb is hier altijd bomvolquote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik nog een opleiding zou doen dan zou ik hier in de bibliotheek gaan studeren.
Mooie bibliotheek in de stad hier.
Ja mensen komen altijd naar mij omdat ik vrijwel alle shit wel snel snap dusjaquote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja handig, moet ik eigenlijk ook doen
Ja hier ookquote:
Ik heb zo'n pasje dat ik op bovenste etages kan gaan zitten en niet alleen in de bieb.quote:
nawhquote:
Geen gilet of hoe dat heet?quote:
44, is dat ecto?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee verdommeNiemand had een grijze in mijn maat. 44'jes zijn schaars.
Pakmaten zijn anders.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rare maten wel. 44 bij vrouwen is dat echt viesdik.
Hoiquote:
Ja heb dat je niet geleerd van Jort Kelder?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rare maten wel. 44 bij vrouwen is dat echt viesdik.
Nou zeg.quote:
Ik zap een beetje.quote:
Ik aan de Hertog Jan. \m/quote:
Is dat Boudewijn de Groot?quote:
Jumbo zit hier niet in de buurtquote:Op donderdag 16 april 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker, ook Dors pils van de jumbo is goed te nassen
Meneer de president! Welterusten!quote:
WTF.quote:
WTF echt waar.quote:
Clarkson.quote:
Ik heb geen TVquote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Clarkson.
Die is nu op tv, maar herken haar niet o.ó
Kutprogramma, zelfs RTL Late Night is leuker.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Clarkson.
Die is nu op tv, maar herken haar niet o.ó
Dan ga je naar npo.nl/livequote:
Met die pet toch.quote:
Ben jij nou een ONZSCer?quote:
Hoihoiquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
Noemen ze de rij bij de AutoRAI de AutoRIJ?
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2015 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
Noemen ze de rij bij de AutoRAI de AutoRIJ?
Nee hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
BIJNA TOPIC 900 IK HEB DAN SOWIESO DE LAPO! GODVERDOMME!
Dit gaat niet goed.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
BIJNA TOPIC 900 IK HEB DAN SOWIESO DE LAPO! GODVERDOMME!
Ik wil weer een week naar Egypte.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Hou op over helse vakantie ik heb net mijn vakantie betaald.
Ik heb net gister de laatste episode gezien. Vet weet ik niet. Goed wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:14 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga maar eens de eerste episode van House of Cards kijken.
Is dat 'n vette serie?
''overlevende''quote:Op donderdag 16 april 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Man man man
Als ie nou dood was gegaan hadden we Darwin erbij kunne halen..
Ik ben blij dat ik daar in 2008 ben geweest, moet er niet aan denken om daar nu te zijn.quote:
YES EINDELIJK WEER MUTTI VERHAAL VAN DR.NICK HEB IK ECHT GEMISTquote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef DrNick het volgende:
"Oi mutti, volgende week dinsdag meeloopdag in Wageningen. Je had de auto niet nodig toch?"
Lang verhaal kort, ze doet moeilijk want ze wil plantjes kopen bij de Intratuin en heeft op andere momenten absoluut geen tijd, en 's weekends is het druk____
geef haar een bos brandnetelsquote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef DrNick het volgende:
"Oi mutti, volgende week dinsdag meeloopdag in Wageningen. Je had de auto niet nodig toch?"
Lang verhaal kort, ze doet moeilijk want ze wil plantjes kopen bij de Intratuin en heeft op andere momenten absoluut geen tijd, en 's weekends is het druk____
Mijn moeder gaat met haar fiets naar d'r werk zodat ik met de auto naar school kanquote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef DrNick het volgende:
Koop een autoquote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef DrNick het volgende:
Ik wil duiken en niets meer dan dat. Dat kan echt dikke prima, zit serieus gewoon overdags op zee dan.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar in 2008 ben geweest, moet er niet aan denken om daar nu te zijn.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
YES EINDELIJK WEER MUTTI VERHAAL VAN DR.NICK HEB IK ECHT GEMIST
Ik denk dat ze wat meer variëteit wil in haar tuin.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geef haar een bos brandnetels
opgelost
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat met haar fiets naar d'r werk zodat ik met de auto naar school kan
Weet je wat dat kostquote:
Duiken gewoon in de Noord Zee toch lekker helder.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil duiken en niets meer dan dat. Dat kan echt dikke prima, zit serieus gewoon overdags op zee dan.
Ja gaat wel goed. Werkdagen waren chill. Heb nu weekend lekker bier drinken.quote:
Iets wat mij op betrouwbare wijze naar plekken brengt, goedkoop is in onderhoud, aanschaf, verzekering, en belasting.quote:
Een brommer.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iets wat mij op betrouwbare wijze naar plekken brengt, goedkoop is in onderhoud, aanschaf, verzekering, en belasting.
Gewoon lekker onverzekerd rijden en bier drinken tijdens het rijden.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iets wat mij op betrouwbare wijze naar plekken brengt, goedkoop is in onderhoud, aanschaf, verzekering, en belasting.
Fiatjequote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja dat is minder, maarja hoort erbij.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Werkdagen waren chill. Heb nu weekend lekker bier drinken.
Dinsdag begrafenis van mijn oma dat is minder leuk natuurlijk.
Ik ben toen naar Caïro geweest, Dahab ( nog gesnorkeld bij de Blue Hole)sinaï woestijn, Jordanië: Aqaba, Wadi Rum, Amman.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil duiken en niets meer dan dat. Dat kan echt dikke prima, zit serieus gewoon overdags op zee dan.
Thanksquote:Op donderdag 16 april 2015 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is minder, maarja hoort erbij.
Proost
Kan toch? Doe niet zo autistischquote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef DrNick het volgende:
Ik kan er trouwens niet om half 9 zijn, zelfs niet als ik de eerste trein pak.
"Huu dan blijf je toch slapen? Jij kent toch allemaal mensen daar? Of je vraagt of je bij degene met wie je meeloopt blijft slapen"
pls
Ga dan niet zeiken als je mutti de auto wilt godverdommequote:Op donderdag 16 april 2015 23:26 schreef DrNick het volgende:
Ik wil niet eens een auto, veel te duur.
Eens, zou gratis moeten zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:26 schreef DrNick het volgende:
Ik wil niet eens een auto, veel te duur.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Alles zou gratis moeten zijn verdomme.
Mijn studiekeuze is belangrijker dan Mutti's plantjes gvdquote:Op donderdag 16 april 2015 23:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga dan niet zeiken als je mutti de auto wilt godverdomme
Nee man plantjes zijn sowieso belangrijker.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn studiekeuze is belangrijker dan Mutti's plantjes gvd
Wonen toch wel leuke studentes..quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:23 schreef DrNick het volgende:
Ik kan er trouwens niet om half 9 zijn, zelfs niet als ik de eerste trein pak.
"Huu dan blijf je toch slapen? Jij kent toch allemaal mensen daar? Of je vraagt of je bij degene met wie je meeloopt blijft slapen"
pls
Geen interpunctie gebruikenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn mutti is bij haar thuis niet op jezelf wonen
Lekker goedkoop dit, zolderkamer voor mezelfquote:Op donderdag 16 april 2015 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom er aan ze heeft vast zin in een lekker boy als ik.
Ahh bahh..quote:Op donderdag 16 april 2015 23:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom er aan ze heeft vast zin in een lekker boy als ik.
Ga weg met je interpunctie. Ga een petitie starten WEG MET DE INTERPUNCTIE!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen interpunctie gebruiken.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg met je interpunctie. Ga een petitie starten WEG MET DE INTERPUNCTIE!
Wat zei ze nog over gisteren?quote:
Ik kijk gewoon gezellig The Valleys met mijn moeder, terwijl jullie allemaal alleen zitten.quote:
Vies madquote:Op donderdag 16 april 2015 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zei ze nog over gisteren?
Ja klopt maar ik dacht dat ze vast nog andere dingen zou zeggenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:34 schreef DrNick het volgende:
Maar had ik al gepost toch? Dat dat niet de afspraak was ofzo
Ik kijk het liefst 720p, maar ik heb ze gewoon gekeken, niet geërgerd aan de kwaliteit hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
GoT leaked, maar geen 720p versies![]()
Helaas ben ik kieskeurig.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 16 april 2015 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik dacht dat ze vast nog andere dingen zou zeggen
Ik zit niet alleenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon gezellig The Valleys met mijn moeder, terwijl jullie allemaal alleen zitten.
Mja, wil het toch in 720pquote:Op donderdag 16 april 2015 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk het liefst 720p, maar ik heb ze gewoon gekeken, niet geërgerd aan de kwaliteit hoor.
1080p*quote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja, wil het toch in 720p, heb de komende dagen toch geen tijd ervoor.
Ik zou dat wel zitten als ik alleen zou wonen, dus tja...quote:
Hebben ze nou 4k?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:37 schreef Amarantha het volgende:
En kijk via Netflix altijd normaal gesproken series en dat is goede kwaliteit, kan niet ineens iets kijken in bagger kwaliteit
Ik kijk het liefst op mn tv, liggend in bed, dan stream ik via PS3, 1080p hapert dan alleen maar.quote:
bier het liefst in HD kwaliteit en 1080.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, voor series zelden.. films wel het liefst in 1080
Verbaasd me welquote:Op donderdag 16 april 2015 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, voor series zelden.. films wel het liefst in 1080
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
bier het liefst in HD kwaliteit en 1080.
bagger internetquote:Op donderdag 16 april 2015 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk het liefst op mn tv, liggend in bed, dan stream ik via PS3, 1080p hapert dan alleen maar.
Coolquote:Op donderdag 16 april 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoiets las ik wel in Netflix topic
Vaak voorspelbaarquote:
95 download ofzoquote:
95 wat? '95 thoquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Deze quiz btw ONZ / De Titi quiz
Ja, aids.quote:
Hoeveel halve liters heb je alweer op?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil dat mijn bier ook goede Wifi heeft.
quote:
Ik open net een nieuwe bier.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil dat mijn bier ook goede Wifi heeft.
Zit nu aan mijn vierde.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel halve liters heb je alweer op?
2 ptsquote:
Ik heb een trage iPod Touch. Dat is wel kut.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik had de eerste goed, maar deed nog niet mee toen.
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Durex Pleasure gels reclame.
Gaat mijn mutti vragen waar het allemaal over gaat.
Man man man man
Jazeker, maar op deze vooral games die zich afspelen in de tijd van Jan van Brabant.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 16 april 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Man man man man
Mijn bier heeft nog niet echt goede specs.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker, maar op deze vooral games die zich afspelen in de tijd van Jan van Brabant.
Soepelere trip naar Browntown.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Man man man man
Ik zei "over glijmiddel waardoor je meer genot krijgt"quote:
Jij hebt wat meer ramgeheugen nodig en een betere cpu.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn bier heeft ook nog een videokaart nodig
Jij een nieuwe chip voor humorquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn bier heeft ook nog een videokaart nodig
Ik vind dat je er minder genot van krijgtquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei "over glijmiddel waardoor je meer genot krijgt"
Toen was het stil.
awkwardddddquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei "over glijmiddel waardoor je meer genot krijgt"
Toen was het stil.
Die van mij ziet er geweldig uitquote:Op donderdag 16 april 2015 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn bier heeft nog niet echt goede specs.
DAAR IS LB HOOR NU MOET IK ECHT OPPASSENquote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij een nieuwe chip voor humor
Juist.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DAAR IS LB HOOR NU MOET IK ECHT OPPASSEN
Dat weet ik niet, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat je er minder genot van krijgt
Niet voor mij, maakt mij niets uitquote:
Droogt ook snel uit als je het als massage olie gebruikt..quote:Op donderdag 16 april 2015 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb er geen ervaring mee.
Ik hoorde wel Ratt op Radio 49 vanavond. Lijkt erop.quote:
ohquote:Op donderdag 16 april 2015 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet voor mij, maakt mij niets uitIk zeg het gewoon.
Gewoon zonnebloemolie toch.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Droogt ook snel uit als je het als massage olie gebruikt..
Olijfoliequote:
Humor... meneer Sonneberg.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:54 schreef Ro-ald het volgende:
Nee hoor iedereen is stuk aan het gaan om mijn humor vooral LB
Jaquote:
Al die superheroesshit heb ik niets mee.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
http://9gag.com/gag/aZx26BX?ref=fbp
Batmannnnnnnnnquote:Op donderdag 16 april 2015 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al die superheroesshit heb ik niets mee.
Maar ik eet helemaal geen paars containerschipquote:
Jij zorgt duidelijk voor de topickillquote:Op donderdag 16 april 2015 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik eet helemaal geen paars containerschip
Over 4 posts is dit topic toch dood.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij zorgt duidelijk voor de topickill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |