Als je in Utreg woont :Squote:Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Dr.Nick wanneer drugs gebruiken bij mij thuis en luisteren naar space muziek?
quote:
Wat voor spacemuziek?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Dr.Nick wanneer drugs gebruiken bij mij thuis en luisteren naar space muziek?
Goeeddddquote:
Alleen studeren is dan wel lastig, ik word hier sneller afgeleidquote:
matige kontjesquote:
Afgeleid door neukende mensen in de gracht?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen studeren is dan wel lastig, ik word hier sneller afgeleid
Er gebeurt een keer wat in Delft hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Afgeleid door neukende mensen in de gracht?
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er gebeurt een keer wat in Delft hoor
Ik ging altijd op de uni zitten. Kwam er altijd wel iemand bijzitten met vragen, als ik het zelf niet snapte ging ik het proberen uit te leggen tot ik het zelf snapte en over kon dragen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen studeren is dan wel lastig, ik word hier sneller afgeleid
Ah ja handig, moet ik eigenlijk ook doenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ging altijd op de uni zitten. Kwam er altijd wel iemand bijzitten met vragen, als ik het zelf niet snapte ging ik het proberen uit te leggen tot ik het zelf snapte en over kon dragen.
Dan weet ik zeker dat ik het met tentamen nog weet.
Bieb is hier altijd bomvolquote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Als ik nog een opleiding zou doen dan zou ik hier in de bibliotheek gaan studeren.
Mooie bibliotheek in de stad hier.
Ja mensen komen altijd naar mij omdat ik vrijwel alle shit wel snel snap dusjaquote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja handig, moet ik eigenlijk ook doen
Ja hier ookquote:
Ik heb zo'n pasje dat ik op bovenste etages kan gaan zitten en niet alleen in de bieb.quote:
nawhquote:
Geen gilet of hoe dat heet?quote:
44, is dat ecto?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee verdommeNiemand had een grijze in mijn maat. 44'jes zijn schaars.
Pakmaten zijn anders.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rare maten wel. 44 bij vrouwen is dat echt viesdik.
Hoiquote:
Ja heb dat je niet geleerd van Jort Kelder?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rare maten wel. 44 bij vrouwen is dat echt viesdik.
Nou zeg.quote:
Ik zap een beetje.quote:
Ik aan de Hertog Jan. \m/quote:
Is dat Boudewijn de Groot?quote:
Jumbo zit hier niet in de buurtquote:Op donderdag 16 april 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker, ook Dors pils van de jumbo is goed te nassen
Meneer de president! Welterusten!quote:
WTF.quote:
WTF echt waar.quote:
Clarkson.quote:
Ik heb geen TVquote:Op donderdag 16 april 2015 23:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Clarkson.
Die is nu op tv, maar herken haar niet o.ó
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |