• Mighty Switch Force!quote:Op maandag 25 mei 2015 20:53 schreef Munchlax het volgende:
Nog nooit een game in de 3DS eShop gekocht, iemand aanraders?
Ik wil trouwens geen games, die ik ook fysiek kan kopen.
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:39 schreef Aether het volgende:
[..]
• Mighty Switch Force!
• Mutant Mudds
• Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
• Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars
Mocht je Mario vs DK Tipping Stars kopen, dan wil ik wel je Wii U-code overkopen. Delen we de kostenquote:Op maandag 25 mei 2015 20:53 schreef Munchlax het volgende:
Nog nooit een game in de 3DS eShop gekocht, iemand aanraders?
Ik wil trouwens geen games, die ik ook fysiek kan kopen.
Nee, er gaan geen sd kaarten in de New Xl, alleen micro sd. Zelfde als in al die samsung telefoons.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand die weet of deze sd card in de new 3d xl werkt?
https://www.dataio.nl/pro(...)eme-pro-uhs-i-95mbs/
oke bedankt, en is er nog een max aan capaciteit? Soms lees ik 32gb en soms lees ik 64gb..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef videonatic het volgende:
[..]
Nee, er gaan geen sd kaarten in de New Xl, alleen micro sd. Zelfde als in al die samsung telefoons.
Formatteren? Dat kan een 3DS toch wel? De grootste game die tot nu toe uit is, is Xenoblade en die is 3,6 GB.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
oke bedankt, en is er nog een max aan capaciteit? Soms lees ik 32gb en soms lees ik 64gb..
en dan moet ik natuurlijk nog ergens een card reader vandaan halen um op te formateren... wordt lekker duur zo.
Volgens mij kan je 32GB er zo in stoppen, wil je groter kan dat prima alleen moet je het kaartje dan zelf FAT32 formatteren omdat kaarten >32GB niet standaard met FAT32 geleverd worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
oke bedankt, en is er nog een max aan capaciteit? Soms lees ik 32gb en soms lees ik 64gb..
en dan moet ik natuurlijk nog ergens een card reader vandaan halen um op te formateren... wordt lekker duur zo.
Ahh zo, thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 32GB er zo in stoppen, wil je groter kan dat prima alleen moet je het kaartje dan zelf FAT32 formatteren omdat kaarten >32GB niet standaard met FAT32 geleverd worden.
Auto Brightness aan, 3D altijd voluit tenzij er felle zon is, dan flipt de facetracking hem en zet ik hem uit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nou ik heb um vanavond gehad van m'n vriendin, de new xl in blauw.
Eerste indruk is goed, gelijk mijn 64gb kaartje erin gedaan.
Enkel de auto brightness optie vind ik tegenvallen, zonder reden verandert ie veel te vaak de brightness, jullie hier ook last van?
En hoe ver (in procenten) hebben jullie in het algemeen de 3d slider staan? Of is dat heel erg spel afhankelijk?
Ik heb die ook besteld ja. Komt wel gewoon in een wit doosje en niet een mooi doosjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Skull Kid is inmiddels los verkrijgbaar:
http://www.bol.com/nl/p/skull-kid-figurine/9200000039268740/
Er staat bij niet los verkrijgbaar, maar volgens de reviews kun je 'm gewoon bestellen.
Als Chibi Robo beschikbaar komt op de VC, dan ga ik 'm direct weer spelen. Ik vond die zo coolquote:
Zo willekeurig ook ineensquote:
Ik ga er stiekem van uit dat ze dit nu tonen zodat ze dit juist niet in de E3 direct hoeven te stoppen. Zijn het ook de games niet echt voorquote:Op maandag 1 juni 2015 18:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Tenzij deze spellen ook tijdens de e3 komen....net zoals olympic games en dat spel
Van square
Dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:46 schreef videonatic het volgende:
Ik ben benieuwd of er weer een goeie serieuze game wordt bekendgemaakt. ( zoals monster hunter ). Een niet op kids gericht en steengoed ontwikkeld iets.
Poep.quote:
Wat poep? Er zaten leuke dingen tussen. Zoals die nieuwe Pokémon Super Mystery Dungeon en Little Battlers eXperience.quote:
In je onderbroekje.quote:
Op zich wel grappige toevoegingen (Gimmicks?), al blijf ik toch liever het 'origineel' op de GBA spelen. Lang niet meer gedaan trouwens, nu ik hooked ben aan Pokemon Shuffle.. maar voorheen was het altijd paar potjes Dr Mario spelen tijdens het evacueren van mn darminhoud (als we het dan toch over poep hebben).quote:
Only in the States.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag trouwens dat je Netflix kunt kijken op een New 3DS?
https://mobile.twitter.co(...)467515228160/photo/1
Wut. Beetje raar weer. Hier kan je wel gewoon Netflix op de Wii U kijken, maar op de n3DS niet?quote:
Haha het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:30 schreef videonatic het volgende:
Denk dat Nintendo Europe niet genoeg z'n best doet eerlijk gezegt
Blauwquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Cid het volgende:
New Nintendo 3DS XL... Zwart of Blauw... keuzes keuzes...
Zwartquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Cid het volgende:
Blauw, ezy.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Cid het volgende:
Er zijn kort geleden 3 nieuwe LE aangekondigd he.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou nog ff wachten of er een mooie LE aangekondigd wordt op de E3.
(TE) herkenbaar. Jezelf gewoon verplichten eerst 1 spel uit te spelen, voordat je pas aan het volgende gaat beginnen. Tenzij het van die 'tussendoor'spelletjes zijn die je altijd wel even kan spelen, zoals een Dr Mario dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb wel heel veel lol met m'n nieuwe ds, top aankoop geweest. Enige wat ik wel heb is dat ik gelijk zoveel goede games gekocht heb dat ik niet kan kiezen welke te gaan spelen en bang ben geen van allen uit te spelen.
Beetje zelfde als op Steam dus eigenlijk
Kan zijn, maar je moet nooit in de E3-maand een nieuwe console kopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Er zijn kort geleden 3 nieuwe LE aangekondigd he.
Als er ooit een jaar is waarin dat wel kan zal het dit jaar zijn, er komen heus geen nieuwe consoles of handhelds bij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je moet nooit in de E3-maand een nieuwe console kopen
Nee, dat niet, maar remodels kunnen gewoon komen. Microsoft deed het een paar jaar terug nog. Op E3 een kleinere variant aankondigen en de volgende dag al in de winkels leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als er ooit een jaar is waarin dat wel kan zal het dit jaar zijn, er komen heus geen nieuwe consoles of handhelds bij.
Technisch gezien wel, maar ik weet niet hoe gemakkelijk ze zijn tegenwoordig. Gewoon bellen maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:21 schreef Cid het volgende:
Grmbl, transfer fout gegaan natuurlijk.... oude 3DS weg.. Kan Nintendo dat voor me oplossen??
Ik heb het serienummer nog van de oude, komt vast goed mag ik hopen. Kom er net ook achter dat ik gewoon 1 schroefje mis op de achterkantquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar ik weet niet hoe gemakkelijk ze zijn tegenwoordig. Gewoon bellen maar
Ga je daar echt 40 euro voor uitgeven?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:51 schreef videonatic het volgende:
Is er een eshop card webshop? Ik wil via paypal 50,- kaartje kopen voor star fox 3d
Die zou ik voor een tientje op Marktplaats kopen. Want meer is 'ie beslist niet waard.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:51 schreef videonatic het volgende:
Is er een eshop card webshop? Ik wil via paypal 50,- kaartje kopen voor star fox 3d
Ben je links of rechtshandig?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
is Kid Icarus Uprising 19,50 waard, 2e hands maar in goede en volledige staat?
Stijf rechts.quote:
Dan is het wel een toffe gamequote:
Oke top.quote:
Is zeer lastig die te krijgen voor een tientjequote:Op zaterdag 6 juni 2015 06:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die zou ik voor een tientje op Marktplaats kopen. Want meer is 'ie beslist niet waard.
Ik heb in de loop der jaren 2x gekocht en ook weer 2x verkocht.
Wat een bout game.
Werkelijk?quote:Op zondag 7 juni 2015 11:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is zeer lastig die te krijgen voor een tientjeik probeer het al tijden xD
Alleen niets voor lefties begrijp ik?quote:Op maandag 8 juni 2015 00:29 schreef videonatic het volgende:
Snap niet wat mensen nou zaten te haten op Star Fox 3D, wat een heerlijke game. Goeie remaster.
Voor hoeveel?quote:Op maandag 8 juni 2015 09:01 schreef Goedzooi het volgende:
Misschien dat ik Fox 3D ook nog ga halen als ik geld heb. Dat spel ligt al eeuwen in de aanbiedingenbak van de plaatselijke Bart Smit.
do a barrel rollquote:Op zondag 7 juni 2015 11:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Er zijn sowieso zeer weinig Fox 64 te koop, damn.
like a bossquote:Op maandag 8 juni 2015 18:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
do a barrel roll
sorry ik kon het niet laten
Starfox 64 3D in perfecte staat zojuist weten aan te schaffen voor 15 incl. verzendkosten.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
do a barrel roll
sorry ik kon het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |