Only in the States.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag trouwens dat je Netflix kunt kijken op een New 3DS?
https://mobile.twitter.co(...)467515228160/photo/1
Wut. Beetje raar weer. Hier kan je wel gewoon Netflix op de Wii U kijken, maar op de n3DS niet?quote:
Haha het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:30 schreef videonatic het volgende:
Denk dat Nintendo Europe niet genoeg z'n best doet eerlijk gezegt
Blauwquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Cid het volgende:
New Nintendo 3DS XL... Zwart of Blauw... keuzes keuzes...
Zwartquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Cid het volgende:
Blauw, ezy.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:48 schreef Cid het volgende:
Er zijn kort geleden 3 nieuwe LE aangekondigd he.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou nog ff wachten of er een mooie LE aangekondigd wordt op de E3.
(TE) herkenbaar. Jezelf gewoon verplichten eerst 1 spel uit te spelen, voordat je pas aan het volgende gaat beginnen. Tenzij het van die 'tussendoor'spelletjes zijn die je altijd wel even kan spelen, zoals een Dr Mario dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb wel heel veel lol met m'n nieuwe ds, top aankoop geweest. Enige wat ik wel heb is dat ik gelijk zoveel goede games gekocht heb dat ik niet kan kiezen welke te gaan spelen en bang ben geen van allen uit te spelen.
Beetje zelfde als op Steam dus eigenlijk
Kan zijn, maar je moet nooit in de E3-maand een nieuwe console kopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Er zijn kort geleden 3 nieuwe LE aangekondigd he.
Als er ooit een jaar is waarin dat wel kan zal het dit jaar zijn, er komen heus geen nieuwe consoles of handhelds bij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je moet nooit in de E3-maand een nieuwe console kopen
Nee, dat niet, maar remodels kunnen gewoon komen. Microsoft deed het een paar jaar terug nog. Op E3 een kleinere variant aankondigen en de volgende dag al in de winkels leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als er ooit een jaar is waarin dat wel kan zal het dit jaar zijn, er komen heus geen nieuwe consoles of handhelds bij.
Technisch gezien wel, maar ik weet niet hoe gemakkelijk ze zijn tegenwoordig. Gewoon bellen maarquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:21 schreef Cid het volgende:
Grmbl, transfer fout gegaan natuurlijk.... oude 3DS weg.. Kan Nintendo dat voor me oplossen??
Ik heb het serienummer nog van de oude, komt vast goed mag ik hopen. Kom er net ook achter dat ik gewoon 1 schroefje mis op de achterkantquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar ik weet niet hoe gemakkelijk ze zijn tegenwoordig. Gewoon bellen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |