quote:Op zondag 19 april 2015 05:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een oplossing zou zijn dat je elke asielzoeker gratis inent op voorwaarde dat je bloed van ze mag prikken en een DNA laat doen. Aan de hand daarvan kijk je uit welk land (of welk gebied) deze persoon komt. Als de asielzoeker is uitgeprocedeerd worden ze at random in dat land of in dat gebied gedropt, groetjes en een fijn leven toegewenst
Heb je ook een bron voor deze opvallende claim?quote:Op maandag 20 april 2015 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Het is al lang niet meer de vraag of het kabinet valt maar wanneer...Ze zijn nu nog alleen aan het bespreken hoe ze naar buiten gaan brengen dat ze er niet zijn uitgekomen en dat het kabinet dus valt en ze naar de koning stappen...
Claim?quote:Op maandag 20 april 2015 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je ook een bron voor deze opvallende claim?
Wens is vader van de gedachtequote:Op maandag 20 april 2015 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Het is al lang niet meer de vraag of het kabinet valt maar wanneer...Ze zijn nu nog alleen aan het bespreken hoe ze naar buiten gaan brengen dat ze er niet zijn uitgekomen en dat het kabinet dus valt en ze naar de koning stappen...
Dat denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 16:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ze nu aan het overleggen zijn over wanneer ze de val van het kabinet naar buiten brengen.
Oh, zolang er geen akkoord is kan het nog erg mis gaan natuurlijk. Maar waar je op doelt is ook wel Zijlstra's rol natuurlijk. Een beetje vanuit de kamer schijnoppositie voeren.quote:Op maandag 20 april 2015 19:26 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die er nog niet zo zeker van is dat een crisis is afgewend? Zijlstra leek redelijk duidelijk als het hierom ging.
Zijlstra is het VVD-alternatief van de PVV.quote:Op maandag 20 april 2015 19:26 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die er nog niet zo zeker van is dat een crisis is afgewend? Zijlstra leek redelijk duidelijk als het hierom ging.
Dat idee krijg ik ook ja. Effectief is het vooralsnog wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:42 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is de tactiek bij crises van dit kabinet dat ze elkaar zodanig moe kletsen dan ze uiteindelijk uit pure ellende maar ergens mee instemmen.
Maar maken ze het ook waar? In Nederland zit het probleem ook in de uitvoering, niet zo zeer in de wetgeving en de procedures.quote:
Arme Australiërs met hun totaal overbevolkte land, dat door immigranten eeehh rasechte Australiërs helemaal is opgebouwd.quote:
Het doet me vooral vrezen voor het slap halfslachtig compromis dat hier uit moet komen... Misschien ligt het aan het tijdstip maar ik lees in het verslag op nu.nl nu vooral moeite bij de VVD?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:42 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is de tactiek bij crises van dit kabinet dat ze elkaar zodanig moe kletsen dan ze uiteindelijk uit pure ellende maar ergens mee instemmen.
Ironisch toch, beginnen als een gevangenen kolonie waar niemand heen wilde, nu mag er niemand meer in...quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Arme Australiërs met hun totaal overbevolkte land, dat door immigranten eeehh rasechte Australiërs helemaal is opgebouwd.
Dat weet ik niet meer precies. het was in ieder geval Redneck country.quote:
Waarschijnlijk omdat het een smerige fascist is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is zo simpel:
Waarom heeft die man geen 80 zetels?
Zo kennen we links weer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een smerige fascist is.
Want die Afrikanen vluchten niet voor hun leven?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De hordes Afrikanen hier naar toe komen als een bedreiging erkennen valt totaal niet te vergelijken met de WO2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |