Wat weer eens buiten beschouwing gelaten word ondanks een grote foto hierboven!quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ahum, nogal wat puin van de eerder ingestore wtc toren had hem flink beschadigd.
Tuurlijk, want het zal en moet een complot zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat weer eens buiten beschouwing gelaten word ondanks een grote foto hierboven!
Heb jij het NIST rapport gelezen? Nee hé?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat weer eens buiten beschouwing gelaten word ondanks een grote foto hierboven!
Natuurlijk joh, alleen zijn al zijn zg feiten, weerlegt en onzinnigquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:04 schreef Synthercell het volgende:
Richard Cage doet hetzelfde als een politici of een Jehova getuige, communiceren met een groep om die groep tot denken te zetten.
Het gevolg is dat je begint te organiseren als groep, want deze studenten gaan het straks meer hebben over de staalharde feiten afkomstig van Richard Cage (want de feiten kloppen)
Hoe een ingenieur een overtuiger blijkt te zijn (dus een revolutionair), want als hij eerlijk zou zijn zou hij ook uitleggen wat het gevolg kan gaan worden op het moment dat je ervan overtuigt bent geworden dat Al Qaeda 9/11 niet kan hebben uitgevoerd. Want dat zal bij vele studenten gaan gebeuren.
De hele waarheid en staalharde feiten maar het ontbreken van het gevolg van die waarheid en die staalharde feiten gaan doen en het is politiek of propaganda. En politiek en propaganda zetten mensen aan tot denken (en ook doen, radicalisering door schokkende feiten kan tot nog grotere problemen leiden)
Jij hebt het ook niet gelezen hé?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ahum, nogal wat puin van de eerder ingestore wtc toren had hem flink beschadigd.
Paar jaar geleden,, ben iets te druk om het nog eens helemaal door te lezen!quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij het NIST rapport gelezen? Nee hé?
Jullie gooien het instorten op de schade aan het gebouw door puin van WTC1 & 2. Dat is niet in lijn met de officiële lezing. Dus jullie verzinnen ook maar wat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Paar jaar geleden,, ben iets te druk om het nog eens helemaal door te lezen!
Staat op mijn TO DO LIST!
Je hebt zeker ook niet alle tegen argumenten uit het 9/11 topic gelezen neem ik aan?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:19 schreef Izzy73 het volgende:
Ook al is WTC7 geraakt door puin van WTC1 en 2 en de hele dag in de fik hebben gestaan dan nog kan het niet zo mooi gelijkmatig als een kaartenhuis ineenzakken. Totaal onnatuurlijk.
Dat is een emoticonselfie van pietverdriet.quote:
Weerlegtquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk joh, alleen zijn al zijn zg feiten, weerlegt en onzinnig
Tja, jij denkt ook dat raketten niet werken buiten de dampkring, dat het ISS niet bestaat, jou nemen we natuurlijk heel serieus.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
Mensen die "het officiële verhaal" van 9/11 verdedigen zijn volslagen nutcases. Mag ik dat zeggen? Op BNW? Ja, dat mag ik zeggen.
Je hoeft noch met Reptilian Shapeshifters, hyperdupergeheime militaire megatechnologie of onvoorstelbare mediafakery mee te gaan, om deze grootste postWOII-gedocumenteerde dag door "De Elites" aan ons verteld kritisch te beschouwen.
De hoeveelheid invalshoeken op die 3 torens, die kinderachtige kuil in het bos en het zwaarstbewaaktemilitaire hoofdkantoor en grootste gebouw (!) ter wereld (!) -het enagrootste ben ik geweest- is zo enorm dat de "verdedigers-van-wat-de-9/11-commission-ons-en-dat-is-erger-geschiedenisboeken-vertelt" de slag compleet verloren hebben. Technisch, logisch, historisch en moreel volkomen verlore stukje mensheid.
Waarom ben jij dan wel serieus te nemen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, jij denkt ook dat raketten niet werken buiten de dampkring, dat het ISS niet bestaat, jou nemen we natuurlijk heel serieus.
Een jijbak is je enige antwoord?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, jij denkt ook dat raketten niet werken buiten de dampkring, dat het ISS niet bestaat, jou nemen we natuurlijk heel serieus.
Waarom zou ik een serieuze discussie met jou aangaan? Je komt toch niet met een inhoudelijk antwoord, slechts met een belofte op krediet dat er eentje zou gaan komen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een jijbak is je enige antwoord?
Het gaat niet om mij Piet. Kijk eens kritisch naar jezelf.
Bouw een jijbak om je jijbak en denk dan ineens een punt te hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou ik een serieuze discussie met jou aangaan? Je komt toch niet met een inhoudelijk antwoord, slechts met een belofte op krediet dat er eentje zou gaan komen.
Meer dan een jijbak is verloren moeite bij jou.
Je ziet ook maar de helft.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Van een heftig, alles verwoestende brand lijkt hier ook niet echt sprake, of wel?
Bij veel andere gebeurtenissen die gezien worden als hoax of false flag kan ik me nog voorstellen dat mensen het niet zien, het er niet mee eens zijn of wat dan ook.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
Mensen die "het officiële verhaal" van 9/11 verdedigen zijn volslagen nutcases. Mag ik dat zeggen? Op BNW? Ja, dat mag ik zeggen.
Je hoeft noch met Reptilian Shapeshifters, hyperdupergeheime militaire megatechnologie of onvoorstelbare mediafakery mee te gaan, om deze grootste postWOII-gedocumenteerde dag door "De Elites" aan ons verteld kritisch te beschouwen.
De hoeveelheid invalshoeken op die 3 torens, die kinderachtige kuil in het bos en het zwaarstbewaaktemilitaire hoofdkantoor en grootste gebouw (!) ter wereld (!) -het enagrootste ben ik geweest- is zo enorm dat de "verdedigers-van-wat-de-9/11-commission-ons-en-dat-is-erger-geschiedenisboeken-vertelt" de slag compleet verloren hebben. Technisch, logisch, historisch en moreel volkomen verloren stukje mensheid.
![]()
Als jij gewoon toegeeft dat je uit je nek kletst over raketten dan zou je kans maken, tot die tijd ben je gewoon een nutjobquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bouw een jijbak om je jijbak en denk dan ineens een punt te hebben.
Met recht Pietverdriet.
Wist je dat er dagen zijn dat ik me niet bezighoud met verdwenen meiden in Panama, gefakete Space Stations of "tot stof verpulverende" WTC's?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij gewoon toegeeft dat je uit je nek kletst over raketten dan zou je kans maken, tot die tijd ben je gewoon een nutjob
Klopt, maar die andere helft is zo'n inferno dat het gebouw het op een dergelijke manier begeeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |