abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2015 @ 08:48:37 #151
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151849977
* Merlijn rondje koffie, thee en cola doet
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 20 april 2015 @ 08:53:52 #152
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151850047
Chocobroodjes bij ?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151850136
geen p0rn voor mij afgelopen weekend -O-
2 dagen op de bank geslapen en vannacht op het logeerbed.
Hoest me kapot, lijk wel een zeehond!

nu even een ochtendje werken, vanmiddag de keel smeren met bier op de kermis *D
(was er nog niet geweest, moet toch wel ff gaan met dit lekkere weer :) )
pi_151850320
Gisteren naar het Haags Gemeentemuseum geweest, grote tentoonstelling van Anton Corbijn. Dikke aanrader ^O^
  maandag 20 april 2015 @ 09:57:33 #155
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151851410
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:11 schreef DonJames het volgende:
Gisteren naar het Haags Gemeentemuseum geweest, grote tentoonstelling van Anton Corbijn. Dikke aanrader ^O^
Want..... ?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151851445
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:57 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Want..... ?
Nou ja, als je niet van Anton Corbijn houdt dan is het geen aanrader natuurlijk.
  maandag 20 april 2015 @ 10:03:57 #157
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151851533
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nou ja, als je niet van Anton Corbijn houdt dan is het geen aanrader natuurlijk.
_O-

Ik bedoelde meer: wat maakt het speciaal? Is er iets uitgesprongen voor je...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151851697
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:03 schreef Merlijn het volgende:

[..]

_O-

Ik bedoelde meer: wat maakt het speciaal? Is er iets uitgesprongen voor je...
In de eerste plaats: z'n enorme oeuvre. Je loopt langs al die bands en denkt "oh, heeft hij die ook gedaan", of "goh, is die foto ook van Corbijn". Het lijkt erop dat van alle platen die in de jaren '80 en '90 zijn uitgebracht, driekwart van het artwork door Corbijn is gedaan..
pi_151854333
Misschien een goede tips voor sommigen?

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:47 schreef Iemand91 het volgende:
Niet een camera of lens, maar wel zeer handig voor de fotograaf:

WD My Passport Wireless 1TB Zwart
PW: ¤167.99
Amazon.de: ¤142,25

En nu krijg je er deze er gratis bij (t/m 30 april of op=op):
Sandisk Ultra 64GB SDXC UHS-I 30MB/s


pi_151855202
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien een goede tips voor sommigen?

[..]

Dat een simpel USB-touwtje je zoveel geld kan uitsparen :X
pi_151856062
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:23 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dat een simpel USB-touwtje je zoveel geld kan uitsparen :X
Die dingen lijken me anders best handig voor als je op reis back-ups wil maken van je SD-kaartjes. Alleen schiet ik toch geen 1TB vol, dus kan ik voor dat geld beter vijf 32GB SD-kaartjes kopen (ik heb liever meerdere kleintjes dan 2 grote).
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2015 @ 15:31:40 #162
372645 spreading
pi_151860683
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 08:28 schreef Puala het volgende:
We gaan wel langzaam het de topics ;( Pr0n donderdag is al lang geweest
druk druk druk, maar het voordeel is wel dat het weer bijna donderdag is *O*
  maandag 20 april 2015 @ 15:49:21 #163
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_151862136
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:11 schreef DonJames het volgende:
Gisteren naar het Haags Gemeentemuseum geweest, grote tentoonstelling van Anton Corbijn. Dikke aanrader ^O^
Ik wil er ook nog naar toe, het blijft tot in juni toch?
pi_151862937
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik wil er ook nog naar toe, het blijft tot in juni toch?
Ja, tot 21 juni. De expositie is dus in zowel het Gemeentemuseum als in het naastgelegen fotomuseum, hou daar even rekening mee met het kopen van kaartjes. Zelf geen last van want museumjaarkaart
pi_151862987
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:41 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, tot 21 juni. De expositie is dus in zowel het Gemeentemuseum als in het naastgelegen fotomuseum, hou daar even rekening mee met het kopen van kaartjes. Zelf geen last van want museumjaarkaart
Maar dubbel/identiek? Of zo groot dat het verdeeld is over 2?
pi_151863171
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar dubbel/identiek? Of zo groot dat het verdeeld is over 2?
Verdeeld over 2.
pi_151863604
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Verdeeld over 2.
Oke, ach, het wordt toch een duur dagje.. wil dan ook nog naar het Escher museum.
  FOK!Fotograaf maandag 20 april 2015 @ 17:46:16 #169
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151864985
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2015 06:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Zeker :Y! Tennis, stappen in Nijmegen, en uitbrakken. Prima weekend :D! Jij?
Ook lekker weekend, maar wel lekker rustig :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 06:41:43 #170
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151882186
Mogguh :O :s)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 07:50:24 #171
372645 spreading
pi_151882497
Goedemorgen :z :O
pi_151882711
Goedemorgen
pi_151882746
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:22:32 #174
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151882773
Morgen
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:30:38 #176
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151882875
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:23 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Vandaag :D
Meh... vandaag even niet :N
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151883007
Nee morgen weer
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 09:06:57 #178
372645 spreading
pi_151883364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee morgen weer
Overmorgen bedoel je? Donderdag *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 09:09:59 #179
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151883421
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_151883871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:06 schreef spreading het volgende:

[..]

Overmorgen bedoel je? Donderdag *O*
In dat geval vrijdag.. Want dan is het vakantie tijd
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 12:08:06 #181
372645 spreading
pi_151887954
Lekker, ik mag nog even tot ik vakantie heb. In mei een dagje, maar dan ga ik toch liever werken ;(
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 12:10:59 #182
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151888048
Volgende maand lekker een weekje op vakantie *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 12:18:54 #183
372645 spreading
pi_151888282
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In dat geval vrijdag.. Want dan is het vakantie tijd
Ga je nog iets doen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volgende maand lekker een weekje op vakantie *O*
Lucky basterd! Waar ga je heen?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 12:20:38 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151888345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef spreading het volgende:

[..]

Ga je nog iets doen?

[..]

Lucky basterd! Waar ga je heen?
Ibiza! Even opladen voor het festival seizoen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_151890840
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef spreading het volgende:

[..]

Ga je nog iets doen?

[..]

Lucky basterd! Waar ga je heen?
Naar Italië O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151890893
:W, is dit topic actief?

En veel plezier iedereen die op vakantie gaat!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_151891151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:33 schreef Felagund het volgende:
:W, is dit topic actief?

En veel plezier iedereen die op vakantie gaat!
Nee is een computer botje die al die berichten plaatst ;)

Dankjewel :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151893083
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Naar Italië O+
Nice :D

4 weken geweest maar ik wil zeker nog eens terug :)
pi_151893241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nice :D

4 weken geweest maar ik wil zeker nog eens terug :)
Waar heb jij gezeten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151893313
Italië wil ik ook nog eens heen. O+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:03:04 #191
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151893385
Ik ga naar schotland *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151893420
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar heb jij gezeten?
Valei D'Aosta, daar ergens in de buurt wezen Canyoningen _O_ man wat gaaf.
En bij het Garda meer.
pi_151893549
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Valei D'Aosta, daar ergens in de buurt wezen Canyoningen _O_ man wat gaaf.
En bij het Garda meer.
Wij hebben ook een appartement geboekt bij het Garda meer in Riva del Garda. Gaan ook dagje Venetië doen enzo O+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:09:39 #194
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_151893600
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij hebben ook een appartement geboekt bij het Garda meer in Riva del Garda. Gaan ook dagje Venetië doen enzo O+
Venetië is echt overgewaardeerd, wat een bagger stad :N !
Hmz...
pi_151893674
Ik ga naar Tanzania *O*

maar dat duurt nog dik 6 weken ;(
pi_151893685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:09 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Venetië is echt overgewaardeerd, wat een bagger stad :N !
Vaker gehoord, maar ik denk dat dat voor een halve dag wel leuk (en romantisch?) kan zijn?
Je moet daar geen hotel boeken nee..
pi_151893764
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:09 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Venetië is echt overgewaardeerd, wat een bagger stad :N !
Ik ga een dagje is niet alsof we er een week gaan zitten. Mij lijkt het juist erg interessant.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151893787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vaker gehoord, maar ik denk dat dat voor een halve dag wel leuk (en romantisch?) kan zijn?
Je moet daar geen hotel boeken nee..
Romantisch.. Tja.. Ik ben echt zo romantisch als een baksteen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151893932
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Romantisch.. Tja.. Ik ben echt zo romantisch als een baksteen :@
:D _O-

Ik hou wel een beetje van romantiek op zijn tijd.
pi_151894100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef DonJames het volgende:
Ik ga naar Tanzania *O*

maar dat duurt nog dik 6 weken ;(
Tof, op safari (Serengeti)? Kom zelf net terug uit zuidelijk Afrika (Zimbabwe, Botswana, Namibie en Zuid-Afrika). Ook erg mooi.

Volgende vakantie pas in augustus (New York *O*).

[ Bericht 0% gewijzigd door Felagund op 21-04-2015 15:30:26 ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')