Dan neem ik aan je broer ook....quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lol mijn schoonzus woont in Losser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook, maar na een week van heel weinig slaap kon ik er prima van genietenquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk als je met iemand samen bent.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan neem ik aan je broer ook....
Zus van mijn vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja die woont idd met haar vriend daar.
I solemnly swear i'm up to no good
Baco drinkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:53 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
In welke tak van sport ben je precies kampioen geworden
Nee man PSV is kampioen gewordenquote:
Ik volg dat voetbal niet zoquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee man PSV is kampioen geworden
Wou nog de kroeg in. Kreeg sms'je van blijf maar thuis.,veel te druk schijnbaar. Maar eigenlijk ook niet erg want ben gesloopt.
Weinig te melden denk ik?quote:Op maandag 20 april 2015 08:28 schreef Puala het volgende:
We gaan wel langzaam het de topicsPr0n donderdag is al lang geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |