Witte raven.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Degenen die mij verkracht hebben waren gewoon Nederlands…
De keer dat een blanke persoon mij in z'n auto probeerde te trekken ben ik gered door een donkere man die gebrekkig Nederlands sprak...
Just saying.
Het is een vrij land.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je vluchtelingen stelselmatig en als groep dehumaniseert wordt het een nogal onfrisse discussie. Het lijkt wel of je een scheiding maakt in untermenschen en übermenschen.
Onbetaald werk voor geld ja?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef Myrr het volgende:
Zijn meestal ook nog mensen die zelf weinig toevoegen aan de maatschappij en het ene na het andere bijstands-shaggie opsteken.
Eens met de klacht. Vind alleen wel dat ze dan geïntegreerd moeten worden in de samenleving en onbetaald werk moeten doen voor het geld dat ze krijgen.
Dat is dus de arrogantie die ik bedoel. Denken dat iedereen hier alleen komt voor geld, rijkdom, blabla. Nooit aan gedacht dat mensen in hun eigen land gewoon een goed leven hadden, met een baan/familie/etc. Totdat het onrustig wordt en vluchten voor je eigen veiligheid genoodzaakt is.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo stelt.... Laat maar komen die 1,5 miljard vluchtelingen!!!
Oh, en die mensen verlaten zeker voor hun plezier hun familie, eenmaal hier en toegelaten in europa kunnen ze de hele rest van de familie zo probleemloos invliegen, waarschijnlijk nog met subsidie ook.
Haha je ziet ze wel tevoorschijn komen jaquote:Op woensdag 15 april 2015 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, kijk. Vroeg me al af in welke users een latente racist schuilde. Bedankt voor dit topic, TS!
Terechte klacht.
Had je wel iets hoger ingeschat. Ze krijgen toch sowieso geld om van te leven, laat ze daar maar iets voor terug doen. Dus onbetaald werken om toch het geld te verdienen dat ze sowieso al krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Onbetaald werk voor geld ja?
Dus jij bent verkracht én nog eens een auto ingetrokken, dus bijna een 2e keer verkracht?quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Degenen die mij verkracht hebben waren gewoon Nederlands…
De keer dat een blanke persoon mij in z'n auto probeerde te trekken ben ik gered door een donkere man die gebrekkig Nederlands sprak...
Just saying.
Oke dat klopt. Maar ook over vluchtelingen en niet uitgeprocedeerde asielzoekers wordt best negatief gedaan. Laatst bijvoorbeeld toen een boot met 400 vluchtelingen verdronken waren, mensen trokken nog net geen fles champagne open. En hier op FOK! toen een brand heerste in een asielzoekerscentrum..je wilt de reacties niet lezen geloof me.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij op één of andere manier (waarschijnlijk waardeloze journalistiek) gemist dat deze mensen de procedure doorlopen hebben en uitgeprocedeerd zijn.
Opgroeien in een ranzig incestdorp en de tweede was gewoon verkeerde tijd verkeerde plek.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
Dus jij bent verkracht én nog eens een auto ingetrokken, dus bijna een 2e keer verkracht?
What the fuck. Hoe overkomt je dat 2 keer.. fijn dat je iig gered bent - de 2e keer -![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 02:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee
Asielzoekers moeten niet over één kam worden geschoren maar individueel beoordeeld worden. Mensen die het verschrikkelijk hebben in hun eigen land en daar hun leven niet zeker zijn of een waardeloos leven hebben, mogen wat mij betreft hier in Nederland de kans benutten een beter bestaan op te bouwen. Als ze in Nederland niet hun best doen en/of overlast veroorzaken en zich niet aan de wet houden, zie ik ze liever weer vertrekken.
Maar er zijn ook autochtone Nederlanders die nou niet bepaald iets nuttigs aan onze maatschappij bijdragen. Ik heb liever een rustige en aardige asielzoeker naast me wonen dan een autochtone asociale tokkie. Dus in dat kader vind ik die "eigen volk eerst"-mentaliteit niet terecht.
damnquote:Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Opgroeien in een ranzig incestdorp en de tweede was gewoon verkeerde tijd verkeerde plek.
Ook zo'n fabeltje. Vluchtelingen heb je zeker niet in Duitsland/Engeland/België/ Scandinavië he. Nee vluchtelingen komen alleen naar het goddelijke Nederlandquote:Op donderdag 16 april 2015 10:28 schreef DerekB het volgende:
Er zijn zat andere landen waar ze heen kunnen, maar ze moeten zo nodig naar Nederland komen.
Ik haat ze allemaal.
Was iets te jong en overdonderd op die leeftijd om me echt te beseffen wat er precies was gebeurd. Vond grote jurken en sokken met kanten boordjes toen nog mooiquote:Op donderdag 16 april 2015 11:41 schreef Sosa het volgende:
[..]
damn
ik neem aan dat ze opgepakt zijn of dat je een grote broer met een stuk hout erop afgestuurd hebt
fijn voor je dat je er niks aan over hebt gehouden.. bewust danquote:Op donderdag 16 april 2015 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was iets te jong en overdonderd op die leeftijd om me echt te beseffen wat er precies was gebeurd. Vond grote jurken en sokken met kanten boordjes toen nog mooi. Nooit uitgesproken toentertijd, wat jaren later uiteraard rekening gehaald/laten halen.
![]()
Verder mentaal niets aan overgehouden gelukkig. Wel verdrongen want ik weet niet meer precies op welke leeftijd het was.Boven de 7 en onder de 10 ergens. Maargoed, ik til er verder niet zwaar aan.
Wat mij betreft gaat er een bezem door het politieke landschap en het daarbij behorende ambtenarenapparaat. Het blijft een alsmaar groeiende etterende puswond die men met de mandel der liefde bedekt blijft houden.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, en een paar maanden later zijn ze weer terugfalend systeem is het in stand gehouden door de pvda
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, kijk. Vroeg me al af in welke users een latente racist schuilde. Bedankt voor dit topic, TS!
Terechte klacht.
De discussie is nooit zuiver geweestquote:Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De discussie is nooit zuiver geweest
Als je vluchtelingen stelselmatig en als groep dehumaniseert wordt het een nogal onfrisse discussie. Het lijkt wel of je een scheiding maakt in untermenschen en übermenschen.
Inderdaad, want als er oorlog woedt in je eigen land heeft dat natuurlijk geen enkele invloed op de landen eromheen.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:43 schreef Ferdii het volgende:
Vluchtelingen mijn reet.
Als je zo graag je land wilt ontvluchten kan je ook naar je buurland gaan. Veel sneller...
Probleem ia dat die insecten prima weten dat ze daar niks krijgen.
Enige wat helpt is de regels aanpassen. Vluchtelingen in NL eerste 10 jaar geen enkel recht op sociaal stelsel en moeten belasting aangifte doen om te laten zien waar zij geld vandaan halen. Doe je dit niet? Direct terugsturen.
En wat als ze weigeren dat werk te doen? Dat mag niet lijkt me. Dan is het dus geen onbetaald werk, want als je niet werkt krijg je geen geld.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had je wel iets hoger ingeschat. Ze krijgen toch sowieso geld om van te leven, laat ze daar maar iets voor terug doen. Dus onbetaald werken om toch het geld te verdienen dat ze sowieso al krijgen.
Ik zou hetzelfde van jou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat is dus de arrogantie die ik bedoel. Denken dat iedereen hier alleen komt voor geld, rijkdom, blabla. Nooit aan gedacht dat mensen in hun eigen land gewoon een goed leven hadden, met een baan/familie/etc. Totdat het onrustig wordt en vluchten voor je eigen veiligheid genoodzaakt is.
die zijn dan weer zo zeldzaam als n klavertje 4quote:Op donderdag 16 april 2015 02:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee
Asielzoekers moeten niet over één kam worden geschoren maar individueel beoordeeld worden. Mensen die het verschrikkelijk hebben in hun eigen land en daar hun leven niet zeker zijn of een waardeloos leven hebben, mogen wat mij betreft hier in Nederland de kans benutten een beter bestaan op te bouwen. Als ze in Nederland niet hun best doen en/of overlast veroorzaken en zich niet aan de wet houden, zie ik ze liever weer vertrekken.
Maar er zijn ook autochtone Nederlanders die nou niet bepaald iets nuttigs aan onze maatschappij bijdragen. Ik heb liever een rustige en aardige asielzoeker naast me wonen dan een autochtone asociale tokkie. Dus in dat kader vind ik die "eigen volk eerst"-mentaliteit niet terecht.
wat mooi van jequote:Op donderdag 16 april 2015 11:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was iets te jong en overdonderd op die leeftijd om me echt te beseffen wat er precies was gebeurd. Vond grote jurken en sokken met kanten boordjes toen nog mooi. Nooit uitgesproken toentertijd, wat jaren later uiteraard rekening gehaald/laten halen.
![]()
Verder mentaal niets aan overgehouden gelukkig. Wel verdrongen want ik weet niet meer precies op welke leeftijd het was.Boven de 7 en onder de 10 ergens. Maargoed, ik til er verder niet zwaar aan. Het waren zelf ook nog kinderen (puberteit) en er is vast een reden voor dat ze toen al zo vertyft waren.
Graag. Waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger?quote:Op donderdag 16 april 2015 04:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als we dan toch je denkwijze gebruiken: wil jij dan eigenhandig ze de grens over trappen? Of op Schiphol staan terwijl je de aankomstgate blokkeert? Je post slaat nergens op.
Jij bent ook maar een homp vlees op een zwevend bol steen in de ruimte.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We zijn zeker allemaal wereldburgers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |