abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151732238
Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_151732257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:30 schreef trippy_trippy het volgende:
Mijn probleem is dat ze voorrang krijgen op de 'gewone' burger.. Er moeten per gemeente meer sociale huurwoningen vrij komen voor asielzoekers terwijl er wachtlijsten zijn van God mag weten hoe lang...
Dat ze willen vluchten uit een land als Syrië kan ik nog begrijpen, maar waarom niet in hun eigen regio blijven? :{w
Jouw 'gewone' burgers hebben over het algemeen al een dak boven hun hoofd. asielzoekers niet. Het is bovendien een sprookje dat iedere asielzoeker direct in een huurhuis terecht komt. Weleens van AZC's gehoord?
pi_151732313
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jouw 'gewone' burgers hebben over het algemeen al een dak boven hun hoofd. asielzoekers niet. Het is bovendien een sprookje dat iedere asielzoeker direct in een huurhuis terecht komt. Weleens van AZC's gehoord?
Maar waarom dan allemaal grotendeels in/bij de grote steden. Zet vluchtelingen in niemandsland in Groningen/Friesland, me dunkt dat 90% na een jaartje denkt; "ik moet weg hier, ik word gek".
Racist
pi_151732351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Maar waarom dan allemaal grotendeels in/bij de grote steden. Zet vluchtelingen in niemandsland in Groningen/Friesland, me dunkt dat 90% na een jaartje denkt; "ik moet weg hier, ik word gek".
Dit zijn de huidige opvanglocaties:
quote:
Goes
Rijswijk (Centraal Bureau)
Wassenaar (Duinrell)
Katwijk
Bergen aan Zee
Alkmaar
Den Helder
Breda
Zaanstad
Gilze en Rijen
Utrecht
Oisterwijk
Almere
Zeist
Amersfoort
Leersum
Eindhoven
Overberg
Budel-Dorplein
Budel-Cranendonck
Sint Annaparochie
Maastricht
Wageningen
Grave
Luttelgeest
Dronten
Sweikhuizen
Nijmegen
Gulpen-Wittem
Baexem
Arnhem-Zuid - Vreedenburgh
Echt
Overloon
Velp
Burgum
Heerlen
Zwolle
Drachten
Schalkhaar
Venlo
Vledder
Zutphen
Doetinchem
Veenhuizen
Ommen
Oranje
Hoogeveen
Onnen
Almelo
Zweeloo
Azelo
Winterswijk
Emmen
Delfzijl
Musselkanaal
Oude Pekela
Ter Apel - col, pol en vbl
Bellingwolde
https://www.coa.nl/nl/opvanglocaties
pi_151732382
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dit zijn de huidige opvanglocaties:

[..]

https://www.coa.nl/nl/opvanglocaties
Niets in Amsterdam dus, nou dan is duidelijk dat de ME daar eens schoon schip gaat maken toch? Doen we met gewone, Nederlandse krakers ook.
Racist
  donderdag 16 april 2015 @ 07:49:14 #106
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_151732383
Vooral wel opmerkelijk dat mensen dat soort uitspraken schaamteloos onder hun eigen naam doen :T
  donderdag 16 april 2015 @ 07:59:48 #107
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_151732480
Uitgeprocedeerd is gewoon klaar, ticket terug naar eigen land en wat zakgeld voor de eerste maand. Als het even kan moet er binnen 3 maanden een definitieve uitspraak liggen.
pi_151733674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:38 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze je zus/moeder/dochter verkrachten. Dan lul je wel anders.
Degenen die mij verkracht hebben waren gewoon Nederlands…
De keer dat een blanke persoon mij in z'n auto probeerde te trekken ben ik gered door een donkere man die gebrekkig Nederlands sprak...

Just saying.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 10:03:57 ]
pi_151733980
Vluchtelingen mijn reet.

Als je zo graag je land wilt ontvluchten kan je ook naar je buurland gaan. Veel sneller...

Probleem ia dat die insecten prima weten dat ze daar niks krijgen.

Enige wat helpt is de regels aanpassen. Vluchtelingen in NL eerste 10 jaar geen enkel recht op sociaal stelsel en moeten belasting aangifte doen om te laten zien waar zij geld vandaan halen. Doe je dit niet? Direct terugsturen.
hardcoholic
  donderdag 16 april 2015 @ 10:10:49 #110
286575 Roces18
Chef de party
pi_151734672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:59 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Uitgeprocedeerd is gewoon klaar, ticket terug naar eigen land en wat zakgeld voor de eerste maand. Als het even kan moet er binnen 3 maanden een definitieve uitspraak liggen.
Ja, en een paar maanden later zijn ze weer terug :') falend systeem is het in stand gehouden door de pvda
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_151734688
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:43 schreef Ferdii het volgende:

Je hebt het wel over mensen, niet over insecten.
pi_151734846
Onterechte klacht dit w/
pi_151735152
Er zijn zat andere landen waar ze heen kunnen, maar ze moeten zo nodig naar Nederland komen.
Ik haat ze allemaal.
pi_151735185
quote:
13s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je hebt het wel over mensen, niet over insecten.
:')

Een mens draagt over het algemeen wat bij aan de maatschappij :')

Insecten komen met vele, voegen niets toe en zijn enkel vervelend :Y

Lijkt mij een leuk experiment. Sochtends om 7 uur berg bussen voor het AZC en iedereen tussen 18 en 67 mee om te werken. Propjes ruimen langs de snelweg of kauwgom krabben in de steden :Y

Weet zeker dat De meeste ineens zielig zijn/trauma hebben/ziek zwak misselijk etc.

Maar een reis over zee is natuurlijk geen probleem :')
hardcoholic
pi_151735220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:20 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Welk buurland?

Irak? Israel?
Israel is toch bevriend met de oude leider van Syrië?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_151735433
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef Ferdii het volgende:

[..]

:')

Een mens draagt over het algemeen wat bij aan de maatschappij :')

Insecten komen met vele, voegen niets toe en zijn enkel vervelend :Y

Als je vluchtelingen stelselmatig en als groep dehumaniseert wordt het een nogal onfrisse discussie. Het lijkt wel of je een scheiding maakt in untermenschen en übermenschen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 10:40:00 ]
pi_151735529
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je vluchtelingen stelselmatig en als groep dehumaniseert wordt het een nogal onfrisse discussie. Het lijkt wel of je een scheiding maakt in untermenschen en übermenschen.
Ik heb niks tegen vluchtelingen, zolang zij zich aan de Nederlandse normen/waarden houden.

Oftewel werken voor je geld en rechtspraak is leidend.

Niet denken dat je door zielig te doen iets kan afdwingen.

Maar omdat jij dat nogal dehumaniserend bind begrijp ik dat jij wel een gezinnetje uit Syrië in jouw huis hebt wonen?
hardcoholic
pi_151735615
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:42 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Oftewel werken voor je geld en rechtspraak is leidend.

Dat is hardstikke mooi, maar dan moet de wetgever je wel toestaan om te werken.
pi_151735632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef ntm het volgende:
Mijn klacht is dus eigenlijk verwende Nederlanders, ik hoop voor hen ook alleen maar het allerslechtste
Volledig mee eens.
Oorlogsvluchtelingen zijn in mijn optiek iets heel anders dan economische emigranten, daar hebben we er al wel genoeg van en wat dat betreft mogen de grenzen subiet dicht.
Dat er echter geen plek meer zal zijn voor mensen die familie, huis en haard verloren hebben gaat er bij mij niet in.
pi_151735757
Wat mij opvalt is dat al die mensen in die landen zitten te haten over hoe kut het westen wel niet is, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze gewoon met hangende pootjes er naar toe. Wat dat betreft zijn er maar twee oplossingen: of opbokken naar je eigen land, of laat ons daar ook de baas zijn zodat we Afrika weer van 0 af aan kunnen opbouwen, iets wat de negers na het wegschoppen van de blanke 'bezetters' daar bar slecht gelukt is.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:52:26 #121
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151735859
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:43 schreef Ferdii het volgende:
Vluchtelingen mijn reet.

Als je zo graag je land wilt ontvluchten kan je ook naar je buurland gaan. Veel sneller...

Enige wat helpt is de regels aanpassen. Vluchtelingen in NL eerste 10 jaar geen enkel recht op sociaal stelsel en moeten belasting aangifte doen om te laten zien waar zij geld vandaan halen. Doe je dit niet? Direct terugsturen.
Welk buurland? Libanon? Israel?

Waar kom je zelf eigenlijk vandaan gezien je naam?
  donderdag 16 april 2015 @ 10:53:43 #122
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151735902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:30 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Israel is toch bevriend met de oude leider van Syrië?
Absoluut niet, waar haal je dat vandaan?
pi_151736058
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef MAHL het volgende:
Wat mij opvalt is dat al die mensen in die landen zitten te haten over hoe kut het westen wel niet is
Oh ja? Heb je ze horen haten of komt dat idee uit je onderbuik?
pi_151736098
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef MAHL het volgende:
Wat mij opvalt is dat al die mensen in die landen zitten te haten over hoe kut het westen wel niet is, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze gewoon met hangende pootjes er naar toe. Wat dat betreft zijn er maar twee oplossingen: of opbokken naar je eigen land, of laat ons daar ook de baas zijn zodat we Afrika weer van 0 af aan kunnen opbouwen, iets wat de negers na het wegschoppen van de blanke 'bezetters' daar bar slecht gelukt is.
dit
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_151736126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Absoluut niet, waar haal je dat vandaan?
Zoiets heb ik een keer gehoord of gelezen. Maar ik volg het nieuws niet dus ik heb geen idee verder.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')