abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151732238
Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_151732257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:30 schreef trippy_trippy het volgende:
Mijn probleem is dat ze voorrang krijgen op de 'gewone' burger.. Er moeten per gemeente meer sociale huurwoningen vrij komen voor asielzoekers terwijl er wachtlijsten zijn van God mag weten hoe lang...
Dat ze willen vluchten uit een land als Syrië kan ik nog begrijpen, maar waarom niet in hun eigen regio blijven? :{w
Jouw 'gewone' burgers hebben over het algemeen al een dak boven hun hoofd. asielzoekers niet. Het is bovendien een sprookje dat iedere asielzoeker direct in een huurhuis terecht komt. Weleens van AZC's gehoord?
pi_151732313
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jouw 'gewone' burgers hebben over het algemeen al een dak boven hun hoofd. asielzoekers niet. Het is bovendien een sprookje dat iedere asielzoeker direct in een huurhuis terecht komt. Weleens van AZC's gehoord?
Maar waarom dan allemaal grotendeels in/bij de grote steden. Zet vluchtelingen in niemandsland in Groningen/Friesland, me dunkt dat 90% na een jaartje denkt; "ik moet weg hier, ik word gek".
Racist
pi_151732351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Maar waarom dan allemaal grotendeels in/bij de grote steden. Zet vluchtelingen in niemandsland in Groningen/Friesland, me dunkt dat 90% na een jaartje denkt; "ik moet weg hier, ik word gek".
Dit zijn de huidige opvanglocaties:
quote:
Goes
Rijswijk (Centraal Bureau)
Wassenaar (Duinrell)
Katwijk
Bergen aan Zee
Alkmaar
Den Helder
Breda
Zaanstad
Gilze en Rijen
Utrecht
Oisterwijk
Almere
Zeist
Amersfoort
Leersum
Eindhoven
Overberg
Budel-Dorplein
Budel-Cranendonck
Sint Annaparochie
Maastricht
Wageningen
Grave
Luttelgeest
Dronten
Sweikhuizen
Nijmegen
Gulpen-Wittem
Baexem
Arnhem-Zuid - Vreedenburgh
Echt
Overloon
Velp
Burgum
Heerlen
Zwolle
Drachten
Schalkhaar
Venlo
Vledder
Zutphen
Doetinchem
Veenhuizen
Ommen
Oranje
Hoogeveen
Onnen
Almelo
Zweeloo
Azelo
Winterswijk
Emmen
Delfzijl
Musselkanaal
Oude Pekela
Ter Apel - col, pol en vbl
Bellingwolde
https://www.coa.nl/nl/opvanglocaties
pi_151732382
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dit zijn de huidige opvanglocaties:

[..]

https://www.coa.nl/nl/opvanglocaties
Niets in Amsterdam dus, nou dan is duidelijk dat de ME daar eens schoon schip gaat maken toch? Doen we met gewone, Nederlandse krakers ook.
Racist
  donderdag 16 april 2015 @ 07:49:14 #106
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_151732383
Vooral wel opmerkelijk dat mensen dat soort uitspraken schaamteloos onder hun eigen naam doen :T
  donderdag 16 april 2015 @ 07:59:48 #107
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_151732480
Uitgeprocedeerd is gewoon klaar, ticket terug naar eigen land en wat zakgeld voor de eerste maand. Als het even kan moet er binnen 3 maanden een definitieve uitspraak liggen.
pi_151733674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:38 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze je zus/moeder/dochter verkrachten. Dan lul je wel anders.
Degenen die mij verkracht hebben waren gewoon Nederlands…
De keer dat een blanke persoon mij in z'n auto probeerde te trekken ben ik gered door een donkere man die gebrekkig Nederlands sprak...

Just saying.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 10:03:57 ]
pi_151733980
Vluchtelingen mijn reet.

Als je zo graag je land wilt ontvluchten kan je ook naar je buurland gaan. Veel sneller...

Probleem ia dat die insecten prima weten dat ze daar niks krijgen.

Enige wat helpt is de regels aanpassen. Vluchtelingen in NL eerste 10 jaar geen enkel recht op sociaal stelsel en moeten belasting aangifte doen om te laten zien waar zij geld vandaan halen. Doe je dit niet? Direct terugsturen.
hardcoholic
  donderdag 16 april 2015 @ 10:10:49 #110
286575 Roces18
Chef de party
pi_151734672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:59 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Uitgeprocedeerd is gewoon klaar, ticket terug naar eigen land en wat zakgeld voor de eerste maand. Als het even kan moet er binnen 3 maanden een definitieve uitspraak liggen.
Ja, en een paar maanden later zijn ze weer terug :') falend systeem is het in stand gehouden door de pvda
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_151734688
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:43 schreef Ferdii het volgende:

Je hebt het wel over mensen, niet over insecten.
pi_151734846
Onterechte klacht dit w/
pi_151735152
Er zijn zat andere landen waar ze heen kunnen, maar ze moeten zo nodig naar Nederland komen.
Ik haat ze allemaal.
pi_151735185
quote:
13s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je hebt het wel over mensen, niet over insecten.
:')

Een mens draagt over het algemeen wat bij aan de maatschappij :')

Insecten komen met vele, voegen niets toe en zijn enkel vervelend :Y

Lijkt mij een leuk experiment. Sochtends om 7 uur berg bussen voor het AZC en iedereen tussen 18 en 67 mee om te werken. Propjes ruimen langs de snelweg of kauwgom krabben in de steden :Y

Weet zeker dat De meeste ineens zielig zijn/trauma hebben/ziek zwak misselijk etc.

Maar een reis over zee is natuurlijk geen probleem :')
hardcoholic
pi_151735220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:20 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Welk buurland?

Irak? Israel?
Israel is toch bevriend met de oude leider van Syrië?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_151735433
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef Ferdii het volgende:

[..]

:')

Een mens draagt over het algemeen wat bij aan de maatschappij :')

Insecten komen met vele, voegen niets toe en zijn enkel vervelend :Y

Als je vluchtelingen stelselmatig en als groep dehumaniseert wordt het een nogal onfrisse discussie. Het lijkt wel of je een scheiding maakt in untermenschen en übermenschen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 10:40:00 ]
pi_151735529
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je vluchtelingen stelselmatig en als groep dehumaniseert wordt het een nogal onfrisse discussie. Het lijkt wel of je een scheiding maakt in untermenschen en übermenschen.
Ik heb niks tegen vluchtelingen, zolang zij zich aan de Nederlandse normen/waarden houden.

Oftewel werken voor je geld en rechtspraak is leidend.

Niet denken dat je door zielig te doen iets kan afdwingen.

Maar omdat jij dat nogal dehumaniserend bind begrijp ik dat jij wel een gezinnetje uit Syrië in jouw huis hebt wonen?
hardcoholic
pi_151735615
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:42 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Oftewel werken voor je geld en rechtspraak is leidend.

Dat is hardstikke mooi, maar dan moet de wetgever je wel toestaan om te werken.
pi_151735632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef ntm het volgende:
Mijn klacht is dus eigenlijk verwende Nederlanders, ik hoop voor hen ook alleen maar het allerslechtste
Volledig mee eens.
Oorlogsvluchtelingen zijn in mijn optiek iets heel anders dan economische emigranten, daar hebben we er al wel genoeg van en wat dat betreft mogen de grenzen subiet dicht.
Dat er echter geen plek meer zal zijn voor mensen die familie, huis en haard verloren hebben gaat er bij mij niet in.
pi_151735757
Wat mij opvalt is dat al die mensen in die landen zitten te haten over hoe kut het westen wel niet is, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze gewoon met hangende pootjes er naar toe. Wat dat betreft zijn er maar twee oplossingen: of opbokken naar je eigen land, of laat ons daar ook de baas zijn zodat we Afrika weer van 0 af aan kunnen opbouwen, iets wat de negers na het wegschoppen van de blanke 'bezetters' daar bar slecht gelukt is.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:52:26 #121
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151735859
quote:
Vluchtelingen mijn reet.

Als je zo graag je land wilt ontvluchten kan je ook naar je buurland gaan. Veel sneller...

Enige wat helpt is de regels aanpassen. Vluchtelingen in NL eerste 10 jaar geen enkel recht op sociaal stelsel en moeten belasting aangifte doen om te laten zien waar zij geld vandaan halen. Doe je dit niet? Direct terugsturen.
Welk buurland? Libanon? Israel?

Waar kom je zelf eigenlijk vandaan gezien je naam?
  donderdag 16 april 2015 @ 10:53:43 #122
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151735902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:30 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Israel is toch bevriend met de oude leider van Syrië?
Absoluut niet, waar haal je dat vandaan?
pi_151736058
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef MAHL het volgende:
Wat mij opvalt is dat al die mensen in die landen zitten te haten over hoe kut het westen wel niet is
Oh ja? Heb je ze horen haten of komt dat idee uit je onderbuik?
pi_151736098
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef MAHL het volgende:
Wat mij opvalt is dat al die mensen in die landen zitten te haten over hoe kut het westen wel niet is, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze gewoon met hangende pootjes er naar toe. Wat dat betreft zijn er maar twee oplossingen: of opbokken naar je eigen land, of laat ons daar ook de baas zijn zodat we Afrika weer van 0 af aan kunnen opbouwen, iets wat de negers na het wegschoppen van de blanke 'bezetters' daar bar slecht gelukt is.
dit
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_151736126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Absoluut niet, waar haal je dat vandaan?
Zoiets heb ik een keer gehoord of gelezen. Maar ik volg het nieuws niet dus ik heb geen idee verder.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_151736808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef Myrr het volgende:

[..]

De keer dat een blanke persoon mij in z'n auto probeerde te trekken ben ik gered door een donkere man die gebrekkig Nederlands sprak...

Just saying.
Witte raven.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_151736829
quote:

[..]

Het is een vrij land.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_151737081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef Myrr het volgende:
Zijn meestal ook nog mensen die zelf weinig toevoegen aan de maatschappij en het ene na het andere bijstands-shaggie opsteken.

Eens met de klacht. Vind alleen wel dat ze dan geïntegreerd moeten worden in de samenleving en onbetaald werk moeten doen voor het geld dat ze krijgen.
Onbetaald werk voor geld ja?
pi_151737328
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tsja, als je het zo stelt.... Laat maar komen die 1,5 miljard vluchtelingen!!!

Oh, en die mensen verlaten zeker voor hun plezier hun familie, eenmaal hier en toegelaten in europa kunnen ze de hele rest van de familie zo probleemloos invliegen, waarschijnlijk nog met subsidie ook.
Dat is dus de arrogantie die ik bedoel. Denken dat iedereen hier alleen komt voor geld, rijkdom, blabla. Nooit aan gedacht dat mensen in hun eigen land gewoon een goed leven hadden, met een baan/familie/etc. Totdat het onrustig wordt en vluchten voor je eigen veiligheid genoodzaakt is.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_151737344
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, kijk. Vroeg me al af in welke users een latente racist schuilde. Bedankt voor dit topic, TS! _O_

Terechte klacht. :)
Haha je ziet ze wel tevoorschijn komen ja :D
pi_151737364
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Onbetaald werk voor geld ja?
Had je wel iets hoger ingeschat. Ze krijgen toch sowieso geld om van te leven, laat ze daar maar iets voor terug doen. Dus onbetaald werken om toch het geld te verdienen dat ze sowieso al krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 11:39:05 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 11:39:32 #132
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_151737388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef Myrr het volgende:

[..]

Just saying.
Dus jij bent verkracht én nog eens een auto ingetrokken, dus bijna een 2e keer verkracht?

What the fuck. Hoe overkomt je dat 2 keer.. fijn dat je iig gered bent - de 2e keer - :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_151737395
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:01 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij op één of andere manier (waarschijnlijk waardeloze journalistiek) gemist dat deze mensen de procedure doorlopen hebben en uitgeprocedeerd zijn.
Oke dat klopt. Maar ook over vluchtelingen en niet uitgeprocedeerde asielzoekers wordt best negatief gedaan. Laatst bijvoorbeeld toen een boot met 400 vluchtelingen verdronken waren, mensen trokken nog net geen fles champagne open. En hier op FOK! toen een brand heerste in een asielzoekerscentrum..je wilt de reacties niet lezen geloof me.
pi_151737419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef Sosa het volgende:

[..]

Dus jij bent verkracht én nog eens een auto ingetrokken, dus bijna een 2e keer verkracht?

What the fuck. Hoe overkomt je dat 2 keer.. fijn dat je iig gered bent - de 2e keer - :{
Opgroeien in een ranzig incestdorp en de tweede was gewoon verkeerde tijd verkeerde plek.
pi_151737449
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:37 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nee

Asielzoekers moeten niet over één kam worden geschoren maar individueel beoordeeld worden. Mensen die het verschrikkelijk hebben in hun eigen land en daar hun leven niet zeker zijn of een waardeloos leven hebben, mogen wat mij betreft hier in Nederland de kans benutten een beter bestaan op te bouwen. Als ze in Nederland niet hun best doen en/of overlast veroorzaken en zich niet aan de wet houden, zie ik ze liever weer vertrekken.

Maar er zijn ook autochtone Nederlanders die nou niet bepaald iets nuttigs aan onze maatschappij bijdragen. Ik heb liever een rustige en aardige asielzoeker naast me wonen dan een autochtone asociale tokkie. Dus in dat kader vind ik die "eigen volk eerst"-mentaliteit niet terecht.
^O^
  donderdag 16 april 2015 @ 11:41:26 #136
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_151737452
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Myrr het volgende:

[..]

Opgroeien in een ranzig incestdorp en de tweede was gewoon verkeerde tijd verkeerde plek.
damn

ik neem aan dat ze opgepakt zijn of dat je een grote broer met een stuk hout erop afgestuurd hebt
pi_151737562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:28 schreef DerekB het volgende:
Er zijn zat andere landen waar ze heen kunnen, maar ze moeten zo nodig naar Nederland komen.
Ik haat ze allemaal.
Ook zo'n fabeltje. Vluchtelingen heb je zeker niet in Duitsland/Engeland/België/ Scandinavië he. Nee vluchtelingen komen alleen naar het goddelijke Nederland :')
pi_151737673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:41 schreef Sosa het volgende:

[..]

damn

ik neem aan dat ze opgepakt zijn of dat je een grote broer met een stuk hout erop afgestuurd hebt
Was iets te jong en overdonderd op die leeftijd om me echt te beseffen wat er precies was gebeurd. Vond grote jurken en sokken met kanten boordjes toen nog mooi :'). Nooit uitgesproken toentertijd, wat jaren later uiteraard rekening gehaald/laten halen. ;)

Verder mentaal niets aan overgehouden gelukkig. Wel verdrongen want ik weet niet meer precies op welke leeftijd het was. :') Boven de 7 en onder de 10 ergens. Maargoed, ik til er verder niet zwaar aan. Het waren zelf ook nog kinderen (puberteit) en er is vast een reden voor dat ze toen al zo vertyft waren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2015 11:50:20 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 11:50:09 #139
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_151737723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Was iets te jong en overdonderd op die leeftijd om me echt te beseffen wat er precies was gebeurd. Vond grote jurken en sokken met kanten boordjes toen nog mooi :'). Nooit uitgesproken toentertijd, wat jaren later uiteraard rekening gehaald/laten halen. ;)

Verder mentaal niets aan overgehouden gelukkig. Wel verdrongen want ik weet niet meer precies op welke leeftijd het was. :') Boven de 7 en onder de 10 ergens. Maargoed, ik til er verder niet zwaar aan.
fijn voor je dat je er niks aan over hebt gehouden.. bewust dan :)
  donderdag 16 april 2015 @ 11:50:54 #140
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_151737755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja, en een paar maanden later zijn ze weer terug :') falend systeem is het in stand gehouden door de pvda
Wat mij betreft gaat er een bezem door het politieke landschap en het daarbij behorende ambtenarenapparaat. Het blijft een alsmaar groeiende etterende puswond die men met de mandel der liefde bedekt blijft houden.
  donderdag 16 april 2015 @ 11:53:14 #141
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_151737852
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, kijk. Vroeg me al af in welke users een latente racist schuilde. Bedankt voor dit topic, TS! _O_

Terechte klacht. :)
quote:

[..]
De discussie is nooit zuiver geweest

De discussie is nooit zuiver geweest :')
pi_151737876
quote:
Vluchtelingen mijn reet.

Inderdaad, want als er oorlog woedt in je eigen land heeft dat natuurlijk geen enkele invloed op de landen eromheen.

Het is ook algemeen bekend dat, wanneer je ergens van vlucht, je veel beter tien meter verderop kan gaan staan, dan zover mogelijk weg zien te komen.

:|W

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef Myrr het volgende:

[..]

Had je wel iets hoger ingeschat. Ze krijgen toch sowieso geld om van te leven, laat ze daar maar iets voor terug doen. Dus onbetaald werken om toch het geld te verdienen dat ze sowieso al krijgen.
En wat als ze weigeren dat werk te doen? Dat mag niet lijkt me. Dan is het dus geen onbetaald werk, want als je niet werkt krijg je geen geld.

Overigens krijgen ze geld om van te leven, omdat ze niet mogen werken. Dus het zou natuurlijk heel krom zijn om ze te laten werken, als bedankje voor het feit dat ze geld krijgen.

Verder concurreer je met dit soort constructies anderen, die hun geld niet van de overheid krijgen, uit de arbeidsmarkt, omdat die meer kosten. Daarmee creëer je weer hele nieuwe problemen en nog meer haat voor die asielzoekers.
pi_151738020
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:37 schreef ntm het volgende:

[..]

Dat is dus de arrogantie die ik bedoel. Denken dat iedereen hier alleen komt voor geld, rijkdom, blabla. Nooit aan gedacht dat mensen in hun eigen land gewoon een goed leven hadden, met een baan/familie/etc. Totdat het onrustig wordt en vluchten voor je eigen veiligheid genoodzaakt is.
Ik zou hetzelfde van jou kunnen zeggen.

De arrogantie die je hebt om te denken dat iedere vluchteling een echte vluchteling is en absoluut geen gelukszoeker en dat er dan bij iedereen en zijn moeder in willen wrijven, alles voor een lekkere moraalpaal.

ik denk dat minstens 90% gelukszoekers zijn, max 10% echte vluchtelingen, en ik heb altijd gezegt dat er voor echte vluchtelingen altijd plaats zou moeten zijn.

Maar nu zie je door de bomen het bos niet meer, loopt het uit de hand en moeten we even pas op de plaats en de aloude regel " de goeden moeten onder de kwaden lijden" weer gaan toepassen.

De linkse kerk en, jawel daar komt ie weer!, de policor, alswel de eu en nederlandse regering hebben allemaal bloed aan hun handen door de huidige regelgeving en slappe houding.

De boten worden steeds gammeler omdat ze niet eens meer de hele middelandse zee hoeven over te steken dankzij de ferryservice, de eu marine, die ze keurig in de eu afzet.
  donderdag 16 april 2015 @ 11:59:23 #144
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_151738076
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:37 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nee

Asielzoekers moeten niet over één kam worden geschoren maar individueel beoordeeld worden. Mensen die het verschrikkelijk hebben in hun eigen land en daar hun leven niet zeker zijn of een waardeloos leven hebben, mogen wat mij betreft hier in Nederland de kans benutten een beter bestaan op te bouwen. Als ze in Nederland niet hun best doen en/of overlast veroorzaken en zich niet aan de wet houden, zie ik ze liever weer vertrekken.

Maar er zijn ook autochtone Nederlanders die nou niet bepaald iets nuttigs aan onze maatschappij bijdragen. Ik heb liever een rustige en aardige asielzoeker naast me wonen dan een autochtone asociale tokkie. Dus in dat kader vind ik die "eigen volk eerst"-mentaliteit niet terecht.
die zijn dan weer zo zeldzaam als n klavertje 4
  donderdag 16 april 2015 @ 12:00:03 #145
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_151738089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:48 schreef Myrr het volgende:

[..]

Verder mentaal niets aan overgehouden gelukkig. Wel verdrongen want ik weet niet meer precies op welke leeftijd het was. :') Boven de 7 en onder de 10 ergens. Maargoed, ik til er verder niet zwaar aan. Het waren zelf ook nog kinderen (puberteit) en er is vast een reden voor dat ze toen al zo vertyft waren.
wat mooi van je
pi_151742543
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 04:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als we dan toch je denkwijze gebruiken: wil jij dan eigenhandig ze de grens over trappen? Of op Schiphol staan terwijl je de aankomstgate blokkeert? Je post slaat nergens op.
Graag. Waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger? :)
pi_151742579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:16 schreef Murdera het volgende:
Eigen volk Eerst O+
Precies O+
pi_151742997
Blijf het interessant vinden. Aankomen in een land dat veilig is en dan alsnog het halve continent doorreizen en dan beweren geen gelukszoekers te zijn.

Ja, geloof je het zelf :')
  donderdag 16 april 2015 @ 14:59:14 #149
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_151743135
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

We zijn zeker allemaal wereldburgers?
Jij bent ook maar een homp vlees op een zwevend bol steen in de ruimte.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_151743709
Mensen die denken dat iedere euro die niet naar hen gaat evenredig naar de ander gaat en hiervan moeten huilen :')
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')