SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef ntm het volgende:
Via social media en FOK! lees ik vaak reacties vol met haat over asielzoekers.
Ik denk dat dit onbegrip is, mensen kunnen zich blijkbaar niet inleven in andere mensen.
Er zou eens een keer oorlog in Nederland moeten komen, stel jij wordt met je leven bedreigt..
Mensen hebben het zo goed hier in dit land, dat ze niet eens begrip kunnen opbrengen voor mensen die vluchten uit hun eigen land en hier opgesloten zitten in cellen. Ook arrogant om te denken dat asielzoekers alleen maar 'gelukszoekers' zijn, alsof mensen voor hun plezier hun eigen land en familie verlaten.
Mijn klacht is dus eigenlijk verwende Nederlanders, ik hoop voor hen ook alleen maar het allerslechtste
Heb je het over de mensen die hier komen stelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
Maar voor de mensen die erop reageren onder het bericht is elke vluchteling hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat artikel gaat over uitgeprocedeerde asielzoekers. Die hebben dus gewoon een veilig thuisland en worden een gratis vliegticket aangeboden, maar blijven toch illegaal in NL.
Nee, die hebben vaak alleen geen papieren om aan te tonen waar ze vandaan komen. Wat bijvoorbeeld niet heel vreemd is als je door het gebied van een vijandige stam hebt moeten vluchten.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat artikel gaat over uitgeprocedeerde asielzoekers. Die hebben dus gewoon een veilig thuisland en worden een gratis vliegticket aangeboden, maar blijven toch illegaal in NL.
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef ntm het volgende:
Via social media en FOK! lees ik vaak reacties vol met haat over asielzoekers.
Ik denk dat dit onbegrip is, mensen kunnen zich blijkbaar niet inleven in andere mensen.
Er zou eens een keer oorlog in Nederland moeten komen, stel jij wordt met je leven bedreigt..
Mensen hebben het zo goed hier in dit land, dat ze niet eens begrip kunnen opbrengen voor mensen die vluchten uit hun eigen land en hier opgesloten zitten in cellen. Ook arrogant om te denken dat asielzoekers alleen maar 'gelukszoekers' zijn, alsof mensen voor hun plezier hun eigen land en familie verlaten.
Mijn klacht is dus eigenlijk verwende Nederlanders, ik hoop voor hen ook alleen maar het allerslechtste
Ik lees of hoor eigenlijk nooit haat tegen die asielzoekers of onbegrip dat zij hun land verlaten. Wel hoor ik veel zorgen over de ontwrichting van de maatschappij wanneer de toestroom ongehinderd jarenlang door kan gaan. Dat zijn wel 2 verschillende zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
STEM GEERTJE DIE RED ONS WELquote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat het niet lang meer duurt of iedereen moet een kamer afstaan zodat er nog meer van deze cultuurverrijkers binnen kunnen komen
Of van die katkauwersquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef Myrr het volgende:
Zijn meestal ook nog mensen die zelf weinig toevoegen aan de maatschappij en het ene na het andere bijstands-shaggie opsteken.
Ja, die groepjes Somaliers die een beetje voor een supermarkt staan te chillen en mensen lastig vallen, mogen van mij ook wel weg. Zijn er echter ook zat die gewoon wel een dagbesteding willen (en talenten hebben die ze zouden kunnen gebruiken), maar het niet mogen.quote:
dan allemaal gratis 1500 euro geven per paar, goedkoper, jij blij, neger blij, ik goedkoop cultureel etenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen mens is illegaal
Flikker toch op. Een asielzoeker kost minstens 26k per jaar! Al die kanslozen bij elkaar plaatsen een bom onder het sociale stelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |