SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef ntm het volgende:
Via social media en FOK! lees ik vaak reacties vol met haat over asielzoekers.
Ik denk dat dit onbegrip is, mensen kunnen zich blijkbaar niet inleven in andere mensen.
Er zou eens een keer oorlog in Nederland moeten komen, stel jij wordt met je leven bedreigt..
Mensen hebben het zo goed hier in dit land, dat ze niet eens begrip kunnen opbrengen voor mensen die vluchten uit hun eigen land en hier opgesloten zitten in cellen. Ook arrogant om te denken dat asielzoekers alleen maar 'gelukszoekers' zijn, alsof mensen voor hun plezier hun eigen land en familie verlaten.
Mijn klacht is dus eigenlijk verwende Nederlanders, ik hoop voor hen ook alleen maar het allerslechtste
Heb je het over de mensen die hier komen stelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
Maar voor de mensen die erop reageren onder het bericht is elke vluchteling hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat artikel gaat over uitgeprocedeerde asielzoekers. Die hebben dus gewoon een veilig thuisland en worden een gratis vliegticket aangeboden, maar blijven toch illegaal in NL.
Nee, die hebben vaak alleen geen papieren om aan te tonen waar ze vandaan komen. Wat bijvoorbeeld niet heel vreemd is als je door het gebied van een vijandige stam hebt moeten vluchten.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat artikel gaat over uitgeprocedeerde asielzoekers. Die hebben dus gewoon een veilig thuisland en worden een gratis vliegticket aangeboden, maar blijven toch illegaal in NL.
Ik denk dat dit onbegrip is, mensen kunnen zich blijkbaar niet inleven in andere mensen.
Er zou eens een keer oorlog in Nederland moeten komen, stel jij wordt met je leven bedreigt..
Mensen hebben het zo goed hier in dit land, dat ze niet eens begrip kunnen opbrengen voor mensen die vluchten uit hun eigen land en hier opgesloten zitten in cellen. Ook arrogant om te denken dat asielzoekers alleen maar 'gelukszoekers' zijn, alsof mensen voor hun plezier hun eigen land en familie verlaten.
Mijn klacht is dus eigenlijk verwende Nederlanders, ik hoop voor hen ook alleen maar het allerslechtste
Ik lees of hoor eigenlijk nooit haat tegen die asielzoekers of onbegrip dat zij hun land verlaten. Wel hoor ik veel zorgen over de ontwrichting van de maatschappij wanneer de toestroom ongehinderd jarenlang door kan gaan. Dat zijn wel 2 verschillende zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
STEM GEERTJE DIE RED ONS WELquote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat het niet lang meer duurt of iedereen moet een kamer afstaan zodat er nog meer van deze cultuurverrijkers binnen kunnen komen
Of van die katkauwersquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef Myrr het volgende:
Zijn meestal ook nog mensen die zelf weinig toevoegen aan de maatschappij en het ene na het andere bijstands-shaggie opsteken.
Ja, die groepjes Somaliers die een beetje voor een supermarkt staan te chillen en mensen lastig vallen, mogen van mij ook wel weg. Zijn er echter ook zat die gewoon wel een dagbesteding willen (en talenten hebben die ze zouden kunnen gebruiken), maar het niet mogen.quote:
dan allemaal gratis 1500 euro geven per paar, goedkoper, jij blij, neger blij, ik goedkoop cultureel etenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen mens is illegaal
Flikker toch op. Een asielzoeker kost minstens 26k per jaar! Al die kanslozen bij elkaar plaatsen een bom onder het sociale stelsel.
ga je toch in de file staan, dan zie je ze nietquote:Op woensdag 15 april 2015 23:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die groepjes Somaliers die een beetje voor een supermarkt staan te chillen en mensen lastig vallen, mogen van mij ook wel weg. Zijn er echter ook zat die gewoon wel een dagbesteding willen (en talenten hebben die ze zouden kunnen gebruiken), maar het niet mogen.
welk land is dat?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:56 schreef Aiciu het volgende:
Ze kunnen ook naar een buurland gaan, maar daar krijgen ze geen geld dus proberen ze het in het door hun gehate westen.
Tsja, als je het zo stelt.... Laat maar komen die 1,5 miljard vluchtelingen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en die mensen verlaten zeker voor hun plezier hun familie, eenmaal hier en toegelaten in europa kunnen ze de hele rest van de familie zo probleemloos invliegen, waarschijnlijk nog met subsidie ook.
Volgens mij heb jij op één of andere manier (waarschijnlijk waardeloze journalistiek) gemist dat deze mensen de procedure doorlopen hebben en uitgeprocedeerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Neem nog een pilletje.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, kijk. Vroeg me al af in welke users een latente racist schuilde. Bedankt voor dit topic, TS!
Terechte klacht.
Ik zou echt niet weten welke landen er allemaal naast Somalië, Syrië of weet ik veel waar ze vandaan komenquote:
zij ook niet waar nederland is, maar ze weten wel dat als je in de eu zit, je eu geld krijgtquote:Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten welke landen er allemaal naast Somalië, Syrië of weet ik veel waar ze vandaan komen![]()
Ik maak wel eens een praatje met van die Afrikanen in Italië en dan komen ze uit Kenia ofzo en dan denken ze dat ik weet waar in Afrika dat is
Jordanië, Qatar, Saudi Arabiëquote:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 21:52:18Migranten Syrie die aankwamen in Italie vertelden ons: "Niemand checkt ons, Italianen hebben geen idee wie wie is. Heel makkelijk voor #IS." reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 21:54:57Italianen checken dus bijna niemand die per boot aankomt in Italie. Alle Syriers vertelden dat ze gewoon uit de vluchtelingencentra lopen. > reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 21:58:43Syrische migranten zelf stomverbaasd dat Italie niemand checkt. "Als er op deze manier terrorist Schengen binnenkomt, krijgen wij de schuld" reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:00:16Bijna niemand geeft z'n echte naam op, velen hebben valse papieren, Palestijnanen en Egyptenaren dei zich voordoen als Syriers, een chaos.> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:07:01Tot dec 2014 kwamen 222.225 Syriers veelal via Italie in EU. 0.9% blijft in Italie, 70% asielaanvraag in Dld, Swe, NL http://t.co/wfpXPyg3A5 reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:12:58En die mensensmokkelaars lachen zich rot. Vanuit Turkije betaalt een Syrier $6000 (!) per plek op boot. Veel boten 300-400 migranten. $$$$$$ reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:20:11Officieel zijn er in 2014 ong 3500 migranten verdronken, maar echte getal veel hoger. Veel boten uit Turkije en Egypte kapseizen al ergens> reageer retweet
nou danquote:Op donderdag 16 april 2015 00:03 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Jordanië, Qatar, Saudi Arabië
maar daar krijgen ze niks dus komen ze hier alles halen
En wat ga je nou doen dan met die informatie?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ah, kijk. Vroeg me al af in welke users een latente racist schuilde. Bedankt voor dit topic, TS!
Terechte klacht.
Zolang je vriendin haar SS-pet op zet en een leren catsuit aantrekt vind ik het helemaal prima.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
oh gossie, zit je hitlersnor scheef ofzo
denk niet dat ze die hebben in maatje 123 kiloquote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zolang je vriendin haar SS-pet op zet en een leren catsuit aantrekt vind ik het helemaal prima.
BBWquote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk niet dat ze die hebben in maatje 123 kilo![]()
Niks aan het handje!quote:Op donderdag 16 april 2015 00:03 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 15 april 2015 10:34 schreef Mani89 het volgende:
Slaap lekker Europa.twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 21:52:18Migranten Syrie die aankwamen in Italie vertelden ons: "Niemand checkt ons, Italianen hebben geen idee wie wie is. Heel makkelijk voor #IS." reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 21:54:57Italianen checken dus bijna niemand die per boot aankomt in Italie. Alle Syriers vertelden dat ze gewoon uit de vluchtelingencentra lopen. > reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 21:58:43Syrische migranten zelf stomverbaasd dat Italie niemand checkt. "Als er op deze manier terrorist Schengen binnenkomt, krijgen wij de schuld" reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:00:16Bijna niemand geeft z'n echte naam op, velen hebben valse papieren, Palestijnanen en Egyptenaren dei zich voordoen als Syriers, een chaos.> reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:07:01Tot dec 2014 kwamen 222.225 Syriers veelal via Italie in EU. 0.9% blijft in Italie, 70% asielaanvraag in Dld, Swe, NL http://t.co/wfpXPyg3A5 reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:12:58En die mensensmokkelaars lachen zich rot. Vanuit Turkije betaalt een Syrier $6000 (!) per plek op boot. Veel boten 300-400 migranten. $$$$$$ reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 22:20:11Officieel zijn er in 2014 ong 3500 migranten verdronken, maar echte getal veel hoger. Veel boten uit Turkije en Egypte kapseizen al ergens> reageer retweet
quote:Op donderdag 16 april 2015 00:03 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 15 april 2015 10:34 schreef Mani89 het volgende:
Slaap lekker Europa.
En als dat nou 10 jaar duurt en ze inmiddels geïntegreerd zijn? Of wil je ze 10 jaar in een cel gooien, omdat je bang bent dat ze de Nederlandse cultuur besmetten?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
En wat ga je nou doen dan met die informatie?
Kijk, dat we ze opvangen prima. Maar zodra het veilig is in land van herkomst ga je gewoon weer lekker terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |