Tss....Fifa natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Xrenity het volgende:
Om dan maar semi-ontopic te blijven; wat zijn de beste game-soundtracks?
Amon Tobins soundtrack voor Splinter Cell: Chaos Theory
Die hebben inderdaad wel goede soundtracks altijdquote:
Final Fantasy is altijd wel tof. Maar verder kom ik ook niet echt. Ben totaal niet van de P&S, RPG en aanverwante games.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef Xrenity het volgende:
Maar doelde stiekem wel meer op 'voor de game geschreven'-soundtracks
Oja, Prince of Persiaquote:Op donderdag 16 april 2015 21:39 schreef MaJo het volgende:
Commandor Keen en Prince of Persia vond ik fantastischTegenwoordig ben ik niet meer van het gamen, vriend daarentegen gamet de hele dag door.
Hij heeft nu een oplossing gevonden om achter zijn NBA game mijn Spotify te zetten, dus eindelijk hoor ik niet meer 20x hetzelfde nummer op een avond
Ja dan flikkerde die weer in zo'n kuil met zwaarden en moest je helemaal opnieuw beginnenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, Prince of Persia
Best wel frustrerend spel was dat.
Ik had zo'n spel op mijn Atari 2600quote:Op donderdag 16 april 2015 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan flikkerde die weer in zo'n kuil met zwaarden en moest je helemaal opnieuw beginnenZwaar verslavend
Maar mijn eerste verslaving was zo'n pong-achtig spel waarbij je steeds met een balletje en een batje allemaal blokjes weg moest zien te krijgen. Die speelden we met het hele gezin om beurten
Wij hadden een Amiga, wat een fantastisch bakbeest was datquote:Op donderdag 16 april 2015 22:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik had zo'n spel op mijn Atari 2600
Oeh...nostalgie.
Oja, die wilde ik als opvolger van mijn Atari. Uiteindelijk is het een 286-PC geworden zonder HD en met maar liefst 256k RAM oid.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hadden een Amiga, wat een fantastisch bakbeest was dat
[ afbeelding ]
Ik heb er nog spijt van dat we die computer ooit weg hebben gedaan, ik zou daar nu heel blij van wordenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, die wilde ik als opvolger van mijn Atari. Uiteindelijk is het een 286-PC geworden zonder HD en met maar liefst 256k RAM oid.
DOS liep in ieder geval nooit vast. Jaren later was dat wel anders met Windows 95
Dune 2 was ook vet, maar ik had meer met middeleeuwen en zo dan met SFquote:Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Dune 2 ooit gespeeld? De moedergame van dat genre.
Dune 1 was geen klap aan weet ik nog...totaal ander spel ook
Dune 1 was op zich wel leuk hoor, maar een heel stuk trager, je moest steeds reizen en praten. Maar nog steeds was de achterliggende gedachte je rijk opbouwen en uitbreiden (meen ik me te herinneren), maar dan in een adventure-gameplayquote:Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Dune 2 ooit gespeeld? De moedergame van dat genre.
Dune 1 was geen klap aan weet ik nog...totaal ander spel ook
Dat was de shit.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hadden een Amiga, wat een fantastisch bakbeest was dat
[ afbeelding ]
Ik vond het vreselijk kon ik me herinnerenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dune 1 was op zich wel leuk hoor, maar een heel stuk trager, je moest steeds reizen en praten. Maar nog steeds was de achterliggende gedachte je rijk opbouwen en uitbreiden (meen ik me te herinneren), maar dan in een adventure-gameplay
Heb me er ooit wel eens mee vermaakt, maar ik heb Dune 2 ook aanzienlijk meer gespeeldquote:Op donderdag 16 april 2015 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk kon ik me herinnerenUrenlang dezelfde schermen....
Was meer van de arcade en de adventures. Kon me nog een adverture game herinneren die je niet kon opslaan. Je moest dus het hele spel in 1x uitspelen anders had je pechZak McKracken? Of de eerste King's Quest oid.....
KQ was geniaal. Police Quest vond ik niets aan.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:34 schreef DO2 het volgende:
Zak kon je wel saven. KQ ben ik nooit aan begonnen.
Maar die lastige vragen voordat je mocht spelenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
KQ was geniaal. Police Quest vond ik niets aan.
Naast Lucasarts was Sierra ook een geniale producent.
Larry vond ik stiekem best spannend toen4 pixels die een tepel vormden
Dune 2000 was ook fantastisch. Dat was ook de tijd dat ik de boeken las, wat nog steeds (naja, het eerste boek, daarna valt tegen) de beste boeken zijn die ik ooit gelezen heb. Dat verhaal. Beste SF verhaal ooit, samen met Asimovquote:Op donderdag 16 april 2015 22:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Heb me er ooit wel eens mee vermaakt, maar ik heb Dune 2 ook aanzienlijk meer gespeeld(en later nog Dune 2000).
Kings Quest kon je volgens mij niet saven, en kon je ook heel makkelijk dood gaan. Je kreeg ook punten aan de hand van hoe ver je was gekomen. Gelukkig is dat er wel af gegaan in Point&Click games.
Ik heb alleen de adventures van LA gespeeld. Wel allemaal, volgens mij. En dat waren er nogal wat. Met name Monkey Island en Indiana Jones waren geniaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
KQ was geniaal. Police Quest vond ik niets aan.
Naast Lucasarts was Sierra ook een geniale producent.
Larry vond ik stiekem best spannend toenEen blote tepel van 4 pixels
Asimov.....brengt me bij Woodruff and the Schnibble of Azimuthquote:Op donderdag 16 april 2015 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dune 2000 was ook fantastisch. Dat was ook de tijd dat ik de boeken las, wat nog steeds (naja, het eerste boek, daarna valt tegen) de beste boeken zijn die ik ooit gelezen heb. Dat verhaal. Beste SF verhaal ooit, samen met Asimov
Ja bij die 2 hoopte je dat er nooit een eind aan kwam. Eind was van beide spelen ook vrij lastig dacht ik. Sam & Max, Grim Fandango e.d. waren een tijdje later ook steengoed.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de adventures van LA gespeeld. Wel allemaal, volgens mij. En dat waren er nogal wat. Met name Monkey Island en Indiana Jones waren geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |