Dat is toch niet zo vreemd op FOK!quote:Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef DO2 het volgende:
Bedenk me opeens dat ik ws de enige ben in deze reeks die dat album kan waarderen. Dus in feite lul ik tegen mezelf.
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:20 schreef Gehenna het volgende:
Ik was weer eens een behoorlijke Hip-Hop mood, dus een mooi moment op de nieuwe Kendrick Lamar eens te proberen. Hij staat inmiddels op #10 in de hiphop lijst van RYM
Ik ben nu bij track 5, maar wat is hier vredesnaam zo bijzonder aan?![]()
af en toe best interessante ritme's en productie, maar verder.. En ik erger me nogal aan z'n irritante stem
Nee, dan toch veel liever die laatste van Lupe Fiasco..
Inmiddels bij #8, hij begint nu gewoon ronduit irritant te worden. Jezus wat haalt iedereen hier toch uit?quote:
Ja, ik iig wel. Al is Kerft de uitzonderingquote:Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Gehenna het volgende:
Klopt het dat de kendrick-fans ook helemaal weg waren van Black Messias vorig jaar?
#11 is wel een verdomd sterke track trouwens
En noem die tracks eens bij naam. Heb geen idee waar je het over hebt. Al zal je vast How Much a Dollar Cost bedoelenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Gehenna het volgende:
Klopt het dat de kendrick-fans ook helemaal weg waren van Black Messias vorig jaar?
Die jaquote:Op donderdag 16 april 2015 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
En noem die tracks eens bij naam. Heb geen idee waar je het over hebt. Al zal je vast How Much a Dollar Cost bedoelen![]()
Hier herken ik mijzelf wel redelijk inquote:Op donderdag 16 april 2015 11:43 schreef pipster het volgende:
Die eeuwige stem.... Ik kan een lekker stukje hip hop ook nog steeds waarderen, al ben ik vooral een liefhebber van de hip hop uit de jaren 80 en begin jaren 90. Maar ik snap dus ook helemaal niks van de hype rond de heer Lamar. Dan ga ik binnenkort die Lupe maar eens checken.
Je luistert 1x naar een album, vindt de stem niks, en vraagt je vervolgens af wat iedereen er toch uit haalt? Bijzondere gedachtegang.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:34 schreef Gehenna het volgende:
Jezus wat haalt iedereen hier toch uit?
Nou dat had ik bij josephine foster al na 3 nummersquote:Op donderdag 16 april 2015 11:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je luistert 1x naar een album, vindt de stem niks, en vraagt je vervolgens af wat iedereen er toch uit haalt? Bijzondere gedachtegang.
Vind ik ook de enige sterke track. En King Kunta misschien.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb sinds My Bloody Valentine's Loveless (zo'n 10 jaar geleden) nooit meer gehad dat iets bijdraaide van kut (de eerste keer) naar briljant.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je luistert 1x naar een album, vindt de stem niks, en vraagt je vervolgens af wat iedereen er toch uit haalt? Bijzondere gedachtegang.
En dat is deze plaat ook. Er zit zoveel in, qua teksten, vindingrijkheid, thema, gast-artiesten, veelzijdigheid en tegelijkertijd een geheel. Deze plaat kan je onmogelijk beoordelen na 1 luisterbeurt.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
'De stem' is echter bijna 50% van hiphop, maar gewoon die hele 'kijk eens, ik kan alles'-sfeer, maar dan uiteindelijk bijna nergens heel goed in slagen.
Iedereen als: ik heb nog geen enkele negatieve review gezien. Op RYM staat hij op #1 van de 2015-lijst met enorme voorsprong en staat op #10 van de hiphop-alltertijden chart. Dan verwacht ik toch wel iets..
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:11 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het verder prima, hoor. Maar de arrogantie waarmee het verkondigt wordt is, euh, bijzonder te noemen.
Hoe moet ik 'Jezus, wat haalt iedereen hier toch uit?quote:
Heeft een beetje veel OOOH's in haar muziekquote:
Ben ik heel stom als ik me juist qua teksten erger aan 20x nigger in een zin en het dan niet meer boeiend vind?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat is deze plaat ook. Er zit zoveel in, qua teksten, vindingrijkheid, thema, gast-artiesten, veelzijdigheid en tegelijkertijd een geheel. Deze plaat kan je onmogelijk beoordelen na 1 luisterbeurt.
Nouja de zeldzaam hoge vloed aan positieve reacties die het krijgt zijn (de laatste keer dat ik dat zag was bij 'my beautiful dark twisted fantasy'), scheppen wel een verwachting natuurlijk. En als ik er dan niets mee kan, dan vraag ik me oprecht af, waar al die berichten dan wegkomen. Mis ik iets? of loop ik ineens niet meer synchroon met de muzikale zeitgeistquote:Op donderdag 16 april 2015 12:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik 'Jezus, wat haalt iedereen hier toch uit?' dan interpreteren?
Nee hoor, heb ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:18 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ben ik heel stom als ik me juist qua teksten erger aan 20x nigger in een zin en het dan niet meer boeiend vind?
geldt voor mij ook. 1x draaien, of een aantal nummers wat niet bevalt dan komt het ook nooit meer goedquote:Op donderdag 16 april 2015 12:08 schreef Gehenna het volgende:
heb nooit gehad dat iets bijdraaide van kut (de eerste keer) naar briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |