abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151737246
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:32 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Dat moet dan toch opvallen bij zo'n check?
Ook daarna slijt de hele bende weer he, dat gaat harder dan je denkt.. Een wisseltong slijt flink, zeker de 1:15 exemplaren, worden afgesteld maar krimpen en zetten uit bij koud en warm weer. Wissel komt niet in eindcontrole -> storing.
pi_151737438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef b2py het volgende:
Variatie: de loc achterop dit transport zal binnenkort de benelux gaan rijden.

[ afbeelding ]
Variatie? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 16 april 2015 @ 11:41:30 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_151737453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef b2py het volgende:
Variatie: de loc achterop dit transport zal binnenkort de benelux gaan rijden.

[ afbeelding ]
Achterop als je met op de foto of als je let op de rijrichting?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_151737833
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Achterop als je met op de foto of als je let op de rijrichting?
Die ene zonder stroomafnemer op
pi_151738263
Oh die. Nou ja, nog meer grijze lelijkheid. Wel variatie, da's waar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 april 2015 @ 12:13:36 #81
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_151738567
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wist niet of dit al was gemeld , maar via het ns-forum:

[..]

Goede ontwikkeling dat de ns de instapinfo toch weer oppakt ^O^
Haha, ze kunnen de borden op het perron niet eens fatsoenlijk afstemmen op de splitsende treinen naar Den Haag en Rotterdam, en dan zou dit wel werken? Kansloos!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_151738697
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die. Nou ja, nog meer grijze lelijkheid. Wel variatie, da's waar.
Ander kleurtje eah :P
pi_151739073
Ontwerpbesluit tot wijziging van het besluit capaciteitsverdeling hoofdspoorweginfrastructuur
Interessant deel van bovenstaand document is onderstaande rapportage over de inkomstenderving van vervoerders door de afschaffing van rode diesel en hoe dat gecompenseerd kan worden.

Rapport Gevoeligheidsanalyse afschaffen accijnsvoordeel "rode diesel"
pi_151739691
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:17 schreef b2py het volgende:

[..]

Ander kleurtje eah :P
Rijdende rol zilverpapier met een pisvlek van een ander soort hondje erop ja. Variatie :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 april 2015 @ 12:53:36 #85
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_151739824
(reclame)Filmpje van PESA,

https://vimeo.com/105323079

vraagje, ik zou graag de titel van het nummer willen weten wat ze gebruikt hebben voor de achtergrondmuziek , met Shazam krijg ik het niet voor elkaar, een hoop nummers vindt het maar niet het goede. Ik vind ook geen credits :{ .
Help :*
(Ik moest aan Blocparty denken en Ride :P )
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_151739866
Dat is gewoon een corporate deuntje, niet echt 'muziek' :P
  donderdag 16 april 2015 @ 12:56:36 #87
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_151739896
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:55 schreef b2py het volgende:
Dat is gewoon een corporate deuntje, niet echt 'muziek' :P
Vind het erg leuk :Y
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_151740031
Soundhound?


okee dat is gewoon een sampeltje idd :D

Mooie treinen wel, vooral die haaiekop :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 april 2015 @ 13:16:04 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_151740415
Rip de video, maak een wegwerpaccountje op YouTube, upload de video naar YT en kijk geregeld naar de meldingen van Content ID. YouTube heeft een gigantische muziekherkenningsdatabase, waar ook vrij vaak productiemuziek uit komt rollen. :)
pi_151740533
beter post je het op Facebook, die vallen er veel eerder over :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_151740622
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
beter post je het op Facebook, die vallen er veel eerder over :P
_O-

Jij was toch zo anti facebook? :P
pi_151740666
is ook pure aids, maar soms heb je precies dat nodig :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 april 2015 @ 13:43:19 #93
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_151741163
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:16 schreef James1988 het volgende:
Rip de video, maak een wegwerpaccountje op YouTube, upload de video naar YT en kijk geregeld naar de meldingen van Content ID. YouTube heeft een gigantische muziekherkenningsdatabase, waar ook vrij vaak productiemuziek uit komt rollen. :)
Bedankt voor de tip!
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 16 april 2015 @ 13:59:49 #94
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_151741567
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:31 schreef b2py het volgende:

[..]

Je kan beter storingen voorkomen, waar ze de afgelopen twee jaar zeer intensief mee bezig zijn geweest en wat ook flink zijn vruchten afwerpt. De 1:34,7 en 1:39 wissels stoorden eerst minimaal 1 keer per week, dat is inmiddels teruggedrongen tot minder dan 1 per maand. Daarna ontstaan weer andere storingen waar je je op moet focussen en zo blijf je in een mooie cyclus tot de totale prestatie omhoog gaat.
Ja, dat is dus volkomen gelul. Je weet van te voren dat hoe goed je het ook regelt het vroeger of later een keer gaat storen. Je moet dan dus ook de boel snel kunnen verhelpen en de gevolgen van een verstoring beperken. Dat laatste gaat nog altijd het slechtste. Het eerste krijgt veel focus maar is verloren energie als de andere twee aspecten niet echt veel beter worden.
pi_151741651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ja, dat is dus volkomen gelul. Je weet van te voren dat hoe goed je het ook regelt het vroeger of later een keer gaat storen. Je moet dan dus ook de boel snel kunnen verhelpen en de gevolgen van een verstoring beperken. Dat laatste gaat nog altijd het slechtste. Het eerste krijgt veel focus maar is verloren energie als de andere twee aspecten niet echt veel beter worden.
Ik zou het meer zien als een stap 1 -> stap 2.
pi_151741799
Issues met reizen met korting is niet alleen iets van deze met de OV-Chipkaart, de spoorsector heeft er al wat langer last van.

  donderdag 16 april 2015 @ 14:41:18 #97
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_151742653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:03 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik zou het meer zien als een stap 1 -> stap 2.
Je moet alles doen. Storingen zullen er altijd bij horen.
pi_151743556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:41 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Je moet alles doen. Storingen zullen er altijd bij horen.
Het effect van stap 2 is veel minder groot als stap 1 niet verbeterd wordt, ware het niet dat er inderdaad een grote relatie is tussen de beide.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:16:50 #99
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_151743652
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:13 schreef b2py het volgende:

[..]

Het effect van stap 2 is veel minder groot als stap 1 niet verbeterd wordt, ware het niet dat er inderdaad een grote relatie is tussen de beide.
Fout.. Het effect van de stappen 2 en 3 verkleinen het effect van stap 1 net als andersom. Dat maakt ze echter niet minder nodig.
pi_151743881
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:16 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Fout.. Het effect van de stappen 2 en 3 verkleinen het effect van stap 1 net als andersom. Dat maakt ze echter niet minder nodig.
Effectief gezien op jaarbasis heeft het verhinderen van storingen een veel groter effect dan het reduceren van de storingstijd. 12 keer per jaar 1,5 uur of 52 keer een uur, you do the math.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')